کارهایی که قبل از رابطه جنسی نباید انجام دهید

کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی
   

کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی چه مواردی هستند و چه چیزی نباید قبل از رابطه جنسی انجام دهید؟ چرا چیزهایی را که قبل از رابطه جنسی در ادامه ذکر می شود را نباید انجام دهید؟ برای بهبود و لذت در رابطه جنسی از انجام دادن آن قبل از شروع معاشقه خودداری کنید.

کلمات کلیدی:(رابطه جنسی |نباید های رابطه جنسی  |مشاوره جنسی)
زمان مظالعه: ۶ دقیقه

حتی کسانی که روابط جنسی موفق دارند ممکن است قبل از انجام این کار اشتباهاتی داشته باشند. برخی از این اشتباهات باعث می شوند ارتباط خوبی با همسر برقرار نکنید. در این مقاله ما قصد داریم به این موضوعات بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید تا از خدمات برترین مشاوران و روانشناسان نیز بهره مند شوید.

آشنایی با کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی

خوردن آنتی هیستامین، آنتی هیستامین ها می توانند احتقان بینی را کاهش دهند. با این حال، استفاده از این دارو می تواند سایر قسمت های بدن، به ویژه واژن را خشک کند. در این حالت رابطه جنسی راحتی نخواهید داشت. پس برای جلوگیری آن از داروهای ضد هیستامین قبل از رابطه جنسی خودداری کنید.

کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی

مصرف غذاهای تند:

غذا همچنین می تواند بوی واژن را تحت تأثیر قرار دهد.

غذاهای تند باعث بوجود آمدن گاز در معده و نفخ می شوند.

بنابراین از خوردن غذاهای تند قبل از رابطه جنسی را اجتناب کنید.

مصرف بیش از حد نوشیدنی های الکلی:

یکی از کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی نوشیدنی های الکلی است که می تواند خلق و خوی شما را کاملا از بین ببرند. از آنجا که الکل بعنوان مواد افسرده کننده شناخته شده است، نوشیدن آن به طور کامل می تواند لذت واقعی یک رابطه جنسی را از بین ببرد. در واقع، مطالعات نشان داده اند که ۱۱ درصد از مصرف کنندگان الکل مشکلات ارگاسم را تجربه می کنند.

بررسی کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی

اصلاح کردن بدن، اگر دوست دارید موهای زائد ناحیه شرمگاهی خود را قبل از رابطه جنسی اصلاح کنید باید شب قبل از آن این کار را انجام دهید. اصلاح می تواند لایه بالایی پوست را حذف کرده و منطقه را حساس تر کند. همچنین باعث می شود که فولیکول های مو تحریک شوند و زخم های کوچک صورتی روی پوست این منطقه ظاهر شوند. در نهایت، منطقه واژن به آلودگی های مختلف حساس خواهد شد. رابطه جنسی یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که می توانید با همسر خود داشته باشید.

ما به شما می گویم چرا باید از این کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی اجتناب کنید تا بتوانید از یک رابطه سالم لذت ببرید چرا که هیچ چیز زیباتر از این نیست که یک زوج شبی عاشقانه را کنار هم به صبح برسانند. اما چیزهایی وجود دارد که ممکن است میل جنسی شما را از بین ببرد و لذتی را که می توانید تجربه کنید نابود کند. همچنین برای دریافت آگاهی بیشتر در این خصوص با سایت زندگی ما ارتباط برقرار نمائید و یک مشاوره با کیفیت تلفنی را نیز تجربه نمائید.

نکاتی قبل از رابطه جنسی

زیاد غذا نخورید، خوردن بیش از حد موجب احساس سنگینی و خواب آلودگی می شود، به خصوص اگر رژیم غذایی شما دارای مقدار زیادی کربوهیدرات مانند برنج باشد. به جای مواد غذایی سنگین، بهتر است برخی از میوه ها یا آجیل ها و مقدار زیادی آب مصرف کنید که سطح انرژی شما را به خوبی افزایش می دهد غذا خوردن زیاد یکی از کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی بحساب می آید.

اجتناب از مصرف نوشیدنی های انرژی زا

در حالی که ممکن است فکر کنید که نوشیدن نوشیدنی انرژی زا قبل از رابطه جنسی یک ایده خوب است زیرا می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد اما این نوشیدنی ها دارای منبع غنی از قند است که تنها انرژی خود را برای مدت کوتاهی افزایش می دهد و پس از آن خیلی خسته تر از قبل خواهید شد.

بحث نکردن با همسر قبل از رابطه جنسی

بحث در بین زوج ها، به ویژه پس از چند سال اول ازدواج، که هر دو طرف تازگی خود را از دست می دهند، یک مسئله رایج است، اما این اختلافات یکی از کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی است که باعث می شود همه چیز بدتر شود. حتی اگر شما در حال رفتن به رختخواب هستید، هر دو شما این اختلافات را فراموش خواهید کرد، اما ممکن است هنوز در جایی از مغز شما باقی بمانند و میل شما را به شاد کردن همسر بگیرند.

یکی از کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی نوشیدنی های الکلی است که می تواند خلق و خوی شما را کاملا از بین ببرند. از آنجا که الکل بعنوان مواد افسرده کننده شناخته شده است، نوشیدن آن به طور کامل می تواند لذت واقعی یک رابطه جنسی را از بین ببرد. در واقع، مطالعات نشان داده اند که ۱۱ درصد از مصرف کنندگان الکل مشکلات ارگاسم را تجربه می کنند.

نخوردن قرص نعناع

گرچه تنفس بد یکی از بدترین شرایطی است که می توانید قبل از رابطه جنسی داشته باشید و قرص های نعناع می تواند به بهبود این وضعیت کمک کند، اما خوردن این قرص ها قبل از رابطه جنسی خیلی خوب نیست. چرا؟ منتول در قرص های نعناع سطح تستوسترون را در بدن کاهش می دهد بنابراین میل جنسی شما را نیز کاهش می دهد. برای از بین بردن نفس بد، می توانید دندان هایتان را بشویید یا از مواد شوینده دهانی استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب را فراموش نکنید.

کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی

استرس و رابطه جنسی

داشتن استرس یکی از موارد و کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی است و باعث اضطراب نیز می شود. استرس و اضطراب قبل از رابطه جنسی نداشته باشید. استرس بیش از حد رابطه جنسی شما را از بین می برد. استرس و اضطراب می تواند منجر به اختلالات جنسی مختلف مانند اضطراب و یا در برخی موارد اختلال نعوظ شود. اگر استرس بیش از حد دارید، چند دقیقه قبل از رابطه جنسی فکر کنید و یا از همسر خود بخواهید تا کمی شما را ماساژ دهد. خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر می تواند این وضعیت را بهبود بخشد.

مقالات پیشنهادی مجیب

نداشتن توقع زیاد قبل رابطه جنسی

انتظارات زیادی از همسر خود نداشته باشید و توقعات خود را بالا نبرید این امر یکی دیگر از کارهای اشتباه قبل رابطه جنسی است که چندان خوشایند هم نیست. اگر اولین بار است که می خواهید رابطه جنسی با همسرتان داشته باشید، باید اختیار تمام را در اثر گذشت زمان بدست آورید. بدن افراد مختلف متفاوت است و شما باید دانش خود را از بدن یکدیگر به تدریج کسب کنید. اگر انتظارات شما بیش از حد بالا است و در ارتباط جنسی برآورده نشود، تنها منجر به کاهش اعتماد به نفس خواهد شد که نه تنها برای زندگی جنسی شما، بلکه برای زندگی شما به عنوان یک امر کلی به هیچ عنوان خوب نیست.

مشترکین و زوجین گرامی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کارهای اشتباه قبل از رابطه جنسی با سایت زندگی ما که خدمات همه روزه نیز دارد از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب اقدام به برقراری ارتباط نمایند همچنین برای دریافت مشاوره نیز می توانید در روزهای تعطیل هم اقدام نمائید و شماره زیر را بدون گرفتن کد یا زدن صفر از سراسر ایران بگیرید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه