تمرینات ورزشی مفید برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش

تمرینات ورزشی در رابطه جنسی
   

تمرینات ورزشی در رابطه جنسی در واقع همه ما می دانیم که حرکت اسکوات برای تقویت پاها و مفصل ران ها و مخصوصا برای باسن بسیار مفید است. اما آیا می دانستید که اسکوات جریان خون در قسمت هایی از بدن شما را افزایش می دهد و باعث رشد میل جنسی شما می شود؟ گاهی اوقات شما می خواهید رابطه جنسی داشته باشید، اما شما در نیمکره جنوبی چنین احساسی نمی کنید. بسیاری از زنان نیاز به تمرین فیزیکی دارند تا خون را در ناحیه تناسلی خود دریافت کنند.

کلمات کلیدی:(تمرینات ورزشی مفید برای داشتن رابطه جنسی | تمرینات ورزشی در رابطه جنسی| ورزش در رابطه جنسی )

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

انجام حرکت اسکوات:

حرکت اسکوات جزء تمرینات ورزشی در رابطه جنسی است و به گونه ای انجام می شود که پاهای خود را تا عرض شانه ها باز کنید و در صندلی فرضی بنشینید، پاشنه خود را از زمین جدا نمی کنید. هرچه اسکوات را پایین تر بکار گیرید، عضله های بیشتری استفاده می کنید و عمل بیشتری انجام می دهید. پاشنه پای خود را از زمین جدا کنید و شکم خود را بدهید داخل و به آرامی به حالت ایستاده بازگردانید. این کار را به آرامی در هر دور ۱۵-۳۰ بار انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می توانید در تمام طول هفته از خدمات سایت زندگی ما استفاده نمائید.

به طور کلی، ورزش می تواند پایداری و نعوظ ایجاد کند و چاقی اثر عکسی دارد. اگر می خواهید در سن متوسط مانند یک مرد جوان بمانید، باید ورزش کنید. شناگر ۶۰ ساله، مانند یک ۴۰ ساله، یک رابطه جنسی خوب و موفق دارد،

تمرینات ورزشی در رابطه جنسی

تمرینات ورزشی در رابطه جنسی

حرکت بچه خوشحال، انعطاف پذیری تاثیر زیادی بر افزایش لذت بردن از مقاربت دارد، هرچه باشد کسی دوست ندارد در لحظه اوج مقاربت، پا درد یا کمر درد بگیرد. به همین دلیل است که مارتا مونته نگرو، متخصص تناسب اندام، پیشنهاد می کند که تمرینات کششی را انجام دهید تا بتوانید خودتان را برای رابطه جنسی عالی و بدون بازگشت کمر درد یا متعادل کردن آماده کنید. یکی از شایع ترین علل درد در قسمت پشت کمر، اسپاسم کمری پشت عضلات زرد پی زانو و ران است. پس از هشت ساعت خواب و ایستادگی، مهره های ستون فقرات به علت افزایش فشار التهاب طبیعی نیز دارند. تمرینات ورزشی در رابطه جنسی مانند حرکت کودک خوشحال به نجات افرادی می آید که در چنین وضعیتی قرار دارند. این باعث می شود که ستون فقرات را بکشید و عضلات پا را در زرد پی پشت زانو شل می کند.

انجام حرکت بچه خوشحال:

در نتیجه، شما در موقعیت های سنتی رابطه جنسی (مانند موقعیت مرد بالا و زن پایین) مشکلی نخواهید داشت. برای انجام یک حرکت بچه خوشحال، به پشت خود دراز بکشید و زانو ها را داخل شکم خود جمع کنید. بیرون پاها را با دستان خود نگه دارید و پای خود را به زمین بگذارید. مچ پا را با زانوی خود همسطح کنید تا ساق پاهای شما عمود بر زمین باشند. با دستان خود فشار دهید تا به پائین کمرتان فشار زیادی وارد نشود. در این حالت به مدت سه تا پنج دقیقه بمانید. ضمنا برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر می توانید با سایت زندگی ما در روزهای تعطیل نیز تماس حاصل فرمائید.

مقالات پیشنهادی مجیب

بررسی تمرینات ورزشی در رابطه جنسی

یوگا، آیا می خواهید زندگی جنسی خود را با اشکال جدید مقاربت و نزدیکی تغییر دهید؟ با تمرینات یوگا شما قادر خواهید بود رابطه جنسی بهتر را تجربه کنید. یوگا به شما اجازه می دهد تا در موقعیت های جدید خلاقانه حرکت کنید و بزرگترین لذت را از مقاربت جنسی بگیرید. یوگا به انعطاف پذیری شما کمک می کند که می تواند در نهایت به رابطه جنسی بهتر منجر شود. بعضی از متخصصان در رابطه با تمرینات ورزشی در رابطه جنسی می گویند تمرینات یوگا باعث افزایش استقامت شما می شوند، وقتی که سطح انرژی شما در هنگام رابطه زناشویی افزایش می یابد. همچنین یوگا را توصیه می کند که عضلات لگن را تقویت می کند، مانند حالت قوس، حالت طاووس (که تعادل ساعد و آرنج ها نیز نامیده می شود)

بررسی وزنه برداری در تمرینات جنسی

تمرینات قدرتی می تواند همان چیزی باشد که پزشکان برای زندگی جنسی دستور داده اند. وزنه برداری تستوسترون را تولید می کند که یک پیش شرط اولیه برای تحریک جنسی مردانه است. وزنه برداری ۱۰ بار تا حد کامل خستگی ادامه یابد. برخی مطالعات نشان می دهد که فعالیت های ورزشی شدید و کوتاه مدت مانند وزنه برداری با افزایش سطح تستوسترون ارتباط دارد. برای بهبود زندگی جنسی خود، تمرینات ورزشی در رابطه جنسی مانند دراز نشست و شنا سوئدی را انجام دهید.

تاثیر این فعالیت ها:

این فعالیت ها عضلات شما را با تقویت شانه ها، قفسه سینه و ماهیچه های شکمی کمک می کند تا تجربه رابطه جنسی بهتر را داشته باشید. از آنجایی که عضلات بالا در طول مقاربت جنسی مورد استفاده قرار می گیرند، تقویت این قسمت بدن می تواند قدرت و استقامت فرد را افزایش دهد. برای آگاهی و کسب اطلاعات لازم در این رابطه با سایت زندگی ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس حاصل نموده و از خدمات برترین مشاوران بهره مند شوید.

تمرینات ورزشی در رابطه جنسی

هل دادن یا کشیدن اجسام

شما می توانید این تمرینات ورزشی در رابطه جنسی را انجام دهید که شامل انواع حرکات هل دادنی و یا کشیدنی است با تجهیزات ویژه انجام دهید. به طور کلی، ورزش می تواند پایداری و نعوظ ایجاد کند و چاقی اثر عکسی دارد. اگر می خواهید در سن متوسط مانند یک مرد جوان بمانید، باید ورزش کنید. شناگر ۶۰ ساله، مانند یک ۴۰ ساله، یک رابطه جنسی خوب و موفق دارد، بر اساس یک مطالعه و تحقیق افراد مسن که رابطه جنسی مرتب مانند جوانان دارند، سالم تر و خوش هیکل تر از دیگران خواهند بود. بنابراین شما می توانید ورزش کنید و رابطه جنسی خوب داشته باشید، برای انجام این کار تنها کافی است مقداری از وقت خود را به ورزش اختصاص دهید.

زن و شوهرهای عزیز و مشترکین گرامی می توانند برای دریافت مشاوره از بهترین و برترین مشاوران و روانشناسان کشور به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایند و از خدمات آن ها حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوند. همچنین برای دریافت اطلاعات در خصوص تمرینات ورزشی در رابطه جنسی نیز می توانید با شماره زیر بدون زدن صفر یا گرفتن کد از سراسر نقاط ایران اقدام نمائید مشاوران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه