یک همسفر خوب چه خصوصیاتی دارد؟

همسفر
   

همسفر خوب چه ویژگی هایی دارد؟ این یک سوال است که پیش از سفر ما و یا پس از سفرهای ناخوشایند برایمان پیش خواهد آمد. انتخاب یک همسفر خوب از انتخاب مقصد سفر، تجهیزات سفر، محل اقامت و خلاصه ای از تمام اجزا و مراحل سفر مهم تر است. انتخاب شریک اشتباه می تواند یک سفر بد را انجام دهد که می تواند بهترین خاطره زندگی شما را به یک خاطره بد تبدیل کند، تا بعدا آن سفر به عنوان یک فاجعه یادآوری شود.

هر سفر مناسب یک تیپ شخصیت خاص است. برخی دوست دارند در هتل های لوکس بمانند و برخی اردوگاه ها را ترجیح می دهند. برخی از مردم سفرهای پرماجرا را دوست دارند و برخی لذت بردن از سفر آرامش بخش را می پسندند. شما باید همراه خود را با توجه به نوع سفر انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از سایت زندگی ما مشورت بگیرید و از خدمات مشاوران در تمام طول هفته حتی ایام تعطیل بهره مند شوید.

درک کردن از خصوصیات همسفر خوب

همه ما دوست داریم لحظات خودمان را گاهی اوقات صرف تنهایی کنیم. مهم نیست که مادر ما، همسر یا دوست ما کنارمان باشند. بگذارید همدمتان سفر یک دقیقه ای را تجربه کند. شما همچنین می توانید به یک کافه بروید یا یک جاذبه دیدنی تماشا کنید. حتی بهتر است در زمان خستگی از صحبت طولانی مدت در  پیاده روی طولانی جلوگیری کنید، از ویژگی های همسفر خوب این است که لحظاتی را به هم سفر خود اجازه دهید با خودش خلوت کند و به موسیقی مورد علاقه اش گوش دهد.

همسفر خوب

سازگاری ویژگی همسفر خوب

بسیاری از مردم در سفر از شادی و هیجان لذت می برند، اما بعضی ها آرزوی نشستن و آرامش دارند. سفر به شما زمانی لذت می دهد که با همسفر خود به تعادل برسید و اجازه ندهید که تفاوت ها آزار دهنده شوند. این تفاوت ها نه تنها به تفاوت های فردی و شخصیت بستگی دارد، بلکه در فضای سفر نیز تاثیر می گذارد. سازگاری داشتن از خصوصیات همسفر خوب است. برای دریافت اطلاعات لازم از برترین مشاوران و روانشناسان کشور می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و به صورت تلفنی از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

برنامه ریزی دقیق و حساسیت به مفهوم سفر مورد سوال قرار گرفته است و مفهوم سفر را دچار چالش می کند. یک همسفر خوب کسی است که در سفر انعطاف پذیر است.

نظر دادن در سفر

بارها شده که از کسی چیزی را بپرسید و نظر او را بخواهید اما او در جواب گفته باشد که ( هر کاری را که می خواهید انجام دهید ) با این کار او شما را در تصمیم گیری تنها گذاشته است. این رفتار را اگر ما انجام دهیم، احساس بی تفاوتی را ایجاد می کند. بنابراین، اگر درخواست داشته باشید و در هنگام مسافرت شنیدید، توصیه می کنیم نظر خود را با وضوح بیان کنید. نظر خوب نوعی مسئولیت دادن ایده های خوب به همکاران شما است. یک همسفر خوب اگر کاری را در سفر می تواند انجام دهد از توانایی های خود غافل نمی شود و مهارت های خود را پنهان نمی کند.

سعی کنید از توانایی خود برای سفر استفاده کنید. به عنوان مثال، شاید شما در خواندن نقشه ماهر باشید، پس مسئولیت بگیرید. آیا عکس های خوبی می گیرید؟ دوربین خود را فراموش نکنید. آیا شما زودتر از دیگران بیدار می شوید؟ بنابراین یک صبحانه خوشمزه را تهیه کنید. آیا شما طنز آمیز هستید؟ جمع با جک‌های شما حسابی سرگرم می‌شود.

کسب اجازه برای گرفتن وسایل شخصی

در زندگی روزمره ما چند چیز وجود دارد که در سفر بسیار مهم هستند. معمولا، مردم دوست ندارند اقلام خود را بدون اجازه دست بزنید، زیرا اگر آنها گم شوند، سبب ناراحتی خواهد شد. ضمنا می توانید برای کسب اطلاعات لازم در زمینه همسفر خوب به صورت آنلاین و تلفنی نیز از خدمات سایت زندگی ما از سراسر ایران استفاده نمائید.

پرداختن سهم یا مخارج سفر

یکی از مواردی که باید در سفر به صورت شفاف و با احترام بحث شود مسائل مالی است. معمولا در سفرها، کسی به عنوان مادر در نظر گرفته می شود و مسئول کل هزینه سفر می شود و هزینه هر فرد در پایان سفر را اعلام می کند. از جمله خصوصیات یک همسفر خوب این است که خسیس نباشد. در این شرایط، توصیه می کنیم مانند یک مجرم با او برخورد نکنید اعتماد به یکدیگر و پذیرش اینکه سفر نیاز به پول دارد و ما می خواهیم از سفر لذت ببریم امر مهم تلقی می شود. علاوه بر این، ما مجبور نیستیم که دقیقا هر هزینه را تقسیم بر تعداد کنیم، همه چیز پول نیست.

همسفر خوب

منعطف بودن و قضاوت نکردن در سفر

برنامه ریزی دقیق و حساسیت به مفهوم سفر مورد سوال قرار گرفته است و مفهوم سفر را دچار چالش می کند. یک همسفر خوب کسی است که در سفر انعطاف پذیر است. گاهی اوقات این طرح و برنامه با ما نیست. جاذبه ی گردشی در نظر گرفته شده است که ما خیلی علاقه مند به آن نیستیم. اما با رفتن شما و بودنتان در کنار همسفرانتان حس خوبی برایشان ایجاد می‌شود. تمام جالب بودن سفر به تجربه فضاهای جدید و متفاوت محدود است.

مقالات پیشنهادی مجیب

قضاوت نکردن، شاید سلیقه شما شبیه دوست شما باشد، شاید هم نباشد. چه چیزی شما را در کنار یکدیگر قرار می دهد احترام و انعطاف پذیری است که از جمله خصوصیات یک همسفر خوب می باشد. این که دوست شما به فست فود علاقه دارد نباید از جانب شما محاکمه شود. اگر شما علاقه مند به پریدن از ارتفاع یا خوردن غذای خاص هستید، نباید از طرف دوستتان مورد انتقاد و نقد قرار بگیرید. بسیاری از کسانی که به صورت منظم مسافرت می کنند قوانین بسیار خاصی دارند. به یاد داشته باشید، شما نباید از طریق هر شرایطی با قوانین منطقی پیش بروید.

مشترکین و هموطنان گرامی و عزیز می توانند برای دریافت مشاوره تخصصی در تمام طول هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب نسبت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب اقدام نمایند و ازخدمات مشاوران بهره مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خصوصیات هم سفر خوب نیز می توانید از سراسر ایرانبا شماره زیر بدون گرفتن کد یا زدن صفر ارتباط برقرار نمائید و یک شماوره تلفنی با کیفیت را نیز تجربه کنید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه