نحوه آشتی دادن دو نفر وقتی مدتی با هم قهر بوده اند

Crying children on air trips 12 نحوه آشتی دادن دو نفر وقتی مدتی با هم قهر بوده اند
   

نحوه آشتی دادن دو نفر آن هم وقتی که به مدت طولانی با هم قهر بوده اند تا حدودی به یک استراتژی مناسب و درست احتیاج دارد تا کار بیش از این پیچیده نشود یا به قولی به جای ثواب کردن کباب نشوید. برای این کار بهتر است که یک سری مقدمات لازم را فراهم کنید تا با یک برنامه ویژه نحوه آشتی دادن دو نفر فراهم شود. جهت این اقدامات قرار است در این مقاله تا حدی مفصل صحبت کنیم تا شاید برای شما که میخواهید قدم خیر بردارید کمی کمک دهنده باشد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه آشتی دادن دو نفر به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماسzendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

نحوه آشتی دادن دونفر : زمان مناسب

نحوه آشتی دادن دو نفر

سعی کنید بهترین زمان را برای آشتی دادن دونفر انتخاب کنید، زمان تاثیر بسیار زیادی دارد،به گونه ای که این قدرت را دارد تا تاثیرات هر دو طرف را بر انگیزد، هر دو را راغب متمایل به آشتی کند، و دیگر ویژگی های که در ادامه گفته می شود چه زمان هایی را باید انتخاب کنید. مثلا ایام نوروز می تواند یکی از این مناسبت ها باشد؛ زیرا زمان رفت و آمد است، خواه ناخواه دل ها به یکدیگر نزدیک هستند، یاد گذشته و ایام قدیم در افراد زنده تر هست،.

یا در سایر اعیاد و مناسبت های که همه در این روز ها را  کنار هم هستند و جشن می گیرند، به خصوص که می دانید در این جشن هر دو طرف قبلا با هم رفت و امد داشتند،کار های به خصوصی انجام می داده ند.

نحوه آشتی دادن دو نفر : مکان مناسب

برای آشتی دادن دو نفر بهتر است که از یک مکان خاص استفاده شود، مثلا در رستوران؛ کافی شاپ و جاهای عمومی امکان پذیر نیست، برخی این کار را می کنند که طرفین رابطه نتوانند چیزی ابراز کنند و در واقع آن ها را در عمل انجام شده قرار می دهند. به خاطر همین اقدام شما منجر به دوستی نمی شود، تازه  قهر آن ها مجدد که شروع می شود و حتی تلخ تر از گذشته پیش خواهد رفت.

مکان آشتی باید یک فضای مناسب جایی که هر دو در آن خاطره دارند، یا اگر افرادی هستند که نسبت فامیلی ندارند، مثل خانه دوست باشد که بتوانند یک دیدار درست داشته باشند و ترجیحا در این مهمانی کسی نباشد، شلوغ نباشد و تنها  فرد آشتی دهنده حضور داشته باشد تا اگر قرار است حتی درد ودل یا گله ای از گذشته دصورت بگیرد، تنها شخص سوم حضوز داشته باشد، در بسیاری از موارد افراد دیگر با گفتن کلماتیمثل ” که اشکالی ندارد، تو که بزرگ تر هستی باید ببخشی، این کار ها درست نیست” تنها مشکل را بغرنج تر می کند. این است که توصیه می شود در یک فضای امن  و آرام مراسم آشتی دادن انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه آشتی دادن دو نفر به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماسzendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

اگر بتوانید که هر دو آن ها را برای دعوت به یک مهمانی، یک عروسی و خلاصه یک دور همی که قرار است رفقای قدیمی دور هم جمع شوند، بسیار خوب است، یک موردی را بهانه کنید که متوجه شوند، بحث و دعوا آن ها در این مدت کار درست نبوده و با این کار از خواهر و برادر های خود، از دوستان قدیمی غافل بوده اند.

نحوه آشتی دادن دو نفر : درخواست از  طرفین

کسی که قصد دارد دو نفر را آشتی دهد، با توجه به مطالب قبلی باید در یک مکان و زمان به خصوص این کار را انجام دهد. اگر بتوانید که هر دو آن ها را برای دعوت به یک مهمانی، یک عروسی و خلاصه یک دور همی که قرار است رفقای قدیمی دور هم جمع شوند، بسیار خوب است، یک موردی را بهانه کنید که متوجه شوند، بحث و دعوا آن ها در این مدت کار درست نبوده و با این کار از خواهر و برادر های خود، از دوستان قدیمی غافل بوده اند.

معمولا جشن و سرور دل هر آدمی را به وجد می آورد به خاطر همین موضوع دعوت کردن آن ها به یک جشن دور همی بعد از آشتی دادن انگیزه خوبی می تواند باشد. البته که طرفین از قهر خود رنجش خاطر دارند، اما متاسفانه آدم ها به واسطه غرور و تعصبی که دارند، هیچگاه خودشان پیش قدم نمی شوند.

نحوه آشتی دادن دو نفر: سرگرم کردن

بهترین روش بعد از مراسم رویا رویی و مقابل هم قرار گرفتن، اکنون نشستن در کنار هم، حرف زدن و گپ زدن است، که این نقش مهم را فرد سوم باید به خوبی انجام دهد، با آوردن یک سری تنقلات، شیرینی و چای می توانید فضا را دل انگیز کنید،حرف بزنید، از مهمانی و عروسی که یکی از خویشان قرار است برگزار کند، حرف بزنید، سعی کنید دو نفر را وارد بحث های شیرین و جذاب کنید تا کم کم از فضای سنگین ابتدایی خارج شوید.

همچنین یاد آوری برخی از خاطرتا شیرین گذشته که هر دو در آن حضور داشته اند و می دانید برای هر دو لذت بخش است، حرف بزنید، بگذارید که از این مدتی که کنار هم نبوده اند، استفاده کنند و از اینکه اکنون کنار یکدیگر هستند، به شور و هیجان بیایند و حرف های خود را بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه آشتی دادن دو نفر به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما  با شماره تماسzendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

مقالات پیشنهادی مجیب

 مرکز مشاوره تلفنی مجیب

نحوه آشتی دادن دو نفر

در بین خانواده ها و فامیل اختلافات و دلخوری های بسیاری زیادی حاکم است و در مورد اینگونه مسائل نمی دانیم باید چه کار کنیم، فکر می کنیم که این اتفاقات همیشه هست و زندگی اینگونه است، کاری نمی شود کرد، یک روز قهر هستیم و یک روز آشتی می کنیم. اما  بهتر است بدانید قهر و آشتی ها  و کدورت ها در بین ما آدم ها به راحتی می تواند از بین برود اگر بدانیم که در موقع اشتباهات خود و یا دیگری چه عکس العملی داشته باشیم، یا اگر اتفاقی هم افتاد بدانیم که چگونه باید حل کنیم.

همچنین اکثر ما در زمینه مشورت و مشورت کردن کاملا بیگانه هستیم و آنقدر نسبت به آن بی اعتقاد هستیم که حتی اگر خودمان هم پیشقدم بشویم شاید اتفاق خاصی نیفتد.

اما فراموش نکنیم که همیشه افراد موفق که دارای زندگی موفق و روابط موفق هستند ، در کنار خود افراد خبره و مشاوران خوبی داشته اند که در مواقع حساس که واقعا نمی دانستند باید چه کار کنند از مشاور کمک می گیرند. پس چرا ما این کار را نکنیم،آیا ما نسبت به آن ها متفاوت هستیم؟ یا آن ها متفاوت هستند. بین ما و انسان های موفق هیچ گونه فرق و فاصله ای نیست فقط آن ها کمی فکر می کنند و بعد از یک آنالیز فکری از شرایط متوجه کمک می شوند.

پس اگر تمایل داشتید می توانید با شماره zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس خود را با سایت زندگی ما برقرار کنید. همچنین مرکز در روز های جمعه و دیگر تعطیلات آماده خدمت رسانی است.

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • کیمیا
    2 سال پیش

    من خاله و مامانم باهم قهر هستن نه تولد منو دختر خاله ام و خواهرم در تلاشیم اشتیشون بدیم