آموزش شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست

EFT 5 آموزش شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست
   

شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان

آیا پیش از این کسی فکر می‌کرد که بتوانید بر اساس بلندی و کوتاهی انگشتان دست‌، در راستای شناخت شخصیت خود قدم بردارید؟ در شکل زیر، سه دست مختلف می‌بینید که با شماره های ۱ و ۲ و ۳ نشان داده شده‌اند. در هر یک از این سه دست، طول انگشتان انگشتری، وسط و اشاره با هم متفاوت هستند (یا گاهی برابر نیز هستند). دست چپ خود را بالا بگیرید و ببینید کدام ‌یک از این دست‌ها بیش‌تر شبیه دستان شما هستند؛ و از روی آن شناخت شخصیت خود را بررسی کنید.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

شماره ۱: شخصیت جذاب ولی واقع‌ بین و عمل‌گرا

شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان

آدم‌هایی که انگشتر انگشتری‌ شان از انگشت اشاره‌ شان کوتاه‌تر است، با اعتماد به نفس و آچار فرانسه هستند. آن ها عاشق تنهایی هستند تا بتوانند کارهای مورد نیازشان را به صورت کامل انجام دهند؛ البته این عشق به تنهایی لزوما به معنی درون‌گرا بودن آن ها نیست. چنین اشخاصی به شدت هدف ‌محور هستند و دوست ندارند کسی مزاحم ‌شان شود. آن ها از آن‌چه که هستند راضی‌اند ولی اغلب تشنه‌ بیش‌تر از چیزی که دارند هستند.

شماره ۲: شخصیت با اعتماد به نفس و آچار فرانسه

شخصیت آدم‌هایی که انگشت انگشتری ‌شان از انگشت اشاره شان بلندتر است، بدون اغراق، جذاب و اغواکننده می باشد. افرادی با چنین شخصیتی به راحتی و در هر شرایطی می‌توانند دیگران را با حرف ‌هایشان قانع کنند. به علاوه، آن ها پرخاشگر و در حل مشکلات جزء بهترین ‌ها هستند. آن ها به شکل باورنکردنی مهربان هستند و اغلب می‌توانند دانشمند، مهندس و سرباز باشند. همچنین افراد این چنینی استاد حل جدول کلمات متقاطع نیز هستند.

شخصیت انگشت بلند نشان‌دهنده این است که شما بسیار جذاب و اجتماعی هستید. تیپ شخصیتی شما خوب و مطلوب است اما عموما باید سخت تر از بقیه تلاش کنید تا به بقیه نشان دهید قابل اعتماد هستید و باید جدی گرفته شوید.

شماره ۳: شخصیت طرفدار صلح

این دسته از افراد عاشق صلح هستند و از بروز هرگونه اختلاف و کشمکشی جلوگیری می‌کنند. آدم‌هایی که طول انگشتان انگشتری و اشاره ‌شان با هم برابر است، زندگی ساختار‌یافته ‌ای دارند و هیچ چیز را به اندازه‌ داشتن روابط مثبت با دیگران دوست ندارند.

آن ها به ارتباطاتشان وفادار، حساس و دوستان مهربانی هستند. ولی مراقب باشید؛ این افراد دارای هسته‌ آتشینی هستند که نباید در فعالیت ‌های روزانه‌ عادی آن را سرکوب کنند، که اگر آزاد شود می‌تواند بسیار خطرناک باشد. آن ها طرفدار صلح هستند، ولی لطفا در مخالفت با منافعشان قرار نگیرید.برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست

با انتخاب یکی از پنج انگشت خود، به شناخت شخصیت خود برسید. آیا تا به حال به طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده اید؟ تا به حال فکر کرده اید که به کدام یک از انگشتانتان علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید؛ سپس تحلیل و تفسیر مربوط به آن را بخوانید. انگشت شصت را انگشت شماره یک قرار داده ایم و به ترتیب انگشتان بعدی شماره های ۲ و ۳ و ۴ و ۵ هستند.

انگشت شماره ۱: این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می کنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و عموما  از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.

انگشت شماره ۲: این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می دهند انسان های کاری هستند و به طور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارهایی که انجام می دهند دارند.

انگشت شماره ۳: این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می دهد. افرادی که این انگشت را انتخاب می کنند، در مورد همه چیز و در همه تصمیم گیری ها اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودخواه هستند.

انگشت شماره ۴: این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می کنند، انسان های احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و عشق و خوشحال کردن دیگران هستند.

انگشت شماره ۵: این انگشت نماد خانواده و فرزند است و کسانی که به این انگشت علاقه مند هستند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می دهند.

شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست با توجه به انگشت کوچک

شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان

تست های شناخت شخصیت، اطلاعات جالبی از نوع شخصیت افراد ارائه می‌دهند. برخی از آن ها اساس علمی دارند و برخی دیگر غیر علمی هستند. تست شناخت شخصیت از روی انگشتان دست که در این بخش توضیح می دهیم بر اساس تحقیقی در کره جنوبی تدوین شده است و از یک کف بینی تاریخی ریشه می‌گیرد. در این آزمون می‌توان ویژگی های شخصیتی افراد را به طور کلی از روی انگشت کوچکشان تشخیص داد. اگرچه این انگشت، بسیار کوچک است اما می‌تواند درباره ویژگی های شخصیتی شما و به خصوص از طرز ارتباطات و تعامل شما با جهان اطراف و انسان های پیرامونتان سخن بگوید.

انگشت کوتاه

وقتی رأس انگشت کوچک شما پایین تر از مفصل انگشت بعدی شماست.

مورد انگشت کوتاه نشان‌دهنده این است که شما به خصوص در جمع  غریبه ها خجالتی و کم حرف هستید. همچنین این نوع انگشت نشان می‌دهد که شما رویاهای بزرگی در سر دارید اما ترستان باعث شده تا عقب بکشید و به دنبال رویاهای بزرگ خود نروید. با این اوصاف به لطف قلب بزرگ و روح مهربانی که دارید به هرچیزی که می‌خواهید می‌توانید برسید.

انگشت همسطح

اگر رأس انگشت کوچک شما با مفصل انگشت کناری در یک سطح باشد، شما دارای شخصیت متعادلی هستید.

حدس زدن این نوع شخصیت کار سختی نیست. افرادی با چنین انگشتانی شخصیت های همسو، متعادل و مهربانی دارند. اگر دارای چنین انگشتانی باشید، کنترل خشم برای شما آسان است و عصبانی کردنتان کار بسیار سختی می باشد و زیاد مضطرب نمی‌شوید. شاید بسیاری از اطرافیان و دوستانتان شما را شخصیت خونسردی بدانند و رفتار شما را  سرد تلقی کنند. همچنین این نشان می‌دهد که شما باید افراد و اطرافیانتان را کامل بشناسید تا بتوانید با آنان ارتباط گرم تری داشته باشید.

انگشت بلند

وقتی انگشت کوچک شما بالاتر از مفصل انگشت کناری ‌اش باشد.

شخصیت انگشت بلند نشان‌دهنده این است که شما بسیار جذاب و اجتماعی هستید. تیپ شخصیتی شما خوب و مطلوب است اما عموما باید سخت تر از بقیه تلاش کنید تا به بقیه نشان دهید قابل اعتماد هستید و باید جدی گرفته شوید.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

دو انگشت هم ارتفاع

در اکثر اوقات انگشت کوچک ارتفاعی کمتر از انگشت کناری دارد اما موارد نادری هم هستند که این دو در یک اندازه باشند.

بیشتر کسانی که انگشتانی به این حالت دارند، افرادی قدرت طلب هستند. چنین افرادی را عموما می‌توان در مقامی همچون مدیرعامل و رئیس مشاهده کرد. همچنین بسیاری از این اشخاص از جمله چهره ‌های معروف و مشهور در جهان به شمار می‌آیند. چنین افرادی دارای اراده بسیار قوی برای ایجاد تغییرات گسترده در جهان هستند اما این تغییرات گسترده همچنان که می‌تواند سازنده باشد، پتانسیل تخریب را نیز داراست.

مقالات پیشنهادی مجیب

آموزش شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست در سایت زندگی ما

بهترین راه برای آموزش شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست، ارتباط گرفتن با اشخاص باتجربه و خبره برای مشاوره، در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب  است. شناخت شخصیت افراد از روی انگشتان دست، مسأله ای است که تنها از راه صحبت و مشاوره انجام می شود.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، با بهره گیری از بهترین و خبره ترین روانشناسان کشور، در تمامی طول روز و ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس های شما مراجعین محترم است. مشاورین مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب ، مانند دوستی دلسوز، برای مراجعین خود وقت گذاشته و با حوصله فراوان پای صحبت های شما مراجعین عزیز می نشینند. آن ها بدون هیچ محدودیت زمانی پاسخگوی شما هستند و مشکلاتتان را با حفظ امنیت کامل، حل می کنند.

یکی از مزیت های مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب  این است که شما عزیزان، بدون هیچ اتلاف وقتی، بدون اینکه زمان خود را صرف ماندن در ترافیک های سنگین شهری کنید، در منزل خود تلفن را برداشته و با شماره های سایت زندگی ما تماس می گیرید.

همچنین می توانید مشاور یا متخصص موردنظرتان را باتوجه به مشکل خود انتخاب کرده و با مشاورین آقا یا خانم صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، برای رعایت حال شما دوستان گرامی طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. شعار ما : آرامش سهم همه مردم ایران زمین است. با ما تماس بگیرید تا آرامش را سهم زندگی تان کنید.

برای گفت و گو با مشاورین مرکز ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه