وسوسه خیانت به همسر را چگونه از خود دور کنیم؟

وسوسه خیانت
   

وسوسه خیانت ، احتمالا بدترین روحی است که هر کسی می تواند در رابطه برقرار کند. وقتی همسرتان شما را فریب دهد، اعتماد از بین می رود. خیانت، نقض اعتماد و حسن نیت است. این امر منجر به درگیری های اخلاقی و روانی می شود. این می تواند نتیجۀ وعده های شکست خورده، وفاداری شکست خورده، بی اعتمادی یا انتظارات ناخوشایند باشد.

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

خیانت، دوستی های طولانی مدت را به پایان می رساند و باعث ویرانی خانواده ها می گردد و موجب درد، سرخوردگی، خشم، استرس و افسردگی می شود. هنگامی که خیانت توسط یک همسر متعهد انجام می شود، زمان زیادی طول می کشد تا وضعیت شخص مقابل بهبود یابد. بعضی ها در حقیقت هرگز نابود نمی شوند، چون جهان آنها را به سمت یک واقعیت جدید بیدار می کند.

اکثر مردم تلاش زیادی را در زمان آماده سازی عروسی خودانجام می دهند، اما این کار را برای سفر زناشویی مادام العمر خود انجام نمی دهند. آنها در عمق استخر به سر می برند، بدون دانستن اینکه چگونه شنا کنند.

مسائل شخصیتی وجود دارد که زن نمی تواند تنهایی و بیکاری را تحمل کند، هنگامی که آنها می بینند که همسرشان نمی توانند وقت خود را صرف شغل کنند، قطعا تمایل دارد وقت خود را با دیگران یا جنس مخالف خودشان پر کنند وقتی که می خواهند تنهایی خود را پر کنند باید کمکشان کنند.

دلیل خیانت در زنان

وسوسه خیانت

اغلب خیانت های زنان به دلیل فقدان ارتباط عاطفی عمیق و موثر رخ می دهد. معمولا زنانی که احساس می کنند که رد شده اند یا ناکافی هستند، خیانت می کنند. علائمی مانند بیماری روحی و اعتیاد و فقر نیز وجود دارد. معمولا زنان که موازی عمل می کنند رفتارهای تکان دهنده ای دارند و نشان می دهند که آنها اسرار خود را قایم می کنند.

یکی از عوامل اصلی وسوسه خیانت ، ارتباط زن و شوهر است؛ هنگامی که زوج ها رابطه خوبی با ازدواج ندارند احتمال دارد که زن به شوهرش خیانت کند. ناهنجاری های جنسی که در طول زمان برای برخی از مردان وجود دارد می تواند باعث شود خیانتز زنان شود و زن از روی عدم توجه، محبت و روابط صمیمی دست به خیانت بزند. زنانی که از شوهرانشان خوب و بامحبتی برخوردارند یا رابطه زناشویی خوبی با آنها دارند، احتمال خیانت بسیار کم است.

یکی دیگر از عوامل خیانت یک زن این است که او در یک خانواده بی بند و بار رشد کرده و آموزش نادرست از گذشته، حتی پس از ازدواج، امکان آنرا بیشتر می کند. برخی از زنان که روابط بسیاری داشته اند، نمی توانند روابط صمیمانه و دوستانه خود را متوقف کنند، و برای آنها بسیار سخت است که خود را کنترل کنند و در همان زمان روابط قبلی را ادامه می دهند.

مقالات پیشنهادی مجیب

ادامه

مسائل شخصیتی وجود دارد که زن نمی تواند تنهایی و بیکاری را تحمل کند، هنگامی که آنها می بینند که همسرشان نمی توانند وقت خود را صرف شغل کنند، قطعا تمایل دارد وقت خود را با دیگران یا جنس مخالف خودشان پر کنند وقتی که می خواهند تنهایی خود را پر کنند باید کمکشان کنند.

فاکتورهای فردی و اختلالات شخصیت یا ویژگی های دیگر می تواند از دیگر دلایل خیانت زنان باشد. وقتی در جامعه روابط آزاد می شود، ممکن است برای زنان این روابط وسوسه انگیز شود. همه این عوامل می توانند در نگرش زنان دخالت کنند؛ از این رو احترام و محرومیت از خانواده ها شکسته شده و مردم از نظر اخلاقی متعهد نیستند..

آیا از یک روانشناس برای جلوگیری از وسوسه خیانت استفاده کرده اید؟

اگر این کار را نکردید، توصیه می کنیم با روانشناسان ما در سایت زندگی ما مشورت کنید. ممکن است فکر کنید که زندگی شما نابود شده است، اما باید بگویم که خوب اینطور نیست. علیه وسوسه خیانت ، اقداماتی وجود دارد که اگر آنها را انجام دهید، وضعیت درست خواهد شد. اول از همه، شما باید آگاه باشید که این رابطه یا زندگی که شما در آن زندگی می کنید بسیار ارزشمند است. شما نباید همه چیز را به دلیل یک اشتباه متوقف کنید.

چقدر از خواسته های همسرتان مراقبت می کردید؟

وسوسه خیانت

اگر صحیح به این سوالات پاسخ ندهید، بهتر است با روانشناسان مشورت کنید. اگر زندگی شما برای شما مهم است، نکات زیر را در برابر خیانت های زنان مشاهده کنید:

  • در واقع، تمایل و وسوسه خیانت در زنان کمتر از مردان است. زنان بیشتر به دنبال ثبات هستند، بنابراین برای انجام این کار حتما دلایلی وجود دارد. اگر این رابطه را دوست دارید، باید بدانید که چه کاری برای وسوسه خیانت انجام دهید. شما دارید برای همسرتان بسیار مهم است که در حضور دیگران به او توجه کنید. هرگز نباید فراموش کنید که با احترام رفتار کنید.
  • نکات ساده که به همین سادگی مهم هستند. با این نکات چگونه آشنا هستید؟ چقدر این نکات را می دانید؟ شاید این راهنمایی های کوچک زمانی که با یکدیگر برخورد می کنند، چنین مشکل بزرگی ایجاد می کنند. علیه خیانت همسر، قبل از اینکه خشونت را اعمال کنید، این نکات را یاد بگیرید. قبل از ورود به خانه برای همسر خود در را باز کنید و صبر کنید تا او برای اولین بار وارد شود. وقتی صحبت می کنید، به صحبت های او توجه می کنید.
  • به او در خانه کمک کنید، به او بگویید امشب خسته شده اید من ظرف ها را می شویم کمک به او برای مراقبت از فرزند خود. از نیازهای جنسی او مراقبت کنید. آیا شما مطمئنید که در مورد این نکات توجه دارید و اگر چنین است، چرا اکنون باید با خیانت مواجه شوید؟

مشاوره مجیب برای وسوسه خیانت

آیا خشونت پاسخی مناسب به خیانت زنان است؟ به احتمال زیاد، اولین واکنش علیه خیانت زنان نشان دادن خشونت است. بله، ما نیز پذیرفتیم که غرور شما آسیب دیده است، اما آیا خشونت واکنش خوبی نسبت به خیانت زنان است. چگونگی رسیدگی به این مشکل مهم ترین هنر زندگی است. لطفا کمی به گذشته برگردید در گذشته رفتارهای شما نشان داده شده است، شاید ما نیز باید به نشانه هایی از خیانت در خود نگاه کنیم.

آیا شما فراموش کرده اید که زنان موجودات بسیار پیچیده ای هستند؟ این پیچیدگی های وجودی زنان است که امکان انجام چنین اعمال سخت و دشواری را فراهم می کند. شما می توانید یک خانه داشته باشید، اما بدون یک زن، آن خانه هرگز یک خانه نیست. زنان به محبت و توجه مداوم نیاز دارند. آنها باید دیده شوند و همیشه در نظر گرفته شوند! رفتار شما در چند ماه گذشته چگونه بوده است؟

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای وسوسه خیانت از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه