خیانت کلامی یکی از عوامل از هم پاشیدن زندگی مشترک

   

خیانت کلامی چیست؟ خیانت، احتمالا بدترین روحی است که هر کسی می تواند در رابطه برقرار کند. وقتی همسرتان شما را فریب دهد، اعتماد از بین می رود. خیانت، نقض اعتماد و حسن نیت است. این امر منجر به درگیری های اخلاقی و روانی می شود. این می تواند نتیجۀ وعده های شکست خورده، وفاداری شکست خورده، بی اعتمادی یا انتظارات ناخوشایند باشد.

کلمات کلیدی:(خیانت |خیانت کلامی|از هم پاشیدن زندگی مشترک )

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

خیانت، دوستی های طولانی مدت را به پایان می رساند و باعث ویرانی خانواده ها می گردد و موجب درد، سرخوردگی، خشم، استرس و افسردگی می شود. هنگامی که خیانت توسط یک همسر متعهد انجام می شود، زمان زیادی طول می کشد تا وضعیت شخص مقابل بهبود یابد. بعضی ها در حقیقت هرگز نابود نمی شوند، چون جهان آنها را به سمت یک واقعیت جدید بیدار می کند.

مفهوم خیانت چیست؟

خیانت کلامی

خیانت یکی از بدترین تجربیات است که فرد میتواند تجربه کند. خیانت خلاف وعده هایی است که باعث می شود طرف مقابل از شما سلب اطمینان پیدا کند. کسانی که خیانت کرده اند تعریف متفاوت از خیانت دارند. خیانت زمانی است که اعتماد از بین می رود، کسی به شما دروغ می گوید، به شما خیانت می کند یا از شما سو استفاده می کند.

مقدار خیانت در روابط دوستانه و ازدواج یک پدیده شایع است، اما در روابط زناشویی عواقب تلخ می کند. در روابط زناشویی، هر گونه فعالیت یا ارتباطی که در آن شخص با یک شخص سوم لذت ببرد، خیانت می باشد. بعضی معتقدند که خیانت فقط یک جرم است، اشتباه است. اگر چنین است، چرا آن را از همسر خود پنهان می کنید؟

 

انواع خیانت

  • خیانت عاطفی
  • خیانت جنسی
  • خیانت جنسی و عاطفی
  • خیانت مجازی
  • خیانت کلامی

خیانت عاطفی چیست؟

در جامعه امروز، صحبت کردن با همکاران و دیگران در اطراف شما اجتناب ناپذیر است. شما حتی ممکن است روابط خانوادگی با همکاران خود داشته باشید و دوستی خانوادگی خوبی داشته باشید. این خیانت نیست خیانت زمانی اتفاق می افتد که شما با دوستان خود صحبت می کنید که اگر شریک شما بشنود ناراحت خواهد شد. این خیانت مخفیانه با شخص سوم است.

خیانت جنسی چیست؟

خیانت جنسی یکی از خطرناک ترین مواردی است که یک رابطه را می تواند تهدید کند. خیانت جنسی، اعتماد را تضعیف می کند و شریک زندگی خود را در معرض خطر آسیب جسمی و روانی قرار می دهد. فرد خیانتکار باید به دلایل خیانت جنسی پاسخ دهد. اگر این خیانت فقط برای رابطه جنسی باشد، زوج باید رابطه جنسی خود را تغییر دهند. اما اگر دلایل دیگری وجود داشته باشد، باید با مشاور متخصص و مشاوره ازدواج تماس بگیرید.

خیانت جنسی و عاطفی

موارد ذکر شده در بالا مواردی هستند که سبب آسیب جدی به روابط زناشویی می شوند. در حال حاضر، اگر این دو نوع خیانت به هم می رسند، مطمئنا اثرات بیشتری بر شریک زندگی خواهد گذاشت و زندگی زوج ها را تهدید می کند.

مقالات پیشنهادی مجیب

خیانت مجازی چیست؟

امروزه، با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، نوع دیگری از خیانت صورت گرفته است. افراد در یک شبکه اجتماعی به دوستی با جنس مخالف مشغول می شوند. این نوع دوستی ها در طول زمان به زندگی واقعی تبدیل شده و روابط زناشویی را تهدید می کند.

 

خیانت کلامی چیست؟

خیانت کلامی

در این نوع تجاوز، یک زن یا یک مرد در هر موقعیتی که ارائه شده است، در اینترنت و یا تلفن صحبت می کند. متأسفانه، امروزه به دلیل وجود اینترنت، ارتباط صمیمی و حتی ویدیویی وجود دارد که همچنین نوعی خیانت است. بدون شک این نوع تخیل نوعی انحراف جنسی است.

خیانت کلامی نوع دیگری از خیانت در زوج ها است که در اینترنت و شبکه های مجازی و در شبکه های اجتماعی و پیامرسان پخش می شود. در این نوع خیانت، یک زن یا یک مرد با تلفن و یا از طریق اینترنت و شبکه های مجازی تماس گرفته و آنها نیازهای عاطفی و جنسیتی خود را در این راه حل می کنند.

در گذشته، یک زن یا یک مرد که مایل به برقراری ارتباط با شخص دیگری بود، از طریق تلفن و پیام های تلفنی و پیام های متنی، این ارتباط را ایجاد می کرد و در نتیجه این تلاش راهی برای پاسخگویی به نیازهای آنها بود. این نوع خیانت شفاهی به وسیله تلفن و پیام های متنی به همان فضا محدود شده بود و گاهی اوقات با افزایش مشارکت و تعامل عاطفی، جهان واقعی یافت. اما امروز، با گسترش اینترنت، این نوع خیانت کلامی در فضای سایبری گسترش یافته و آمار آن افزایش می یابد.

آیا از یک روانشناس استفاده کرده اید؟

اگر این کار را نکردید، توصیه می کنیم با روانشناسان ما در سایت زندگی ما مشورت کنید. ممکن است فکر کنید که زندگی شما نابود شده است، اما باید بگویم که خوب اینطور نیست. علیه خیانت کلامی ، اقداماتی وجود دارد که اگر آنها را انجام دهید، وضعیت درست خواهد شد. اول از همه، شما باید آگاه باشید که این رابطه یا زندگی که شما در آن زندگی می کنید بسیار ارزشمند است. شما نباید همه چیز را به دلیل یک اشتباه متوقف کنید.

 

مشاوره تلفنی مجیب برای خیانت کلامی

زندگی مشترک یک چیز بسیار پیچیده است که درک اخلاقی و جنسی برای مدت طولانی به دست می آید، چیزی که راحت و ساده نیست. اگر هنوز به این رابطه یا زندگی اعتقاد و اعتماد دارید، شما باید همسرتان را بهتر در طشناسید ولی در زندگی شما نباید علامت خیانت را نادیده بگیرید و به آن توجه نکنید. فراموش نکنید که برای رسیدن به فهمیدن نیاز به فداکاری زیادی نیاز است. دانش پایه ای برای انجام هر کاری لازم است. متاسفانه، قبل از اینکه کاری را انجام دهید، لازم نیست اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید. این بیشتر در مورد زندگی زناشویی است.

نابودی همه چیز لزوما بهترین راه حل نیست. مشاوره مجیب آماده است تا به شما مشاوره روانشناختی در مورد خطراتی که احساس می کنید زندگی شما را تهدید می کند، ارائه دهد، بنابراین اگر شما احتمالا در چنین موقعیت دشواری قرار دارید، همه روزه می توانید با موسسه مشاوره مجیب تماس بگیرید.آیا از یک روانشناس استفاده کرده اید؟

اگر این کار را نکردید، توصیه می کنیم با روانشناسان ما در سایت زندگی ما مشورت کنید. ممکن است فکر کنید که زندگی شما نابود شده است، اما باید بگویم که خوب اینطور نیست. علیه خیانت کلامی ، اقداماتی وجود دارد که اگر آنها را انجام دهید، وضعیت درست خواهد شد. اول از همه، شما باید آگاه باشید که این رابطه یا زندگی که شما در آن زندگی می کنید بسیار ارزشمند است. شما نباید همه چیز را به دلیل یک اشتباه متوقف کنید. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه