اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات

اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات
   

در این مقاله قصد داریم راجع به اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات صحبت کنیم و شما را بیشتر با این مسئله آشنا نمائیم. اولین نکته این است که چه از لحاظ اجتماعی یا چه از لحاظ مذهبی تا زمانی که با فرد مورد نظر خود محرم نشده اید او را لمس نکنید.

کلمات کلیدی:(اشتباهات آقایان|اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات |مشاوره زناشویی)
زمان مظالعه: ۶ دقیقه

سعی نکنید دست او را نگه دارید و به او بچسبید بعضی از مردان به اشتباه فکر می کنند که دست زدن به طرف مقابل باعث می شود که موتور او روشن شود و همین کار را می کنند. در حالی که خلاف این قضیه درست است هر چقدر بیشتر سعی کنیـد دسـت او را بـگیرید، بـه همان اندازه تمایل وی برای گرفتن دست شما کمتر خواهد شد.

یک مرد عاقل در اولین قرار خود را سعی می کند خودش را کنار کشیده و به فرد مقابل این اجازه را می دهد تا د صورت تمایل دستش را بگیرد. به این ترتیب، یک مرد متشخص و متمایز در چشم او خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز در رابطه با این قضیه می توانید به صورت همه روزه با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید و از خدمات مشاوران و روانشناسان حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات

اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات

درباره زنان دیگر صحبت نکنید، درباره همسر یا نامزد قبلی خود صحبت نکنید. در مورد دختر شگفت انگیزی که زمانی رویای ازدواج با او را داشتید سخن نگویید. هنگامی که یک زن در پیش شما از یک مرد دیگر تعریف می کند، شما ناراحت و دگرگون می شوید به همین دلیل این کار را راجع به او انجام ندهید. پس اولین ملاقات با همسر آینده خود را بدون صحبت کردن با دیگر زنان، عاشقانه و جذاب نگه دارید.

اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات مانند فخر فروشی کردن، همه زنان بارها و بارها این موضوع را از مردان شنیده اند. هر اندازه بیشتر فخر فروشی کنید به همان اندازه از جذابیت شما کاسته خواهد شد. بگذارید او به تدریج فضایل خود را درک کند به جای بیان توانایی های خود برای نفوذ در او، اجازه دهید او شما را به عنوان یک فرد مبهم و مرموز که نمی تواند درک کند، تجربه کند. این اقدام باعث می شود که او علاقه اش برای دریافتن از وضعیت های مختلف شما از قبیل شرایط پولی، موقعیت اجتماعی، کاری و غیره افزایش چشمگیری بیاید.

بررسی اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات

گفتگو را نرم و مثبت حفظ کنید، گاهی اوقات مردان می توانند با چیزهای سنگین و منفی بدون تفکر یا حتی دانستن آنچه که انجام می دهند صحبت کنند. هیچ دلیلی مفید و سازنده ای برای انجام این کار وجود ندارد و فقط لطف گفتگو را کم می کند و شور و نشاط طرف دیگر را کاهش می دهد. این یک چیز رومانتیک نیست! درباره تروریسم، ویروس، سارس یا این که مدیرتان انسان بد خلقی است صحبت نکنید. جزئیات دلایل جدا شدن از همسر یا نامزد قبلی خود را پیش نکشید. در نهایت کنار گذاشتن مسائل سنگین در اولین قرار کار بهتری است. ضمنا جهت دریافت اطلاعات راجع به اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در روزهای تعطیل نیز با مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید.

شناخت دیگر اشتباهات آقایان در ملاقات ها

درباره مسائل جنسی و چیز های که به آن ختم می شود صحبت نکنید. زنان از شنیدن حرف های جنسی متنفرند برخی از این کارها را انجام می دهند، اما شما نمی خواهید این کار را انجام دهید زیرا شما می خواهید متفاوت باشید. مایل نیستید از طریق گفتن اینکه چقدر به مسائل جنسی اهمیت میدهید او را تـحـت تاثـیـر قرار دهید. شما می خواهید آرام و درجه یک باشید. اگر این گونه در جلسه اول با شریک زندگیتان پیش بروید، در واقع احساس راحتی و آرامش را در او شاهد خواهید بود.

دیر کردن

یکی از اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات دیر کردن است. به طور متوسط ۳۰ درصد از مردان و ۵۰ درصد از زنان در جلسه اول تلاش می کنند برای نشان دادن متمایز بودن در جلسه اول کمی دیر کنند، تا نشان دهند که آن ها خیلی مشتاق نیستند، اما شما باید بدانید که دیر کردن اولین اشتباهی است که می توانید انجام دهید. بسیاری از مردان معتقدند که دیر رفتن برای اولین جلسه، یک روش معمول برای مردان است، اما شما باید بدانید که این واقعا درست نیست. هنگامی که شما دیر می رسید، اولین پیامی که به طرف مقابل شما ارسال می شود این است که برای زمان بندی او ارزش زیادی قائل نشده اید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر سایت زندگی ما را فراموش نکنید.

اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات مانند فخر فروشی کردن، همه زنان بارها و بارها این موضوع را از مردان شنیده اند. هر اندازه بیشتر فخر فروشی کنید به همان اندازه از جذابیت شما کاسته خواهد شد.

بررسی اشتباهات آقایان در قرار ها

از جمله اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات این است که فقط آن ها صحبت می کنند. فقط شما صحبت نکنید، زندگی زناشویی می تواند موفقیت آمیز باشد، اگر هر دو طرف به راحتی بتوانند یکدیگر را درک کنند. هنگامی که شما فقط در جلسه اول با او صحبت می کنید، ایده ای از سوی طرف مقابلتان ایجاد می کنید که شما یک شنونده خوب نیستید؛ در همان جلسه اول اجازه بدهید طرفتان هم فرصت حرف زدن داشته باشد. شما باید بدانید که نیازی به ارائه همه اطلاعات در مورد زندگی، کار، تحصیلات و خانواده تان در اولین قرار نیست؛ کمی صبر داشته باشید اگر دوست دارید یکدیگر را، پس فرصت برای صحبت راجع به اینگونه مسائل در جلسات بعدی در دسترس خواهد بود.

اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات

پول را فراموش کن

دیگر اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات رفتن به سراغ مسائل مادی است. درست است که امور مالی نقش مهمی در زندگی زناشویی ایفا می کند، اما مطمئنا در وهله اول این چنین نیست. چیزهای با اهمیت‌ تری وجود دارد که آنها را هنگام انتخاب همسر در اولویت قرار دهید؛ بنابراین، در اولین جلسه با طرف مقابلتان نیازی نیست شروع به تشکیل و انتظارات خود در همان جلسه کنید. اگر این کار را نکنید شما او را به این نتیجه می رسانید که شما یک فرد مادی هستید و اولویت اول شما پول شماست.

مقالات پیشنهادی مجیب

مشترکین و کاربران گرامی و عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه اشتباهات آقایان در اولین قرار ملاقات با سایت زندگی ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آن هم به صورت همه روزه حتی در روزهای تعطیل نیز تماس حاصل نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان با تجربه در این خصوص بهره مند شوند. ضمنا جهت برقراری تماس از تمام نقاط ایران می توانید شماره زیر را بدون گرفتن کد یا زدن صفر شماره گیری نمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه