وابستگی عاطفی و ناراحتی زنان و آزمایش دایمی شریک زندگیشان

8 وابستگی عاطفی و ناراحتی زنان و آزمایش دایمی شریک زندگیشان
   

وابستگی عاطفی زنان و آزمایش دایم شریک زندگیشان باعث می شود که یک رابطه را با شک های زیادشان به نابودی بکشانند. وابستگی و ناراحتی زنان در رابطه اختلاف در روابطشان می‌شود.

رفتارهایی که باعث وابستگی و ناراحتی زنان در رابطه می شود

این رفتارها گاهی به علت شناخت نداشتن زن و مرد از همدیگر می باشد. خیلی از صحبت کردن های خانوم ها باعث می شود که رابطه عاطفیشان را با شریک خود برهم بزنند. زیرا مردان موجودات پیچیده ای هستند. امکان دارد زنها رفتارهایی را از خودشان نشان دهند که به نظر آنها برا ی رابطه شان مفید باشد, اما در واقعیت آنها را از یک رابطه عاطفی دور کند.

تلاش برای تغییر طرف مقابل باعث ناراحتی در رابطه می شود.

اکثر ما انسانها به خودمان دخالت در شیوه زندگی افراد را می دهیم. زنها تصور می کنند که شریکشان باید قهرمان زندگیش باشد در حالی که این غیر ممکن است, زیرا یک زندگی را دو نفر می سازند نه تنها یک نفر. شما هیچ وقت نباید برای تغییر همسرتان تلاش کنید بلکه باید به او و طرز فکرش احترام بگذارید.

به او بیش تر از خود توجه کردن باعث وابستگی و ناراحتی زنان در رابطه می شود.

در زندگی درست است که باید شریک زندگیتان در اولویت باشد, اما نباید بیش از حد هم افراط کنید. زیرا اگر بیش از حد به او توجه کنید به جای در دل او جای کردن بیش از حد از چشم او می افتید. بنابراین قبل از هر چیزی به خود توجه کنید تا بتوانید فرد خوبی در زندگی برا یشریکتان باشید.

وابستگی بیش از حد داشتن زنها باعث ناراحتی در رابطه  می شود.

وابستگی در هر رابطه ای طبیعی است, اما بلیش از حد اگر افراط کنید از شریکتان دور خواهید شد. شما باید در زندگی استدلال داشته باشید و همسرتان این را بداند که بدون او هم می توانید زندگی کنید. بیش از حد عشق ورزیدن به همسر و اینکه مدام به او بگویید که بدون او نمی توانید زندگی کنید این احساس به او دست می دهد که شما استقلالی از خود ندارید. و این ممکن است رابطه عاطفی شما را تا حدودی خراب کند.

سایت زندگی ما به شما کمک می کند تا بتوانید استقلال خود را به دست بیاورید و در زندگی بر روی پاهای خود بایستید. و بیش از حد احساساتس نباشید.

وابستگی و ناراحتی زنان

وابستگی شدید زنان و شک در زوجین

برای این مشکل وابستگی زیاد زنان به همسرشان راه های درمانی زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها می تواند توسط سایت زندگی ما با کمک متخصصانی که دارد درمان شود. این وابستگی ها اشکال گوناکونی دارد. و عوامل زیادی در این نوع وابستگی ها دخیل هستند که می توانند وابستگی های زیاد یا کم را موجب شوند.

افزایش اعتماد بین زوجین از شک بین آنها می کاهد. بسیاری از خانم ها می خواهند که شوهرانشان ۲۴ ساعته در کنار آنها باشند و اگر دور از آنها باشند مدام به آنها شک می کنند. در این مواقع مدام آقایان برای افزایش اعتماد زنانشان با آنها از محل کار یا جایی که حضور دارند تماس می گیرند, این خود باعث می شود که مردها احساس اذیت کنند و همین امر باعث دوری آنها از خانمشان می شود.

خیلی از خانم ها ترس از دست دادن همسرشان را دارند. این نوع وابستگی‌های زیاد یک نوع بیماری محسوب می شود و رابطه شما را کنترل شده نگه میدارد و باع بر هم خوردن روابط شما با همسرتان می شود. شما ابتدا باید روی احساساتتان کار کنید, ترس از دست دادن, اعتماد به نفس پایین, شک کردن به همسر, قدرت تصمیم گیری پایین همه اینها عواملی هستند که در زندگیتان مشکل ساز خواهند شد. و عوارض منفی را برا یشما در پی خواهد داشت.

علت وابستگی و ناراحتی زنان در آنها در زندگی

ریشه این وابستگی ها معمولا در کودکی است, که معمولا والدین اجازه استقلال به فرزندانشان را نداده اند و آنها همیشه وابسته بار آمده اند و همیشه ترس از دست دادن افرادی که در زندگیشان هستند را دارند. زنانی که بسیار وابستگی از هر لحاظی به همسرانشان دارند باعث می شود که بسیار در زندگی فداکار باشند و مدام مراقب همسرانشان باشند که این مورد هم باعث ناراحتی خودشان هم همسرشان در زندگی می شود.

آزرده خاطر کردن زوج به دلیل وابستگی باعث وابستگی زنان و ایجاد ناراحتی در رابطه می شود.

زنانی که بیش از حد به همسرانشان وابسته هستند به آنها اجازه یک دقیقه تنها شدن نمی دهند و عملا شوهرانشان یک روز خوش از دست آنها ندارند. درست است که زن به دلیل عشق زیادش این کار را می کند اما همین امر موجب می شود تا شوهرش از او بیشتر فراری باشد و از او دل سرد شود و این کارها باعث آزرده خاطر کردن همسر می شود.

شما باید بتوانید وقت های خالی خود را بدون همسر برنامه ریزی کنید و بتوتنید بدون او هم برا ی خود وقت بگذرانید و همچنین به او هم این اجازه را بذهید که برای خودش وقت بگذراند زیاد به هم نزدیک بودن و پیش هم بودن هرد را از هم دلسرد می کند.

وابستگی و ناراحتی زنان

شک کردن زوجین به دلیل وابستگی زیاد و ایجاد ناراحتی در رابطه

شک کردن به همسر خود به دلیل علاقه زیادی که به او دارید باعث آزرده خاطر کردن او می شود و او را به سوی همان افکاری که در سر دارید می کشاند (به خصوص وابستگی و ناراحتی زنان). از چک کردن مدام گوشی همراه و وسایل شخصی همسر خود بپرهیزید این کارها باعث تشدید رفتارهای شوهرتان می شود و عملا راه خیانت برای او باز می شود.

سایت زندگی ما در خدمت شماست و با بهره گیری از متخصصان مجرب به شما کمک میکند تا بهترین راه حل ها را برا ی مشکلات خود بیابید. این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد حتی در ایام تعطیل هم به شما مشاوره می دهد. تا دیگر نگران مشکلات خود نباشید و هر زمان که بخواهید راه های مشاوره را و درمان ار بگیرید.

تماس با این مرکز با شماره zendeghima.ir امکان پذیر می باشد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه