زیبایی در عشق تا چه میزان تاثیرگذار است؟

زیبایی در عشق
   

زیبایی در عشق چقدر نقش دارد؟ زیبایی یک انسان به معنی زیبایی شناختی است. درست است که چشمان بزرگ، چهره کودکانه، اندازه بزرگ گونه ها و تقارن و نسبت اعضای صورت و اندام خوب نشانه های جهانی زیبایی است، اما زیبایی یک انسان بیش از این معیارهای زیبایی شناسی است. واقعیت ذهنی انسان این است که یک ویژگی ممکن است گاهی اوقات با تمام معادلات روانشناختی تداخل داشته باشد. انسانها، هنگامی که در عشق هستند، درباره معیارهای زیباشناختی جهانی فکر نمیکنند. آنها نمیتوانند نسبت چهره های مورد علاقه خود را اندازه گیری کنند.

کلمات کلیدی:( ساده برگزار کردن مراسم عروسی|ایده های ساده برگزار کردن عروسی)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

زیبایی در عشق

زیبایی در عشق

ممکن است یک نقص در یک شخص باعث زیبایی او شود. گاهی اوقات یک منحنی در بینی، یک کک و مک در گونه ها یا یک شکاف فک بالا، زیبایی منحصر به فرد را به چهره ای می دهد که با هیچ یک از فرمول های زیبایی شناخته نمی شود. ما همه انسان هستیم و طبیعت و انسان را جذب می کنیم. همانطور که ضعف های کوچک در صنایع دستی وجود دارد، آنها را زیبا تر می کند و آنها را به دیدگاه های لذت بخش تر، متفاوت از محصولات صنعتی، به همان شکل به عنوان یک ظاهر تراشیده و بی عیب و نقص، و مجسمه مانند یک انسان، “حس زیبایی “و” احساس عشق “را در ما الهام بخش نمی کند.

در یک عشق صادقانه، یک عاشق هنرمند نیست. نتیجه بروز جراحی زیبایی شناسی برای دستیابی به معیارهای ثابت زیبایی شناختی این است که جوانان بیشتر و بیشتر یکسان شدند. این حادثه نا معلوم یک تهدید جدی برای روابط عاشقانه است.

زیبایی استاندارد دارد

شاید در اولین قدم، بگویید زیبایی فقط سلیقه ای است و هر کس یک شخص زیبا و یا زشت را نسبت به سلیقه خود می بیند، اما در هر صورت نمیتواند وجود برخی از استانداردهای مشترک را انکار کند، استانداردهای جهانی تعریف شده به عنوان معیارهای زیبا. چشم های بزرگ، صورت کودکانه، صورتی که همه ی اجزای موجود در هماهنگی باشند و …

ازدواج با زنان زیبا …

گروهی از دانشمندان دانشگاه لیورپول ۱۰۰ عکس از زنان را بررسی کرده اند؛ برخی از این زوجها تنها چند ماه زندگی کردند و دیگران چند ساله بودند. محققان ویژگی های ظاهری هر یک از این زنان و مردان را برای مقایسه بهتر آنها معرفی کردند. نتیجه تحقیق در مجله روانشناسی و شخصیت اجتماعی منتشر شد، که در آن گفته شده است که اگر یک مرد بسیار خوش تیپ باشد، این عامل در بی ثباتی ازدواج نیست، اما اگر زن بسیار زیبا باشد، خیلی زیاد که زیبایی او خیلی به چشم اید ، احتمالا ازدواج دوام ندارد. زنان بسیار زیبایی گاهی شجاعت دارند که به راحتی ازدواج را ترک کنند.

مقالات پیشنهادی مجیب

ازدواج موفق یعنی همسان گزینی

گروهی از دانشمندان بریتانیا تحقیقات خود را در مورد انتخاب زوج توسط افراد مختلف متمرکز کرده اند، سوال اصلیشان در این تحقیق این بود که آیا مردم انتخاب بیشتری برای جفت شدن به دنبال افرادی شبیه به خودشان می کنند؟ آنها همچنین به تحقیقات مثبت پاسخ دادند و گفتند که مردم تمایل دارند با کسی مانند خودشان ازدواج کنند و حتی ازدواج آنجلینا جولی را توضیح دادند، به همین دلیل ازدواج او با جانی لمیلیر و بیلی باب تورنتون کوتاه و کمتر از ۲ سال است، اما به جای ازدواج او با براد پیت، یکی از مشهورترین شخصیتهای دنیا برای بیش از ۶ سال، زنده ماند.

 

مشکلات دوران اخیر زیبایی در عشق

متاسفانه یکی از مشکلات دوران اخیر مقایسه با بازیگران و ستاره های فیلم است. اشتباهات شناختی رایج عبارتند از: “من باید مثل ستاره های سینما باشم تا زیبا باشم” یا “من باید خیلی دوست داشتنی باشم”. اگر چه بعضی از آن را می توان با معیارهای زیباشناختی توضیح داد، اما بخش قابل توجهی از آن نمی شود. انرژی روان درونی، اعتماد به نفس، صفات شخصیتی، عزت نفس درونی، مهربانی و بشردوستی، همدلی، توانایی و هماهنگی، همه ویژگیهایی هستند که در چهره ها، حرکات و زبان بدن و زیبایی منحصر به فرد به انسان ها ظاهر می شود.

ما گاهی از نقاط ضعف یکدیگر چشم پوشی می کنیم. انسان ها به دنبال یک همدم برای دلشان هستند و از حضور خود در کنار آنها لذت می برند. در یک عشق صادقانه، یک عاشق هنرمند نیست. نتیجه بروز جراحی زیبایی شناسی برای دستیابی به معیارهای ثابت زیبایی شناختی این است که جوانان بیشتر و بیشتر یکسان شدند. این حادثه نا معلوم یک تهدید جدی برای روابط عاشقانه است.

محققان چه می گویند؟

روانشناسان می گویند که در طول تاریخ و روند تکاملی زنان، زنان زمانی که همسر خود را انتخاب می کردند کمتر به شوهرانشان نگاه می کردند، و به جای باروری شوهر، آنها برای آنها اولویت داشتند. اما مردها اینطو نبودند، آنها به دنبال یک زن بودند که می توانستند جوانی، سالم بودن و زیبایی را در آنها پیدا کنند تا فرزندانشان سالم تر و زیباتر شوند. دانشمندان انگلیسی نیز نشان می دهند که افراد با ظاهر بسیار زیبا جذب یکدیگر می شوند و هنگامی که ازدواج می کنند، زندگی خانوادگی آنها عالی خواهد بود اما تحقیقات بیشتر در مورد زوج های جوان انجام می شود.

این می تواند نشانه ای از زیبایی مطلق باشد. مهم در مراحل اولیه رابطه است. اما زیبایی ظاهری ازدواج دوام بیشتری دارد و در پیری روشن نیست. یکی از محققان این مطالعه می گوید که زنان معمولا میزان حمایت از یک مرد را بازتاب می دهند. مردی که ظاهر زیباتری نسبت به همسرش دارد بیش از آنچه انتظار دارد، به طوری که هر تلاش برای حفظ رابطه را انجام می دهد. مردان که ظاهر بهتری نسبت به همسرشان دارند ممکن است تعهد کمتری داشته باشند و این ممکن است به ازدواج کوتاه تر منجر شود.

 

مشاوره مجیب برای زیبایی در عشق

زیبایی در عشق

از آنجا که زنان به دنبال یک مرد برای زندگی هستند، ممکن است فردی را انتخاب کنند که کمتر از ظاهر آن ها باشد، و حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که ازدواج هایی که در آن زن بهتر از یک مرد است، بسیار مناسب و مثبت است. ایده محققان این دلیل این است که مردان زیبایی را دوست دارند و به زیبایی زنان پاسخ می دهند، در حالی که زنان احتمال بیشتری دارند که مردانی را داشته باشند که از آنها حمایت می کنند، قابل اعتماد هستند و توانایی حمایت از خانواده را دارند. محققان معتقدند که موضوع زیبایی بسیار شخصی و نسبی است.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای زیبایی در عشق از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

1

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ناشناس
    12 ماه پیش

    درسته که آدم باید برای ازدواج یه سری مهارت یاد بگیره منم منکرش نمیشم ولی به نظرم مردیکه جذب زیباییت نشه فقط خون به جگرت میکنه میشه دمل در کل اینقدر بدم میاد ازینا که شایعه سازی می کنن آماده ان برای ایراد بگیری خب نکبت آدمو نگیر بیل زنی باغچه خودت بیل بزن به تو چه به ظاهرش بده جا تو رو گرفته ؟ اصرار نکرد زنت شه نکبت برو جوراباتو بشور خوشم میاد گدا هستی اینقدر افاده ای پولدار بودی می خواستی چه گلی به سر بزنی