آیا نشانه های که یک پسر قصد ازدواج دارد را می دانید؟

نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد
   

نشانه های قصد ازدواج یک پسر، چندان کار سخت و پیچیده ای نیست، تنها کافی است، یک مطالعه داشته باشید، در مورد  نشانه هایی که یک پسر برای ازدواج دارد، که به دنبال آن راحت تر و مطمئن تر می توانید تصمیمات خود را بگیرید و میزان اشتباهات ممکن را به شدت کاهش دهید.

کلمات کلیدی:(نشانه های قصد ازدواج |درخواست ازدواج واقعی|نشانه های ازدواج|ازدواج|مشاوره ازدواج)

مدت زمان مطالعه:۶ دقیقه

در این مطلب بر روی این موضوع یعنی نشانه های قصد ازدواج دارد یا نه، تمرکز می کنیم تا اگر در یک چنین موقعیتی قرار گرفتید و یا قرار گرفته اید، بتواند برای شما کار ساز باشد و راهنمایی ویژه در جهت تصمیم شما باشد.

نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد: رو راست است

نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد

پسری که با او آشنا شده اید، در همان ابتدای آشنایی سعی دارد از خانواده خود برای شما حرف بزند، از مادر،پدر و خواهر و برادر، یا اینکه کجا زندگی می کنند، شغلش چیست، برای اینکه می خواهد واکنش شما را نسبت به شرایط و اعضای خانواده خود بداند؛ او می خواهد بفهمد که شما چه درک و فهمی دارید.

از شغلش و یا حتی درامدش صحبت می کند تا ببینید شما چقدر به مادیات و ویژگی های تجملاتی دقت می کنید و بها می دهید.

خلاصه  این مورد یکی از نشانه های مهمی است که یک پسر قصد ازدواج دارد،یا نه، این که صادق است و از گفتن ویژگی های خانوادگی و خصوصی ترس و هراسی

نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد: مرموز نیست

وقتی پسری با شما قصد ازدواج ندارد و تنها برای دوستی و یا رفع نیاز هایی خود شما را بخواهد؛ معمولا از گفتن حقایق و مسائلی که شما باید بدانید، فرار می کند، اگر به شما قولی داده باشد، امروز و فردا می کند.

در مورد ویژگی های شخصیتی خود انکار می کند و نمی گذارد شما به وجه شخصیتی او پی ببرید. از گفتن کلمه ازدواج  خودداری می کند چه برسد که از ان به طور مفصل در مورد آینده با شما صحبت کند.

اگر شما از ازدواج صحبت کنید، طفره می رود یا از آشنایی بیشتر حرف می زند؛ اشنایی که تنها خودتان در جریان باشید و فعلا خانواده ها چیزی ندانند.

نشانه های که یک پسر قصد ازدواج دارد: زمان برای شما دارد

نشانه های قصد ازدواج یک پسر

از جمله ویژگی های ظاهری و کاملا مشهود که شما به راحتی می توانید آن را حس کنید؛ این است که ببینید طرف مقابل برای شما زمان کافی دارد، زمان می گذارد تا با شما باشد؛ آیا دوست دارد فرصت هایی پیش بیاورد تا وقت خود را با شما سپری کند.

اگر اینگونه نیست او برای جواب ندادن تلفن یا نیامدن سر قرار دلیل و برهان می آورد که کار داشته یا حواسش به گوشی نبوده است.

در صورتی که به شما علاقه داشته باشد و برای ازدواج فکر هایی در سر داشته باشد، مشتاقانه سعی دارد زمانی از روز را حتی شده با شما حرف بزند، تماس تصویری برقرار کند و یا حضوری شما را ببیند.

برای ناهار یا شام زمان می گذارد تا با شما سپری کند. خلاصه از بودن در کنار شما و بیش تر آشنا شدن فرار نمی کند.


همچنین ببینید:

چه عواملی اختلافات فرهنگی در ازدواج محسوب می شود؟

ازدواج سفید در ایران و پیامدهای آن

انتخاب همسر :۹ موردی که یک مرد برای انتخاب زن باید بداند


نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد: تنها شما هستید

تنها شما باشید، یعنی این که تنها شما برای او مهم باشید، او از کسی یعنی از دختران دیگر حرف نمی زند، در حضور شما به بقیه دختران نگاه نمی کند، چون دیگرشما را دارد و از بودن با شما لذت می برد و از همه مهمتر شما را برای زندگی آینده خود انتخاب کرده و دیگر لزومی ندارد متوجه بقیه دختران باشد.

بنابراین اگر در حضور شما از سایر دختران حرف می زند؛ به آن ها نگاه می کند در مورد آن ها نظر می دهد، این موراد پیام های خوبی نیستند.

 نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد: حسود است

حسود بودن مرد همیشه بد نیست، یکی از ویژگی هایی که می توانید متوجه شوید پسر مورد علاقه تان به شما علاقه دارد این است که بر روی بقیه پسر ها و مردانی که در محیط کار و یا دانشکاه در ارتباط هستید، حساس می شود. البته اگر دیدی که او قصد دارد شما را از فعالیت های اجتماعی و کاری منع کند، پیغام خوبی در بر ندارد، امادر حد متوسط و تا اندازه ای که از سر علاقه نسبت به شما ایجاد می شود، خیلی هم خوب است.

نشانه هایی که یک پسر قصد ازدواج دارد: منضبط است

در مورد هر چیزی که به شما بر می گردد، منضبط و دقیق است زیرا شما برای او مهم هستید؛ نمی خواهد از دستش برنجید.

مثلا اگر قرار بوده با هم به یک کنسرت بروید یا یک مکان تفریحی بروید، زمان دقیق آن را به خاطر می سپارد یا آن را در گوشی خود ذخیره می کند تا فراموش نکند.

بنابراین همه این موارد برای شاد کردن شماست زیرا شادی شما برای او مهم شده است.

مرکز مشاور تلفنی مجیب

دختران مجردی که در شرف آشنایی و رفت و آمد هایی دوران آشنایی هستند، قاعدتا استرس ها و اضطراب های خاص این دوران را دارند؛ زیرا از نوع آشنایی و یا هدفی که پسر مورد علاقه آن ها دارد، بی اطلاع هستند و به خوبی نمی دانند که آیا آشنایی مورد نظر به ازدواج موکول خواهد شد یا بی نتیجه و شکست خورده  به پایان می رسد.

بنابراین بهترین کمک و بهترین راه حل در این دوران کمک از یک مشاوره می باشد، اگر با توجه به نکات بالا در جهت اینکه یک پسر قصد ازدواج با شما را دارد یا نه؟ باز هم دچار شک وگمان هستید بهتر است به این سردرگمی ها پایان دهید و از مشاور بهره ببرید.

مشاور به دلیل تجربه ای که در این زمینه دارد به راحتی می تواند شما را راهنمایی کند و به یک نقطه روشن برساند که آیا می توانید روی ازدواج با پسر مورد علاقه تان حساب کنید یا نه؟

اگر در اینگونه شرایط به سر می برید بهتر است با مرکز مجیب از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تماس   zendeghima.ir ارتباط برقرار کنید، در ضمن مرکز روز های تعطیل هم مشاوره نیز انجام می دهد.

 

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه