مادری کردن برای همسر چه عواقبی دارد؟

مادری کردن برای همسر
   

مادری کردن برای همسر چه عواقبی دارد؟  شما احتمالا در اطراف خود یا در میان خانواده و دوستان خود زندگی کرده اید، زندگی زنان دوست داشتنی که همه مسئولیت های خانه را بر عهده گرفته اند و با همسرخود مانند یک مادر ازدواج می کنند، دیده اید، اما ناگهان شوهرشان به آنها خیانت می کند و زندگی آنها رنگ دیگری می شود. در این نقطه، همه از اینکه چرا شوهر زن مهربانش را ترک کرده است و به سراغ زن دیگری رفته است شگفت زده می شوند.

کلمات کلیدی:(مادری کردن برای همسر|زنان جذاب)

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

همه شوهر را مرد بدی می دانند که هیچ چیز از قدردانی و عشق نیاموخته است، اما مشکل فراموش شده این است که شوهر از زندگی با یک زن که مانند مادرش زندگی می کند خسته شده است و می خواهد با همسرش باشد یک همسر و نیازهای عاطفی وی در آن زندگی. اگر شما یکی از این نوع از زنان هستید، بهتر است مراقب باشید که دیر نشده باشید. در نظر داشته باشید که رها کردن این عادت ها خیلی ساده نیست، اما اگر شما موفق به کنار گذاشتن این عادت ها شوید، احساسات بیشتری خواهید داشت و همسرتان به نوعی احساس مردی بیشتر خواهد شد.

با این رفتارها شوهرتان را از دست می دهید

مادری کردن برای همسر

سریعترین راه ممکن برای کشتن عشق، شور و حرارت یک رابطه، مادری در حق همسر است. هر چه که با یک مرد بیشتر شبیه مادر رفتار می کنید، او نیز به شما کودکانه تر پاسخ خواهد داد، اما مسئله این است که هیچکس نمی خواهد زن خود را تبدیل به مادرش کند.

  • انجام وظایف شخصی او و مراقبت از او: مانند جمع آوری لباس چرک همسر خود، مرتب کردن لباس های او بارها و تهیه لباس هر روز صبح
  • دست کم گرفتن او و بر عهده گرفتن چیزهایی که او باید انجام دهد: یادآوری مکرر قرار، پیدا کردن چیزهایی که او اغلب از دست می دهد، و …
  • اکثر مسئولیت ها را بر عهده بگیرید، زیرا فکر می کنید همسرتان نتواند از آنها مراقبت کند: همه امور خانه را بر عهده می گیرید
  • نکوهش او مانند یک بچه؛ چطور میتونید بدون کت بیرون بروی ببین هوا چقدر سرد است؟ صورتحساب های برق بیش از حد بالا رفته و…
  • به عنوان مثال، گفتن اشتباهات و ممنوعیت آنها، به ویژه در جمع، “اگر من در جای خود بودم، اکنون از سمت چپ رانندگی می کنم”

مادری کردن برای همسر

شما احتمالا نفرت داشتید که می شنیدید که شما در حق همسر خود مادری می کردید، اما بر این باور باشید که شما تنها نیستید که این کار را انجام می دهید، علت این چیست؟ زنان برای مادری آموزش دیده اند و برای آن پاداش می گیرند. هنگامی که شما یک کودک بودید، مادر شما تنها مدل بود و شما همیشه دیدید که چگونه از شما و برادر و خواهر حمایت می کرد؛ بنابراین شما آموختید که چگونه حمایت، مهربانی و نوازش کنید و به نیازهای دیگران برسید.

درست است که شما دیده اید که چگونه مادر شما به خصوص مادر در مورد پدرتان بود؛ بنابراین بیایید به این موضوع نگاه کنیم که اگر شاهد بودید، به جای اینکه مادرتان با پدرتان رفتار عاشقانه داشته باشد، همیشه مادری کرده است در نتیجه، شما در کودکی مثل این یاد گرفتید. بنابراین شما تصور می کردید که این رفتار همان رفتار است که زنان باید با مردان داشته باشند؛ بنابراین وقتی بزرگ شدید و ازدواج کردید، با همسرتان هم همین کار را کردید.

عشق مادری عشق و اشتیاق را می کشد

سریعترین راه ممکن برای کشتن عشق، شور و حرارت یک رابطه، مادری در حق همسر است. هر چه که با یک مرد بیشتر شبیه مادر رفتار می کنید، او نیز به شما کودکانه تر پاسخ خواهد داد، اما مسئله این است که هیچکس نمی خواهد زن خود را تبدیل به مادرش کند.

مقالات پیشنهادی مجیب

هنگامی که شما لیاقت  او را زیر سوال ببرید

اگر شما همسر خود را به طور منظم سرزنش کنید، در نتیجه رفتار او بی اثر می شود و رفتار او کودکانه تر می شود. هنگامی که یک مرد در مورد خود احساس خوبی نداشته باشد، او کمتر شما را دوست خواهد داشت، زیرا حس اعتماد به نفس یک مرد به توانایی او در احساس بستگی دارد. هنگامی که یک مرد احساس می کند که او کار درست را انجام نمی دهد، به سختی می تواند با شما مهربان باشد. مادری کردن برای مردان و به رخ کشیدن ضعف و ناتوانی آنها منعکس کننده ناتوانایی آنها در عشق است.

صبر

شما باید مادری کردن را برای همسر خود متوقف کنید، اما مطمئنا این آسان نیست؛ شما باید در سخت ترین شرایط برای شروع یک زندگی جدید با همسر خود قدم بگذارید؛ برای مثال، اگر همسرتان عادت به انجام کار خود داشته باشد، ممکن است کمی طول بکشد سعی کنید خود را با این رفتار جدید تطبیق دهید. در ابتدا ممکن است برای او دشوار باشد. شما می توانید سرخوردگی و ناامیدی را تحمل کنید، زیرا زمان زیادی برای انجام دادن کارهایی که برای سال ها توسط شما انجام نشده است، می برد. تعجب نکنید اگر زندگی شما گیج کننده و ناراحت کننده باشد.

ممکن است که شما بعدا به مهمانی دیر برسید زیرا او نمی تواند کلیدهای خود را پیدا کند، اما نگران نباشید، به تدریج یاد خواهد گرفت. از آنجا که هر بار او به کلیدهای خود نگاه می کند و آنها را پیدا نمی کند، چگونه ناامید کننده است، بنابراین او می آموزد که هر شب در محل خاصی قرار دهد؛ بگذارید آنها رشد کنند و یاد بگیرند که چگونه برای مراقبت از خودشان عمل کنند.

مشاوره مجیب برای مادری کردن برای همسر

مادری کردن برای همسر

مادری کردن برای همسر چرا خوب نیست؟ هنگامی که شما در حق همسر مادری می کنید، آنها احساس عشق می کنند، چرا؟ از آنجایی که مردان در دوران کودکی همیشه مادری مادر خود را برای مراقبت از خود دیدند، به طوری که به همسر خود اجازه می دهد این نقش را برای ادامه  مادری داشته باشند. درست است. اگر مادر او همیشه دارای عشق مادری بوده، ممکن است  او مادرش و همسرش را بیشتر مانند یک مادر ببیند تا معشوقه، عزیز، بهترین دوست یا شریک زندگی.

مادری کردن یکی از عادی ترین و مخرب ارتباطات با مردان است. ما با آنها رفتار می کنیم مثل اینکه بچه های ما هستند، و ما فرض می کنیم که آنها ناتوان از مراقبت از خودشان بوده و باید به زندگی آنها خیلی توجه کنیم. غلط است!

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای مادری کردن برای همسر از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه