جذابیت مردان : چگونه در نگاه زنان، جذاب به نظر برسیم؟

مرد جذاب
   

پول و ثروت یکی از مهمترین شاخصه هایی است که به آقایان مشروعیت بخشیده و باعث جذابیت مردان می بخشد. اکثر زنان، به دلیل پول و ثروت به مردان کشش پیدا می کنند.

کلمات کلیدی:(جذابیت مردان|جذابیت از نگاه زنان |ویژگی های مرد جذاب)
زمان مظالعه: ۶ دقیقه

اما اگر این شاخصه مهم را از معادلات زن و مرد حذف کنیم در آن صورت چه مولفه یا مولفه هایی سبب جذابیت مردان در نظر زنان خواهد شد. در این نوشتار قصد داریم تعدادی از خصیصه هایی که موجب جذابیت مردان می شوند را بررسی کنیم. لطفا تا پایان مقاله، سایت زندگی ما را همراهی نمایید.

ویژگی ها و مولفه های اخلاقی برجسته

۱-مردی که وفادار باشد شانس زیادی برای محبوبیت در نزد زنان خواهد داشت

از نظر زنان، وفاداری یکی از مهمترین ویژگی هایی است که مرد را با آن می سنجند! جذابیت مردان با میزان وفاداری شان رابطه تنگاتنگی دارد. از هر ۱۰ زن، ۸ نفرشان معتقدند که وفاداری یکی از ۱۰ خصیصه ای است که موجب جذابیت مردان می شود و محبوبیتشان را به طرز عجیبی افزایش می دهد. به همسرتان اطمینان دهید که برای همیشه در کنارش خواهید ماند و به او بگویید که هیچ کس جایگزین او نخواهد شد!

۲-مردی که قابل اعتماد باشد راه را برای جذابیتش هموار کرده است

مسئولیت پذیری و پایبندی به تعهدات یکی دیگر از ویژگی هایی است که برای زنان بسیار مهم است. اگر می خواهید در نظر زنان جذاب باشید حتما اصول مسئولیت پذیری و پایبندی به تعهد را یاد بگیرید. از هر ۴ زن، ۳ نفرشان این خصیصه را برای جذابیت مردان، خصیصه ای اساسی می دانند. اگر به همسرتان قول داده اید که در راه برگشتن به خانه، یک سیخ کبریت بخرید حتما این کار را بکنید! حتی این موارد جزئی را هم نباید دست کم گرفت. خانم ها، تعهد و مسئولیت پذیری مردان را با همین مسائل پیش پا افتاده قضاوت می کنند.

مردی که در سختی ها و مشکلات توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشد، گام بلندی برای جذاب بودن برداشته داشته است. شوخ طبعی سیگنال مثبتی است که به زنان این مفهوم را القا می کند که شما در مقابل سختی ها با انرژی قابل وصفی ایستادگی خواهید کرد. ناگفته نماند، منظور ما از شوخ طبعی، لودگی و سبک بودن نیست! حد تعادل را رعایت کنید.

 

۳-مردان مهربان و خوش برخورد با رفتارهای دلسوزانه، جاذبه جنسی بالایی ایجاد می کنند

اگر در حضور یک زن با فردی بسیار مهربان و آرام برخورد کنید، اگر قواعد مهربان و خوش برخورد بودن را بدانید، به احتمال فراوان آن زن را به خود جذب خواهید کرد! خانم ها علاقه زیادی به مردان خوش برخورد و مهربان دارند. مهربانی باعث می شود اعتماد به نفس زن تقویت شود به همین دلیل زنان مهربانی را اولویت مهمی می دانند.

جذابیت مردان

۴-مردان صادق از نظر اکثر زنان جذاب و دوست داشتنی اند (مرد باشید و دروغ نگویید!)

دروغ نگفتن کار بسیار سختی است و برای برخی ها شاید غیر ممکن باشد. خانم ها به دنبال مردی هستند که با آن ها روراست باشد و دروغ نگوید. البته لازم به ذکر است که دروغ های دم دستی و بی اهمیت خانم ها را عذاب نمی دهد؛ آن چه که موجب تکدر خاطر و رنجش خانم ها می شود دروغ های اساسی و تاثیرگذار است! صادق باشید و از گفتن حقیقت نترسید.

 

۵-مردی که بتواند پدر خوبی باشد، جذابتر از مردی است که جنم پدر شدن را ندارد!

یک پدر نمونه پدری است صبور، غمخوار، حساس، دقیق و مبادی آداب. این ویژگی ها در یک پدر نمونه کاملا ملموس است و داشتن همین ویژگی ها مهر تاییدی است بر جذابیت مرد. اگر هنوز پدر نشده اید حتما در مورد خواهر زاده یا برادر زاده و یا حتی کودک همسایه تان صحبت کنید و نشان دهید که تا چه اندازه فرزندتان برایتان اهمیت خواهد داشت. نشان دهید که پتانسیل آن را دارید که الگوی مناسبی برای فرزندتان باشید.

 

ویژگی ها و مولفه های شخصیتی برجسته

۱-مردان شوخ طبع و خوش مشرب به احتمال فراوان در نظر خانم ها جذاب و دوست داشتنی اند

مردی که در سختی ها و مشکلات توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشد، گام بلندی برای جذاب بودن برداشته داشته است. شوخ طبعی سیگنال مثبتی است که به زنان این مفهوم را القا می کند که شما در مقابل سختی ها با انرژی قابل وصفی ایستادگی خواهید کرد. ناگفته نماند، منظور ما از شوخ طبعی، لودگی و سبک بودن نیست! حد تعادل را رعایت کنید.

 

۲-یک مرد باهوش برای زنان از جذابیت خاصی برخوردار است

هوش و ذکاوت مردان برای خانم ها بسیار مهم است. زنان دوست دارند که همسرشان، فردی تیزهوش و ایده آل گرا باشد.

۳-مردانی که هوش هیجانی بالایی دارند کشش جنسی شان بالا است

خانم ها مردانی را دوست دارند که موسیقی را بفهمد، احساسات سرشاری داشته باشد، به موقع بخندد و به موقع سکوت کند. از نظر خانم ها، مردی که تسلط کافی بر احساسات، عواطف و به طور کلی هیجاناتش داشته باشد گزینه مناسبی برای برقراری رابطه است. عشق ورزیدن را تمرین کنید! با کارهای هنری درگیر شوید و هنرمند بودنتان را در معرض دید زنان قرار دهید.

جذابیت مردان

۴-اعتماد به نفس بالا با جذابیت رابطه مستقیم دارد

مردی که در هر شرایطی به توانمندی هایش ایمان داشته باشد، احساس خوشایندی را به زن مورد علاقه اش انتقال خواهد داد. در وضعیت های بحرانی، مانند مدیری کاربلد زمام امور را در دست بگیرید و کارها را به بهترین شکل مدیریت کنید. این عملکرد باعث می شود زن مورد علاقه تان با اطمینان خاطر به شما کشش پیدا کند.

مقالات پیشنهادی مجیب

۵-مرد خسیس به شدت منفور است! سخاوتمند باشید

مردان خسیس شانسی برای جذابیت ندارند. البته باید توجه کرد که دست و دلبازی و بخشنده بودن، برای خانم های بالای ۳۵ سال نسبت به خانم های زیر ۳۵ سال از اهمیت بیشتری برخوردار است. باید توجه کرد که سخاوتمندی فقط دعوت به شام در یک رستوران شیک و مجلل نیست. مردی که برای شنیدن حرف های دیگران مشتاق باشد هم انسانی سخی و بخشنده محسوب می شود.

سایت زندگی ما با کادری متعهد، متخصص و مجرب در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران می باشد. مزیت های این مرکز شامل، مشاوره تخصصی روانشناسی، مشاوره توسط برترین روانشناسان کشور، امکان تماس در تمام طول روز بدون رزرو و وقت قبلی، مشاوره آنلاین و در لحظه، مشاوره با خانم یا آقا به انتخاب شما، مشاوره بر اساس تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور، بدون نیاز به مراجعه حضوری و ترافیک و مشکلات حمل و نقل می شود. همین مزیت های سایت زندگی ما است که در کنار کادر متخصص آن، این مرکز را از سایر مراکز متمایز می کند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره روانشناسی با برترین متخصصان کشور از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی ایام هفته و حتی روز های تعطیل با شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • علیرضا
    5 سال پیش

    کاملا غیر مفید بود

  • جوان عادی
    3 سال پیش

    یه دفعه بگو سوپر من باشید دیگ ☺☻