با بچه بازی و علائم آن آشنا شوید

اختلال روانی بچه بازی
   

اختلال روانی بچه بازی یک بیماری اختلال روانی و انحراف جنسی است. کودکان معصوم ترین و بی دفاع ترین قربانیان جرائم جنسی هستند. آنها نمی دانند در این دنیای به ظاهر زیبا و در پشت نقاب مهربانی که بر چهره ی افراد است ممکن است چه روح و روان پلیدی منتظر آسیب رساندن به آنها باشد.

سالیانه میلیون ها کودک قربانی خشونت یا آزار جنسی می شوند و به دلیل ترس های بسیار از بازگویی آنچه که بر سرشان آماده است اجتناب می کنند و تبعات آن در بزرگسالی آنها در زندگی شخصی و اجتماعی نمود پیدا می کند.

یکی از این جرائم و انحرافات جنسی که متوجه کودکان است اختلال روانی بچه بازی است. متاسفانه گاهآً این افراد از اعضای خانواده ی کودک هستند و این بیشتر موجب پنهان کاری ماجرا از دیگران می شود و سالها روح آزرده ی کودک در زیر این بار سنگین هر روز ضعیف تر و متلاشی تر می گردد.

اختلال روانی بچه بازی

در بزرگسالی به صورت باورها و رفتارهای ناهنجار و مخرب مثل خودکشی، اعتیاد، تن فروشی و حتی کودک آزاری خود را بروز می دهد.شما می توانید استفاده از خدمات مرکز مشاوره تلفنی مجیب را به آنها پیشنهاد دهید. شماره تلفن ثابت zendeghima.ir از هر نقطه ای از ایران بدون گرفتن کد یا صفر در دسترس شما خواهد بود.

در این مقاله با شما از یکی از کثیف ترین انحرافات جنسی یعنی اختلال روانی بچه بازی  خواهیم گفت. نشانه های افراد بچه باز را برای شما بیان می کنیم و از اینکه چرا عده ای به این بیماری روانی مبتلا می شوند با شما صحبت خواهیم کرد.

اختلال روانی بچه بازی چیست و بچه بازها چه کسانی هستند؟

اختلال روانی بچه بازی یک بیماری اختلال روانی و انحراف جنسی است که در آن فرد به لحاظ جنسی به کودکان تمایل دارد که یک میل غیر عادی به شمار می آید. این بیماری با انجام رفتار جنسی یا خیال پردازی جنسی نسبت به کودکان همراه است. اکثر مبتلایان به پدوفیلی مردان هستند و برایشان جنسیت این کودکان مطرح نمی باشد چیزی که بسیار برای آنها مهم است کم سن بودن این کودکان است و معمولاً کودکانی که مورد کودک آزاری آنها واقع می شوند زیر ۱۳ سال سن دارند.

همیشه به یاد داشته باشید مخفی کردن اینکه کودک شما قربانی چنین رویداد وحشتناکی شده است یا عدم معرفی فرد بچه باز به مراجع ذی صلاح در صورت شناخت او همدستی شما در این کار بسیار غیر اخلاقی و نا بخشودنی است. شما با این کار بر روی ظلم و جنایت سرپوش می گذارید.

بهترین برخورد در این شرایط یاری جستن از مشاور یا متخصص روانشناسی برای باز گردانی کودک به لحاظ روحی به شرایط اولیه است. از این رو شما می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به صورت آنلاین تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید. شماره تلفن ثابت zendeghima.ir از سراسر کشور بدون نیاز به گرفتن کد یا صفر در اختیار شما می باشد تا در اسرع وقت و با صرف کمترین هزینه برای درمان اقدام نمایید.

گروهی هم بر این عقیده هستند که ارتباط نامناسب فرد در زمان کودکی با والدین خود می تواند منشا سرخوردگی و واکنش فرد به صورت اختلال روانی بچه بازی و کودک آزاری در بزرگسالی باشد.

نشانه ها و علائم بچه بازها

از اولین رفتار های یک فرد مبتلا به اختلال اختلال روانی بچه بازی ابراز محبت و رفتارهای گول زننده در مقابل کودک به منظور به دست آوردن و سلطه بر کودک می باشد.

اگر فرد در بدست آوردن کودک دچار مشکل شود یا کودک مقاومت نشان دهد معمولاً منجر به خشونت فرد بچه باز شده و حتی منجر به قتل کودک توسط او می شود.

بیماران پدوفیلی رفتارهای متفاوتی را برای لذت بردن انجام می دهند. آنها یا در حضور کودک به لخت شدن و نوازش خود و خود ارضایی مشغول می شوند یا کودک را لخت کرده و با آلت جنسی او بازی می کنند و کودک را مجبور به برقراری ارتباط جنسی به هر شکلی می نمایند.

در نهایت همه ی بچه باز ها کودک قربانی را تهدید به آسیب رسانی یا کشته شدن و مرگ خود او یا یکی از اعضای خانواده اش می کنند و اینگونه کودک را وادار به سکوت می کنند. ضمنا شما می توانیدبرای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس حاصل نمایید.

علت پدوفیلیا یا بچه بازی چیست ؟

اختلال روانی بچه بازی

تا کنون علت مشخصی برای ابتلا به اختلال روانی بچه بازی مشخص نشده است. قبل ها گمان می رفت که علل بیولوژیکی به دلیل عدم تعادل هورمون ها می تواند زمینه ساز این بیماری شود اما طبق تحقیقاتی که انجام گرفت به طور علمی ثابت شد که عوامل بیولوژیکی نقشی در ابتلا فرد به پدوفیلی ندارد.

به عقیده ی متخصصان روانشناسی یکی از علل این بیماری می تواند این باشد که خود فرد در کودکی مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است.

گروهی هم بر این عقیده هستند که ارتباط نامناسب فرد در زمان کودکی با والدین خود می تواند منشا سرخوردگی و واکنش فرد به صورت اختلال روانی بچه بازی و کودک آزاری در بزرگسالی باشد.

از آنچه گفته شد کاملاً مشخص است که بچه بازی یا کودک آزاری می تواند سلامت جسم و روح کودکان را به شدت تحت شعاع قرار دهد. در سال های اخیر در کشور خودمان هم کم از آمار جرم و جنایت هایی با عنوان کودک آزاری یا سوء استفاده جنسی از کودکان نشنیده ایم.

مقالات پیشنهادی مجیب

مشاوره مجیب اختلال روانی بچه بازی

از شما والدین عزیز می خواهیم که آگاهی و اطلاعات لازم را به کودکان خود بدهید. وقتی آنها اطلاعات و دانش بیشتری از خطرهای در کمینشان مثل افراد بچه باز داشته باشند کمتر آسیب دیده و بهتر از خود مراقبت می کنند. اگر هم در کودک خود تغییر رفتارهایی را مشاهده کرده اید که ناشی از ترس، اضطراب و شرم نسبت به موقعیتی یا کسی است به جای دعوا کردن با او سعی نمایید که دوستانه با او گفتگو کنید.

اگر احتمال می دهید یا مطمئن هستید که کودک شما قربانی چنین جنایت کثیفی شده است به جای پنهان کاری و وادار کردن کودک به مخفی کردن آن تلاش کنید که به دنبال راه درمان کودک خود باشید.

مرکز مشاوره تلفنی مجیب با هدف ارائه خدمات ویژه و اوژانسی آماده ارائه مشاوره در زمینه های مختلف و همینطور کودک آزاری و اختلال روانی بچه بازی است.

شما می توانید در سریعترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری و گرفتن وقت قبلی با شماره تلفن ثابت zendeghima.ir تماس حاصل نمایید و از مشاوران ما درخواست کمک کنید. آنها از بهترین و با تجربه ترین متخصصان حال حاضر کشور هستند که می توانند با راهنمایی های خود از روی دادن حوادث ناگوار تر و نابودی آینده ی کودکتان جلوگیری کنند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه