دلایل ارگاسم دروغین زنان چیست؟

ارگاسم دروغین
   

دلایل ارگاسم دروغین زنان چیست؟

داشتن رابطه ی جنسی و لذت بردن از آن برای هر زوجی حائز اهمیت است و نقش مهمی در روابط زناشویی و عاطفی آنها دارد. در حین رابطه باید هر دو نفر تلاش کنند که هم خود از رابطه لذت ببرند و هم طرف مقابل را به اوج لذت برسانند و از این طریق هم عشق و علاقه ی خود را به طرف مقابل نشان دهند.در این مقاله ابتدا شرحی در مورد ارگاسم یا ارگاسم واقعی برای شما خواهیم داد. سپس ارگاسم دروغین و تفاوت های آن با ارگاسم واقعی را بررسی می کنیم

کلمات کلیدی:(ارگاسم دروغین|دلایل ارگاسم دروغین|ارگاسم دروغین زنان )

مدت زمان مطالعه:۵ دقیقه

به اوج لذت جنسی در خانم ها ارگاسم می گویند که متاسفانه در حین رابطه برای بسیاری از زنان اتفاق نمی افتد اما به دلایل بسیاری تظاهر به ارگاسم می نمایند و اصطلاحاً به آن ارگاسم دروغین می گویند. اگر شما به عنوان یک مرد می خواهید رابطه ی جنسی سالم و مطلوبی با همسر خود داشته باشید باید تفاوت ارگاسم واقعی و دورغین را بدانید و شناخت درستی از نحوه ی ارضا شدن همسر خود داشته باشید.

ارگاسم دروغین

آقایان عزیز این مقاله را حتماً مطالعه نمایید چون

در این مقاله ابتدا شرحی در مورد ارگاسم یا ارگاسم واقعی برای شما خواهیم داد. سپس ارگاسم دروغین و تفاوت های آن با ارگاسم واقعی را بررسی می کنیم و در پایان خواهیم گفت که چرا همسر شما ممکن است تظاهر به ارگاسم ساختگی نماید.

ارگاسم یا اوج لذت جنسی زنان و چگونگی آن

ارگاسم در اصطلاح به معنای هیجان است و در زنان به معنای تحریک جنسی آنها که معمولاً متمرکز بر کلیتوریس است و رسیدن به اوج لذت جنسی است.ارگاسم در زنان با حرکات ناگهانی بدن، انقباض و انبساط ماهیچه های بدن و همراه با صداهایی ناشی از هیجان است. ارگاسم در زنان به روش های مختلفی اتفاق می افتد که آگاهی و اطلاع از آنها در حین رابطه به لذت بخش بودن آن بسیار کمک می کند.

 

ارگاسم دروغین نقابی بر نیازهای جنسی زنان

ارگاسم دروغین یا ارگاسم ساختگی یا ارگاسم مصنوعی همه و همه به معنای تظاهر زن به رسیدن به اوج لذت جنسی می باشد که دلایل بسیاری دارد و زنان معمولاً وقتی احساس کنند در حین رابطه رسیدن به ارگاسم دشوار است تظاهر به ارگاسم دروغین می کنند. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است آمارها حاکی از آن است که حدود ۷۰ درصد زنان تظاهر به ارگاسم ساختگی می کنند.

در ارگاسم دورغین زن با صداهای ساختگی و حرکات مصنوعی در اندام خود سعی دارد که تظاهر نماید که از رابطه لذت برده و به اوج لذت جنسی رسیده است در حالیکه این اتفاق اصلاً نیافتاده است.

خانم های عزیزی که بازیگران خوبی در نمایش ارگاسم دروغین هستید، باور کنید این کار شما نه تنها به حفظ رابطه ی شما کمک نمی کند بلکه باعث دوری هرچه بیشتر شما و همسرتان می گردد و این در تمام جنبه های زندگی خود را نشان می دهد. همچنین هر چقدر هم شما تظاهر نمایید نشانه هایی وجود دارد که با گذشت زمان همسر شما به ساختگی بودن لذت جنسی در شما پی خواهد برد و این موجب سرد مزاجی او در رابطه جنسی می شود. شما بهتر است در چنین شرایطی با مشاور و روانشناس روابط جنسی و زناشویی صحبت نمایید.

ارگاسم دروغین

ما در مرکز مشاوره تلفنی مجیب با شماره تلفن ثابت zendeghima.ir از تمام نقاط ایران بدون نیاز به گرفتن کد یا صفر پاسخگوی شما خواهیم بود. مشاوران ما به شما آگاهی لازم را جهت شناخت ارگاسم و راه های رسیدن به آن خواهند داد و به شما خواهند گفت که چطور در این مورد با همسر خود گفتگو نمایید و او را از نیاز های خود مطلع سازید.

 

رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان مختلف متفاوت است عده ای فقط از طریق لمس کلیتوریس ارضا می شوند و عده ای هم از تحریک نقطه ی جی به اوج لذت می رسند.

راه های شناخت ارگاسم دروغین

  • اگر در حین رابطه همسر شما صداهای غیر طبیعی یا کلمات و جملات تکراری را همانند آنچه در فیلم ها مشاهده می شود از خود نشان داد آگاه باشید که  احتمال اینکه تظاهر به ارگاسم دورغین می کند زیاد است.
  • نفس نفس نزدن در حین رابطه ی جنسی نشانه ی دیگری از ارگاسم ساختگی  در زنان است.
  • عدم هماهنگی بین صداهایی که زن تولید می کند و حرکات بدن و انجام رابطه یکی دیگر از مغایرت های مهم هست. مثلاً اینکه رابطه ی جنسی شما تمام شده و او همچنان صداهایی را تولید می کند.
  • در ارگاسم واقعی ماهیچه های داخل پا و واژن تنگ می شود و هنگامی که آلت شما در واژن باشد این تنگی را به خوبی متوجه می شوید اگر چنین احساس نداشتید مطمئن باشید که ارگاسم دروغین است.
  • نکته ی دیگری که در مورد نفس نفس زدن در رابطه ی جنسی برای زنان وجود دارد این است که اگر مشاهده کردید این نفس نفس زدن ها بسیار شدید است و همینکه شما دیگر ادامه ندادید قطع می شود یقین بدانید که این یک ارگاسم مصنوعی است.

تظاهر به ارگاسم دروغین می کنم چرا که :

زنان برای اینکه تظاهر به ارگاسم مصنوعی می کنند دلایل بسیار مهمی وجود دارند. متاسفانه در فرهنگ ما به زنان آموزش داده نشده است که در مورد نیازهای جنسی خود و ارگاسم که بسیار هم اهمیت دارد بتوانند بدون شرم  و خجالت با همسر خود صحبت کنند از این رو در حین رابطه ی جنسی وقتی نمیتوانند به اوج لذت جنسی دست یابند ترجیح می دهند بدون بیان نیاز خود به آن خاتمه داده و به همان لذت ناچیز و گاهی هم دردناک بسنده کنند. حال نمی دانند که با این تظاهر چه صدماتی را به خود و رابطه ی جنسی و زناشوییشان وارد می کنند.

ارگاسم دروغین

  1. وقتی رابطه طولانی شود و زن خسته شود ولی نتواند هیجان یا لذتی را تجربه کند به ارگاسم دروغین تظاهر می کند.
  2. گاهی همسر شما آنقدر شما را دوست دارد و برایش مهم هستید که طی رابطه ی جنسی هم بیشتر از آنکه به نیاز خود فکر کند به اعتماد به نفس شما فکر می کند و برای اینکه مبادا شما خود را ناتوان در ارضای جنسی او ببینید تظاهر به ارگاسم می کند.
  3. یکی از دلایل مهم اینکه زنان را وادار می کند تا ارگاسم ساختگی انجام دهند این است که از جر و بحث های طولانی و مشاجره بر سر اینکه چرا به لذت جنسی یا ارگاسم نمی رسند فراری هستند.
  4. شاید او از اینکه نمی تواند به ارگاسم برسد احساس غیر طبیعی بودن می کند و از ترس اینکه مبادا شما به او برچسب بزنید و او را فردی غیر طبیعی و ناسالم قلمداد کنید تظاهر به ارگاسم مصنوعی می کند.
  5. یکی از مهمترین نکات تظاهر زنان به ارگاسم دروغین خصوصاً در جامعه ی ما باورها، فرهنگ و عقاید مذهبی است که در آن زن وظیفه دارد همه ی نیازهای همسر خود را تامین کند و مسئولیت همسر داری را تمام و کمال انجام دهد و در حین رابطه برای اینکه همسر او از رابطه لذت ببرد او نیز تظاهر می کند به اوج لذت جنسی رسیده است.
  6. وقتی باورهای غلط وجود داشته باشد و زن احساس کند در حین رابطه ی جنسی تنها رضایتمندی طرف مقابل اهمیت دارد و خود را نادیده بگیرد تمام تلاش خود را می نماید تا این احساس لذت را به همسر خود القا نمیاد و نشان دهد که او هم از این رابطه لذت می برد تا همسرش قصد خاتمه دادن و تمام کردن ارتباط جنسی و خلاصی از یک رابطه سرد را نداشته باشد در نتیجه تظاهر به ارگاسم دروغین می کند.
  7. پیروی و الگو برداری از روابط جنسی در فیلم ها به دلیل محدودیت منابع قابل توجه جهت آموزش های جنسی یکی دیگر از دلایل تظاهر به ارگاسم در زنان است.
  8. متاسفانه بیشتر زنان همیشه این ترس و شک را در دل دارند که مبادا با خیانت همسر مواجه شوند و او را از دست بدهند و این نگرانی با مشکل در رابطه ی جنسی دو چندان می شود و برای اینکه به همسر خود نشان دهند که در رابطه ی جنسی و زناشویی بسیار توانمند هستند و چیزی برای همسر خود کم نمی گذارند تظاهر به ارگاسم مصنوعی می نمایند.
  9. گاهی در حین رابطه جنسی مردان زودتر به انزال می رسند این در حالی است که هنوز زن ارگاسم را احساس نکرده است. این تفاوت در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی بین زن و مرد باعث می شود که زن حتی با وجود اینکه همسرش احساس او را نسبت به رسیدن به ارگاسم جویا می شود او با دادن پاسخ مثبت دروغین سعی به پایان دادن به رابطه نماید.
  10. گاهی برقراری رابطه ی جنسی برای زنان به دلایل مختلفی دردناک است و متاسفانه به جای پیدا کردن راه حل درست برای کاهش این درد تظاهر به ارگاسم می نمایند.
  11. خود ارضایی و اعتیاد به آن یکی دیگر از دلایل تظاهر زنان به ارگاسم ساختگی است چرا که آنها از طریق رابطه ی جنسی با همسرشان دیگر ارضا نمی شوند.

همچنین ببینید:

تعداد دفعات طبیعی رابطه جنسی زناشویی در طول هفته

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی را بشناسیم

مشاوره جنسی


سخن پایانی ما با شما آقایان عزیز می باشد. شمایی که همسرانتان را دوست دارید و هرگز مایل نیستید در هیچ شرایطی تن به خیانت بدهید. اگر می خواهید رابطه ی جنسی لذت بخشی را تجربه کنید و ارتباط عاطفی محکمی با همسر خود داشته باشید و باعث شوید که همسرتان در حین رابطه ارگاسم و اوج لذت جنسی را تجربه کند باید بدانید که چطور ارگاسم در او اتفاق می افتد.

رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان مختلف متفاوت است عده ای فقط از طریق لمس کلیتوریس ارضا می شوند و عده ای هم از تحریک نقطه ی جی به اوج لذت می رسند.

گاهی در بعضی زنان این موارد کافی نبوده و نیاز به معاشقه و لمس دستی است. شما با صحبت کردن با همسر خود می توانید نحوه ی رسیدن به ارگاسم را از خود او بپرسید و یا راه های مختلف را امتحان نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید.

از شما دعوت می کنیم که برای مشکلات روابط جنسی خود با همسرتان و تظاهر همسرتان به ارگاسم دروغین با بخش مشاوره روابط جنسی و زناشویی مرکز مشاوره ی روانشناسی تلفنی مجیب تماس بگیرید. مشاوران ما باید ها و نبایدهای بسیاری را در رابطه با رابطه ی جنسی به شما خواهند گفت و نکات طلایی داشتن رابطه ی جنسی با کیفیت را باشما مطرح خواهند کرد. شما می توانید با شماره ی تلفن ثابت zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب بدون گرفتن وقت قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا جنسیت مشاور خود را هم تعیین کنید. برای رضایتمندی و لذت بردن از زندگی زناشئویی خود و تحکیم روابط عاطفیتان به ما اعتماد کنید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه