از کجا بفهمید خواستگارتان به سندروم گل رز مبتلاست؟

سندروم گل رز
   

آیا راجع به سندروم گل رز شنیده اید؟ آیا شما پسرانی را دیده اید که برای چندمین بار با یک دسته گل به مراسم خواستگاری می روند اما هنوز ازدواج نکرده اند ؟! این ها همان هایی هستند که همیشه از گرفتن تصمیماتی حتی کوچک در مورد زندگی خود می ترسند و یا به والدین خود وابسته هستند. برخلاف آن چه که به نظر می رسد و آنچه شما فکر می کنید در عین حال این افراد غیر قابل تحمل نیستند، بلکه بسیار دوست داشتنی هستند. برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آن ها به صورت همه روزه بهره مند شوید.

بررسی سندروم گل رز

پسران خوش مشربی که هدیه ای برای شما می گیرند که بیشتر موارد به صورت گل رز است کاملا واضح است. مشاوران ازدواج می گویند که آنها سندروم گل رز دارند. شاید برای شما سوالاتی پیش بیاید، پس چرا تا به حال ازدواج نکرده اند؟! برای پیدا کردن پاسخ به این سوال، ما به سراغ سخنرانی در زمینه روانشناسی یونگ و مدیر بنیاد فرهنگ زندگی، رفتیم. او می گوید که این پسران به همان اندازه که جذاب هستند، به درد ازدواج نمی خورند.

مراقب این آقایان ( سندروم گل رز ) باشید. اینها برای گل رز، ساعت، جواهرات و غیره ای که به شما می دهند... آنها هدیه می دهند؛ اما در عوض از شما محبت می طلبند و اگر به آن ها توجه و محبتی که می خواهند را نکنید به پوچی و بدی می رسند

  • دلیل ناگهانی ناپدید شدن خواستگارتان

شاید بسیاری از دختران بانوی مناسب باشند که خیلی جذاب و شایسته نیز باشند که یک خواستگار خوش مشرب و ایده آل با دسته گل های رز به همراه خانواده اش به خانه آن دختر می آید؛ اما همان شب آخرین باری است که این مرد رویایی دیده شده است! اگر این اتفاق بیفتد برای شما، ممکن است از خودتان بپرسید. پس چی شد؟ در واقع باید بگوییم که این افراد مبتلا به سندروم گل رز هستند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

دلیل سندروم گل رز

سندروم گل رز

بهتر است بدانید که بسیاری از این پسران استقلال شخصیتی ندارند؛ آنها خود تصمیم گیرنده نیستند و به اصطلاح (پسران مامانی) هستند! مادران این گونه پسرها، در ظاهر برای پسرشان خواستگاری می‌روند؛ اما در باطن می‌خواهند پسر در کنارشان بماند و از درون دوست ندارند پسرشان را با فرد دیگری به نام عروس تقسیم کنند. برای دریافت اطلاعات بیشیتر در این خصوص با سایت زندگی ما تماس حاصل فرمائید و از خدمات آنلاین و تلفنی این مرکز حتی در ایام تعطیل نیز بهره مند شوید.

بررسی نمونه ای از سندروم گل رز

خواستگاری یک نوع بازی نیست. یک فرد که درگیر این موضوع شده بود ۱۱ سال بود با مادرش به خواستگاری می رفت. هر کجا که آنها با هم می رفتند، مادرش نقطه عطفی داشت و ایرادی غیر منطقی از خانواده یا خود شخص مورد نظر می گرفت و می گفت یک شب دیگر به خانه فلانی برویم شاید دختر او برایت بهره باشد. او گفت که مادرش به طور مداوم با دختران زیادی مواجه شده است.

  • تصمیم جدی برای ازدواج

وقوع سندروم گل رز از زمانی به بعد، پسر خسته می شود و تصمیم جدی برای ازدواج می گیرد. آنها رفتند و رفتند. . . جالب توجه است، در این زمان مادر به خانه طرف مقابل زنگ زد از ترس ازدواج و اعلام می کند که پسرم هیچ شرایطی برای تشکیل خانواده ندارد. مادران در این وضعیت می گویند هدف ما این است که پسرمان را نجات دهیم، اما هدف مادر این است که پسر را کنار خود نگه دارد؛ این مادرها ممکن است به این دلیل بخواهند پسر کنار او بماند؛ شاید آنها رابطه خوبی با شوهرشان ندارند.

برخی از علائم سندروم گل رز

  • من شایسته تو نیستم

برخی از آنها در رابطه بسیار خوب هستند و افراد جذابی هستند اما ازدواج نمی کنند. هنگام سوال از این افراد در رابطه با برنامه شما برای آینده چیست؟ شما را با پاسخ هایی مثل من مزاحم شما نمی شوم، شما بسیار با ارزش تر و شایسته تر از من هستید و من برای شما کم هستم مواجه می شوید. شاید برای یک دختر یا زن که به این مسئله توجه دارد، کمی تلخ است؛ اما حقیقت این است که این افراد در اغلب موارد و به شیوهای مختلف در فرایند رابطه (به هر دلیلی) بیان می کنند که مسئولیت پذیر نیستند، اما شما در ذهن مداوم رویای و فانتزی می پرورانید. سندروم گل رز به این صورت خودش را نشان می دهد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت زندگی ما تماس بگیرید.

مقالات پیشنهادی مجیب

گرفتار مرد های بی مسئولیت نشدن

این ها به اصطلاح (مرد نرم) هستند، یعنی آنها هنوز استخوان و در واقع قدرت تصمیم گیری ندارند و مستقل نیستند، نسبت به خانواده و حتی خودشان. این مردان حق زندگی با هم ندارند، حتی اگر این روابط منجر به ازدواج شود، در نهایت منجر به طلاق خواهد شد. آنها توسعه شخصیت مناسب را نداشتند. نوجوانان سالخورده در زندگی خود هیچ نقطه عطفی ندارند؛ چرا که اگر آنها ۳۳ سال دارند، اما پیشرفت روانشناختی یک مرد ۳۳ ساله را تجربه نکرده اند. آنها در معرض پستی و بلندی زندگی قرار نگرفتند. آنها یاد نگرفته اند که چه زمانی باید از نظر ذهنی پخته شوند.

  • گل رز را بگیر اما من را دوست داشته باش!

مراقب این آقایان ( سندروم گل رز ) باشید. اینها برای گل رز، ساعت، جواهرات و غیره ای که به شما می دهند… آنها هدیه می دهند؛ اما در عوض از شما محبت می طلبند و اگر به آن ها توجه و محبتی که می خواهند را نکنید به پوچی و بدی می رسند. زیرا به تنهایی هویت ندارند. شما نمی توانید این افراد را خوشحال نگهدارید، با آنچه که انجام می دهید خوشحال نمی شوند. همان پسر که در شروع رابطه با یک دسته گل رز قرمز با یک هدیه گران قیمت به شما می دهد، بعدا دو برابر از شما می خواهد که دوستش داشته باشید. این است که وقتی تماس بگیرید، باید پاسخ دهید. هر جایی که می خواهد برود، باید بروید، هر یک از دوستانتان را که می گوید، باید ترک کنید.

سندروم گل رز

ازدواج نکردن با این افراد

با چه کسانی ازدواج نکنید و سندروم گل رز را بشناسید :

  • کسانی که در زندگی هنوز تکلیف خودشان با خودشان و زندگی مشخص نیست.
  • آنهایی که یک نظر مستقل ندارند و دائما نظراتشان را تغییر می دهند.
  • با توجه به سن آنها به نتایج خوبی دست نیافته اند.
  • آنها به زمین و زمان بد می گویند، اما آنها از شما تعریف می کنند.
  • به رشد فکر نمی کنند.
  • آنها از گذشته خود راضی نیستند و فقط دنبال مقصر می‌گردند.

مشترکین عزیز که می خواهند در تمام طول روز و به صورت آنلاین مشاوره تلفنی دریافت نمایند می توانند با سایت زندگی ما تماس حاصل نمایند و از خدمات مشاوران و روانشناسان برتر کشور از طریق تلفن ثابت در خصوص سندروم گل رز بهره مند شوند. همچنین می توانید به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با این مرکز با شماره زیر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه