سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان چه سنی است؟

New Project 2019 08 31T191711.771 سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان چه سنی است؟
   

سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان چه زمانی است؟ یکی از رایج ترین سوالاتی که والدین با آن مواجه هستند، سن خرید لپ تاپ برای کودکان است. در این مقاله ما می خواهیم شما را با مفهوم محصولات خانوادگی علاوه بر پاسخ دادن به این سوال  که سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان چیست، آشنا کنیم. با ما همراه شوید یکی از سوالات رایج پدر و مادر این است که چه زمانی و چه سنی آنها می توانند برای فرزندان خود چیزهایی مانند تلفن های همراه و لپ تاپ ها را خریداری کنند.

در این مقاله، ما می خواهیم در مورد خرید لپ تاپ تمرکز کنیم و به شما در مورد این مسئله آگاهی دهیم، و در پایان ، به شما اجازه می دهیم که سن مناسب لپ تاپ برای کودکان را بسنجید. لپ تاپ صرفا یک لپ تاپ نیست! برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان می توانید به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با سایت زندگی ما تماس حاصل نمائید.

سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان

سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان

تعدادی از مادران فکر می کنند که اگر شرایط مالی در دسترس باشد، نباید فرزندانشان را به هر دلیلی محروم کنند. متأسفانه این تصور غلط ما را به این نتیجه رسانده که امروزه، حتی در دست کودکان جوان، ما می توانیم دستگاه هایی مانند تلفن های همراه و قرص ها را مشاهده کنیم که به جرات تنها سودشان این است که باعث می شود تا نشاط کودکی کاهش یابد و آنها را به انواع رفتارهای بد در کودکی دچار کند.

شاید به اندازه کافی باشد که بگویم در این لحظه کسی مانند بیل گیتس، که یکی از ثروتمندترین مردم جهان است، تا ۱۴ سالگی به فرزندان خود حق داشتن یک تلفن همراه اختصاصی را نداد، به دلیل این باور است که چنین دستگاهی می تواند در آینده مضر باشد و در اینده آنها تأثیر منفی بگذارد. با این حال، بیل گیتس معیار ما را اعلام نکرده است و هر کسی به راحتی می تواند تاثیر چنین دستگاه هایی را بر کودکان و حتی نوجوانان ببیند. برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

یک تلفن همراه یا لپ تاپ به راحتی می توانید ذهن کنجکاو، خلاق و پر جنب و جوش را به ذهنیتی خورنده، تنبل و ناسالم تبدیل کنید، که دنیایش فقط چند اینچ از روی صفحه نمایش است. بنابراین، به چنین دستگاههایی صرفا به عنوان یک ابزار چند صد میلیونی و یا چند هزاری نگاه نکنید، زیرا آنها پس از خرید مانند یک دوست مهربان برای کودکان شما هستند. مفهوم محصولات خانواده را در زندگی خود قرار دهید.

لطفا توجه داشته باشید که در زمینه خرید یک لپ تاپ، تنها دلیل قابل قبول برای ایجاد چنین دستگاهی برای کودکان، آموزشی و تحقیقی است. بنابراین هرگز سعی نکنید چنین دستگاهی را از خارج از این مورد برای فرزندتان تهیه کنید.

خرید لپ تاپ در سن پایین

آیا این دستگاه ها در سن کم نباید معرفی شوند، آیا ما باید فرزندانمان را از داشتن چنین وسایلی محروم کنیم؟ پاسخ ما بسیار منفی است! منفی است این واقعیت است که در دنیای تکنولوژی و پیشرفت های سریع نمی توان کودکان را محروم کرد، اما برای آینده بهتر این کودکان باید محدودیت های جدی در این زمینه در نظر گرفت. اگر شما مراقب باشید، حتی بیل گیتس اشاره کرده است که آنها به داشتن یک تلفن اختصاصی خاص ممنوع شده اند و فرزندان آنها دسترسی به چنین دستگاه هایی را ندارند.

مفهوم محصولات خانوادگی یک موضوع با ارزش است که خانواده ها باید در زندگی خود استفاده کنند. به عنوان مثال، تلویزیون به عنوان یک دستگاه خانواده شناخته می شود، چرا این کار را با دستگاه هایی مانند لپ تاپ ها انجام نمی دهیم؟ تنها تفاوت تلویزیون این است که یک عضو خانواده که معمولا یک مادر است مسئولیت مدیریت دستگاهی که خریداری شده است را برعهده دارد. ضمنا شما می توانید در این خصوص با سایت زندگی ما نیز مشورت نمائید و از خدمات متخصصان و مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

به عنوان مثال، پدر خانواده یک مادربرد را برای یک دلیل فرضی تهیه می کند و این به اعضای خانواده نشان می دهد که دستگاه در اختیار او است. پس از آن، هر دو مادر و پدر خانواده می توانند به فرزندان خود این راه را بیاموزند، برای مثال، می توانند از مادر به دلایل مختلف در طول هفته قرض بگیرند و کار خود را با آن انجام دهند. البته مهمترین نکته در این زمینه این است که مدیریت این ارجاعات و البته زمان اتخاذ شده توسط کودک برای قرض گرفتن از آن است. اگر شما آن را تمام وقت در اختیارش قرار دهید، شما در واقع آن را برای فرزند خود قرار دادید.

حفظ حریم خصوصی کودکان

در مورد وسایل مانند لپ تاپ شما همچنین می توانید یک حساب کاربری محدود برای فرزندتان در یک لپ تاپ ایجاد کنید و بنابراین حتی نمی توانید اطلاعات خود را بر روی آن پاک کنید.

سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان

بهترین چیز در مورد این روش این است که شما به راحتی می توانید عملکرد او را هنگامی که فرزند شما دستگاه را باز می گرداند نظارت کنید. با این همه، همیشه سعی کنید لوازم خانگی را که خریداری کنید، به ویژه اگر شما سن فرزندتان کم است (کمتر از ۱۶ سال سن داشته باشد)، سعی کنید لوازم خانگی را که می توانید در یک روش مشترک استفاده کنید، تهیه کنید، زیرا این کار با استفاده از اشتراک در حالی که ساعت ها محدود است با می تواند برای پدر و مادر نظارت بیشتری فراهم کند. حریم خصوصی فرزند خود را حفظ کنید.

به عنوان مثال، با تمام این مکالمات، همیشه سعی کنید به حریم شخصی فرزندتان احترام بگذارید، به جای اینکه به سادگی وارد اتاق او شوید، استفاده از اموال خانواده را به اموال عمومی محدود کنید. به این ترتیب نه تنها رفت و آمد شما موجه خواهد بود بلکه فرزند را در محیطی قرار می دهد که فقط باید با دستگاهی که قرض گرفته شده است . برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل نمایئد.

مقالات پیشنهادی مجیب

مشاوره مجیب برای سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان

لطفا توجه داشته باشید که در زمینه خرید یک لپ تاپ، تنها دلیل قابل قبول برای ایجاد چنین دستگاهی برای کودکان، آموزشی و تحقیقی است. بنابراین هرگز سعی نکنید چنین دستگاهی را از خارج از این مورد برای فرزندتان تهیه کنید. مهمترین دلیل این امر این است که اگر به هر دلیلی فرزند شما چنین دستگاهی داشته باشد و سپس شما تصمیم بگیرید از او بگیرید، وضعیت بسیار دشوار خواهد بود.

فرزند شما دیگر قادر به تحمل یک دوره بدون تلفن همراه یا لپ تاپ نیست، همانند گذشته. بنابراین، همیشه سعی کنید اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید همه چیز خوب است ؛ و در نهایت، سن خرید لپ تاپ برای کودکان براساس محتوا و این واقعیت است که تعمیر و نگهداری از چنین دستگاه های گران قیمت نیاز به سطح توجه خاصی دارد. مسئولیت فرزندان برای انتخاب سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان در پایین ترین سن ممکن در دبیرستان و در بهترین زمان ممکن در دانشگاه. است حواستان باشد که هیچ کس در مورد آینده فرزند شما به غیر از شما نگران نیست و بنابراین هرگز سعی نکنید که اصولی را که اغلب ناآگاهانه از محیط اطراف دریافت می شود؛ کنار بگذارید.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای سن مناسب خرید لپ تاپ برای کودکان از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه