مردان از این خصوصیات خانم ها متنفر هستند

خصوصیات بد خانم ها
   

در این مقاله به خصوصیات بد خانم ها که مردان از آن ها بدشان می آید می پردازیم لازم به ذکر است که بسیاری از زنان اشتباه فکر می کنند که مردان تنها به ظاهر و زیبایی آن ها جذب می شوند و ویژگی های اخلاقی دیگر مردان را جذب نمی کنند. شما باید بدانید که اکثر مردان در انتخاب همسر به غیر از زیبایی چیزهای دیگر را در نظر می گیرند.

کلمات کلیدی:(خصوصیات بد خانم ها|خصوصیات خانم ها |مرد ها و خصایص خانم ها )
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

آیا می دانید خصوصیات زنانی که مردان را به خود جذب می کنند چیست و مردان از چه زنانی فرار می کنند؟ اگر می خواهید برای مردان جذاب شوید، فقط باید از این ویژگی ها اجتناب کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص نیز می توانید با سایت زندگی ما تماس بگیرید و از خدمات برترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی بهره مند شوید.

خصوصیات بد خانم ها

پر حرفی خصوصیات بد خانم ها

مردان از زنان پر حرف که بیش از حد صحبت می کنند خوششان نمی آید. زنان اغلب دوست دارند صحبت کنند و جزئیات را به شوهران بگویند، در حالی که مردان از زنان پر حرف ناراضی هستند و تمایلی به شنیدن تمام جزئیات ندارند.

در برابر جمعیت از آن ها و جلو خودشان بد صحبت نگویید. مردان این خصوصیات بد خانم ها را دوست ندارند که به طور کلی زنان در مورد آنها به خصوص در میان اعضای خانواده و دوستانشان صحبت کنند.

  • زنان بیش از حد احساسی

مردان از زنان که بیش از حد احساساتی هستند، لذت نمی برند. زنان موجودات حساس، زود رنج و دل نازک هستند و زمانی که هر صحنه ای را می بینند، گریه می کنند، اما این قابل تحمل و قابل درک برای مردان نیست و اشک های مداوم زن را تحمل نمی کنند که یکی از خصوصیات بد خانم ها نیز بشمار می رود که مردان دوست ندارند.

  • زنانی که غر می زنند

مردان از زنانی که شکایت دارند و بسیار زیاد غر می زنند لذت نمی برند. بسیاری از زنان نمی توانند مستقل باشند و می خواهند به مردان متکی باشند و آن ها ازشان حمایت کنند، اما باید بدانید که مردان از این نوع از زنان نفرت دارند و دوست دارند زنان سخت و مقاوم باشند.

  • زنانی که آواز می خوانند

بسیاری از مردان دوست ندارند که همسر آن ها در میان جمع و یا حتی زمانی که در خانه هستند آواز بخواند و صدایش را کسانی دیگر بشنوند به همین دلیل از آواز خواندن زنان بیزار هستند و نمی توانند با این مسئله کنار بیایند و این کار را در شخصیت همسر خود نمی بینند. هر چند شاید این موضوع از نظر بسیاری چیزی عادی باشد.

بررسی خصوصیات بد خانم ها از نظر آقایان

مردان به دنبال زنانی هستند که برای عشق و محبت به آن ها تشنه هستند.

مردان از زنان بی روح و سرد فرار می کنند و زنانی را دوست دارند که عشق و محبتشان را نشان دهند.

  • حریم خصوصی مردان

مردان دوست ندارند حریم خصوصی آن ها توسط همسرشان مورد بحث قرار گیرد. بعضی از زنان به علت کنجکاوی زیاد خود به حریم خصوصی همسر خود می روند و به طور مداوم او را چک می کنند، اما آن ها نمی دانند که مردان از این نوع رفتار زنانه نفرت دارند.

  • خرید کردن بیش از حد زنان

یکی از خصوصیات بد خانم ها این است که مردان زنانی را که دائما خرید می کنند دوست ندارند. همه زنان عاشق خرید هستند، اما برخی از آنها در این کار افراط می کنند و اغلب اوقات خرید می کنند و مجبورند همسر خود را برای همراهی و خرید ببرند، حتی اگر می دانند او از این خصوصیات اخلاقیشان متنفر است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم در این زمینه می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس حاصل فرمائید.

  • اعتماد به نفس زنان

مردان از زنان دارای اعتماد به نفس کم خوششان نمی آید.

یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی و خصوصیات بد خانم ها که مردان از آن متنفرند، اعتماد به نفس پایین زنان است.

مردان دوست دارند زنانی را انتخاب کنند که دارای عزت نفس بالا و اعتماد به نفس بالا باشند.

خصوصیات بد خانم ها

شناخت و معرفی خصوصیات بد خانم ها

مردان از زنانی که به طور مداوم به آنها چسبیده اند بیزارند. مردان گاهی اوقات نیاز دارند وقت خود را با دوستان خود صرف کنند و بدون آزار و اذیت زنان بیرون بیایند و از زنانی که همیشه به آن ها چسبیده اند و دوستان آن ها را می گیرند متنفرند. برای دریافت مشاوره حتی در ایام تعطیل نیز می توانید به صورت همه روزه اقدام فرمائید و از سایت زندگی ما مشاوره با کیفیت تلفنی دریافت نمائید.

  • از شوهرتان در مهمانی ها بد نگویید

در برابر جمعیت از آن ها و جلو خودشان بد صحبت نگویید. مردان این خصوصیات بد خانم ها را دوست ندارند که به طور کلی زنان در مورد آنها به خصوص در میان اعضای خانواده و دوستانشان صحبت کنند. اگر شما شروع به صحبت در مورد بدی از همسر یا نامزد خود کنید، اولین چیزی که به ذهن اطرافیان و دیگران می آید این است که شما چقدر نادانید که با مردی زندگی می کنید که رفتار او را دوست ندارید. به خاطر داشته باشید تنها چیزی که دیگران باید درباره شما و زندگی شخصی شما بشنوند این است که چقدر همسر خوبی دارید و با هم خوشحال هستید. تحسین کند شوهر خود را و اطمینان حاصل می کنید که او نیز قدردانی خواهد کرد.

  • شما جاسوس نیستید

یکی از خصوصیات بد خانم ها و بدی هایی که ممکن است برای یک مرد رخ دهد، این است که ناگهان متوجه شود که همسرش از طریق ایمیل ها و شبکه های اجتماعی به دنبال اقلام شخصی مانند تلفن همراه و پیام های او است. چه کسی به شما اجازه ورود به حریم خصوصی همسر و تمامی وسایل شخصی او را داد؟ چرا فکر نمی کنید این یک عمل کاملا غیر اخلاقی است؟

مقالات پیشنهادی مجیب

مشترکین و کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره از طریق تلفن ثابت اقدام نمایند و از خدمات برترین مشاوران و روانشناسان کشور به صورت تلفنی بهره مند شوند. برای برقراری ارتباط می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز اقدام کنید. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خصوصیات بد خانم ها  با شماره زیر بدون گرفتن کد و زدن صفر ارتباط بگیرید. شماره تماس:zendeghima.ir

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه