پوریا خانی کیست؟

1 ماه پیش
13 1 پوریا خانی کیست؟
   

استاد پوریا خانی فردی با سابقه تحصیلی قوی، دارای مدرک لیسانس مترجمی زبان آلمانی و مدرک کارشناسی ارشد در آموزش زبان آلمانی است. استاد پوریا خانی سابقه قابل توجهی در زمینه تدریس زبان آلمانی را دارد و تاکنون به بیش از ۱۰ هزار زبان آموز آموزش داده اند. شایان ذکر است که استاد پوریا خانی در مقام استادی بیشترین تعداد قبولی در آزمون های بین المللی و بالاترین سطح رضایت زبان آموزان را کسب کرده است.

تخصص استاد پوریا خانی با دوره های آموزشی خود سبب شده است که درصد قبولی زبان آموزان خود در آزمون های زبان آلمانی حداقل دو برابر شود که کارنامه های قبولی تمامی زبان آموزان در وبسایت آکادمی منتشر شده است و نشان دهنده آموزش عالی ایشان است.

آکادمی استاد پوریا خانی

 

آکادمی استاد پوریا خانی دوره های آموزشی متنوعی را ارائه می دهد که برای طیف وسیعی از افراد ارائه می شود، با تمرکز ویژه برای کسانی که مشغله زیادی دارند و نمی توانند در زمان ها و مکان های خاص به کلاس های حضوری یا خصوصی بپردازند. این دوره ها جایگزینی عملی و مقرون به صرفه برای آموزش حضوری است.

با انتخاب آکادمی استاد پوریا خانی، زبان آموزان نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنند، بلکه زمان با ارزش آنها اتلاف در رفت و آمد و برنامه ریزی نمی شود. این دوره‌ها شامل درس‌های ویدیویی ضبط ‌شده و جزوات تکمیلی در قالب PDF هستند که دسترسی و راحتی را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، این دوره‌ها با نوید پشتیبانی مداوم همراه با دسترسی دائمی به فیلم‌های آموزشی که به راحتی در وب‌سایت آکادمی قابل دسترسی است، ارائه می‌شوند که همگی توسط استاد خانی پشتیبانی می‌شوند.

تطبیق پذیری و در دسترس بودن دوره های آکادمی استاد پوریا خانی آنها را به انتخابی ایده آل برای زبان آموزانی که به دنبال راه حل های یادگیری انعطاف پذیر و کارآمد هستند تبدیل کرده است. چه یک حرفه ای باشید و چه صرفاً به دنبال راهی راحت تر برای کسب مهارت ها و دانش جدید هستید، پیشنهادات آکادمی برای برآورده کردن نیازهای شما طراحی شده است، با مزایای اضافی دسترسی و پشتیبانی مادام العمر، که تضمین می کند که می توانید ادامه دهید. تا درک و تخصص خود را در موضوعات انتخابی خود افزایش دهید.

آکادمی استاد پوریا خانی تحت راهنمایی تخصصی استاد خانی، دارای تیمی متشکل از بیش از ۳۵ استاد مجرب با پیشینه علمی قوی است. این اساتید برای ارائه کلاس های خصوصی به افرادی که به دنبال آموزش تخصصی در موضوعات مختلف از جمله آمادگی امتحان، تمرین مکالمه، تسلط بر دستور زبان و گزینه های خواندن انعطاف پذیر هستند، در دسترس هستند.

زبان آموزان علاقه مند به کلاس های خصوصی می توانند به راحتی با شماره 09201380262 زمان های مناسب را ترتیب دهند. این رویکرد جامع برای آموزش، با تمرکز بر آموزش شخصی و طیف گسترده ای از موضوعات، تضمین می کند که زبان آموزان منابع مورد نیاز برای دستیابی به اهداف آکادمیک و یادگیری زبان را در اختیار دارند. دستور زبان خود را اصلاح کنید یا طیف گسترده ای از مطالب خواندنی را کشف کنید، تیم اساتید مجرب به راحتی در دسترس هستند تا راهنمایی و پشتیبانی مناسب ارائه دهند.

پوریا خانی کیست؟

مشاوره های تخصصی استاد پوریا خانی

استاد خانی خدمات مشاوره حرفه ای را ارائه می دهد که مناسب افرادی است که به دنبال راهنمایی و پشتیبانی آموزشی هستند. استاد خانی در طی این جلسات با بررسی کامل نقاط قوت و ضعف فرد در تنظیم سطوح یادگیری مناسب کمک می کند. این ارزیابی مبنایی را برای ایجاد یک برنامه مطالعه شخصی طراحی شده برای رفع نیازها و اهداف خاص تشکیل می دهد.

علاوه بر این، استاد خانی توصیه های ارزشمندی در زمینه منابع آموزشی از جمله معرفی کتاب های آموزشی مرتبط و راهنمایی در مورد تکنیک های مطالعه موثر ارائه می دهد. این مشاوره ها به عنوان یک سیستم پشتیبانی جامع عمل می کنند و به افراد کمک می کنند تا سفرهای آموزشی خود را با راهنمایی های متخصص و یک رویکرد استراتژیک هدایت کنند.

به طور کلی، مشاوره تخصصی استاد خانی منبع ارزشمندی برای هر کسی است که به دنبال بهینه سازی تجربه یادگیری و دستیابی به اهداف آموزشی است. این مشاوره‌ها با تنظیم توصیه‌ها برای نقاط قوت و ضعف فردی، ارائه برنامه‌های مطالعه شخصی و ارائه بینش‌هایی در مورد شیوه‌های مطالعه مؤثر، افراد را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و در فعالیت‌های آموزشی خود برتر باشند.

پوریا خانی کیست؟

کتاب های آموزشی استاد پوریا خانی

استاد پوریا خانی مجموعه ای از کتاب های آموزنده و مفید را تالیف کرده است که جنبه های مختلف زبان آلمانی و آمادگی برای امتحان را پوشش می دهد. از جمله آثار منتشر شده استاد پوریا خانی ، ” آمادگی آزمون تلک” به عنوان یک منبع ارزشمند برای کسانی که به دنبال برتری در آزمون تلک هستند برجسته است. این کتاب راهنمایی و مواد تمرینی جامعی را برای کمک به زبان آموزان برای آماده سازی مؤثر ارائه می دهد.

علاوه بر این،” ۳۰۴ فعل مهم زبان آلمانی “. یک مرجع مفید برای زبان آموزان است که به آنها در تسلط بر افعال مهم در زبان آلمانی کمک می کند. علاوه بر این، ” اصطلاحات و عبارت های روزمره (ترجمه)” برای تسهیل استفاده عملی از زبان طراحی شده است و برقراری ارتباط مؤثر در موقعیت‌های روزمره را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

 

در نهایت، ” ۱۰۰ داستان کوتاه به زبان آلمانی”یک منبع ارزشمند برای زبان آموزان است که محتوای جذاب و متنوعی را برای تقویت درک مطلب و مهارت های زبانی ارائه می دهد.

 

کتاب‌های استاد پوریا خانی نشان دهنده تعهد ایشان به آموزش زبان و ارائه مطالب در دسترس و مؤثر به زبان آموزان برای کمک به سفر یادگیری زبان است.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه