معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش

9 ماه پیش
aa1 3 معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش
   

چکیده : معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش یکی از مواردی است که بررسی آن ضروری و مهم است. تنوع در رنگ و مدل کاپشن‌های زنانه بسیار زیاد است.

 

معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش یکی از مواردی است که بررسی آن ضروری و مهم است. تنوع در رنگ و مدل کاپشن‌های زنانه بسیار زیاد است، اما خانم‌ها همیشه به دنبال کاپشن  جدید و طبق مد روز هستند. کاپشن‌های زنانه در سبک‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. به طور مثال کاپشن زنانه کوتاه بیشتر در سبک‌های ورزشی، کژوال و… عرضه می‌شود و همچنین انواع کاپشن جین، چرم، کتان، بارانی ضد آب و… به عنوان بهترین کاپشن‌های زنانه شناخته می‌شوند.

معمولاً در کمد لباس همه‌ی خانم‌های خوش سلیقه که به استایل خود اهمیت می‌دهند چند مدل کاپشن در سبک‌های مختلف دیده می‌شود. برخی از خانم‌ها کاپشن‌های ترکی، آمریکایی، پرتغالی و…را به نمونه‌های ایرانی ترجیح می‌دهند. اما لازم است بدانید امروزه برندهای ایرانی بسیاری اقدام به تولید پوشاک زمستانه کرده‌اند که محصولات آن‌ها در رقابت با نمونه‌های خارجی بهتر و مناسب‌تر هستند و همه جنس‌های خارجی بهترین نیستند. اما در این مقاله سعی داریم به بررسی معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش بپردازیم. اگر شما نیز علاقه‌مند به طرح‌های‌ جدید و انواع کاپشن‌های خاص هستید مقاله زیر را از دست ندهید.

معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش:

در موارد زیر انواع کاپشن را معرفی و توضیح خواهیم داد:

کاپشن کوتاه:

این کاپشن زنانه دارای قد کوتاه، بسیار راحت و معمولاً انتخاب مناسبی برای روزهای سرد پاییز و زمستان است. قد این کاپشن تا روی باسن می‌آید و قسمت جلوی کاپشن به وسیله زیپ یا گاهی اوقات دکمه‌های طرح‌دار و رنگی بسته می‌شود و گاهی مجهز به دکمه‌های اضافی است.

این نوع کاپشن دو جیب پاکتی یا مورب به همراه درب زیپ‌دار یا دکمه‌ای مجهز بوده و به دو صورت کلاه‌دار و بدون کلاه دوخته می‌شود. معمولا این کاپشن‌ها از جنس‌های مختلف پافر بادی، کتانی و یا شمعی با لایه داخلی پشم شیشه و البته با ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند.

همچنین شما می توانید برای خرید کاپشن زنانه به فروشگاه شنل قشم مراجعه کنید.

کاپشن زنانه پارکا:

در معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش نباید مدل پارکا را فراموش کرد. پارکا محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کاپشن زنانه در سراسر جهان است که دارای کلاه لبه خز دار و قد متوسط یا تقریباً بلند تا روی ران‌ها است. در تهیه پارکا از پارچه‌های مختلف کتان، شمعی، ضد آب و سایر برای تولید کاپشن‌های پارکا استفاده می‌شود. این مدل برای استفاده در روزهای بسیار سرد زمستان و پاییز طراحی شده و ضخامت مناسبی دارد و البته خیلی ضخیم نیست.

کاپشن بلند:

کاپشن‌های بلند زنانه نیر طرفداران بسیار زیادی در معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش دارند. این کاپشن‌ها هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته در استایل‌های زمستانی و پاییزی استفاده می‌شوند.  از اجزای این مدل می‌توان به کلاه، جیب‌های بزرگ و زیپ و دکمه در قسمت جلو اشاره کرد.  این کاپشن‌ها از پارچه‌های مختلفی مانند  جنس کتان، شمعی ضد آب و.. دوخته می‌شوند. اما کاپشن‌های بادی با رودوزی های طرح دار نیز طرفداران خود را دارند.

 

معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش

کاپشن بارانی:

بارانی هم نوعی از یک کاپشن زنانه است که بیشتر در روزهای بارانی در اوایل بهار و پاییز استفاده می‌شود و برای روزهای سرد زمستانی مناسب نیستند و فاقد لایه میانی پشم شیشه است. این کاپشن‌ها از پارچه شمعی ضد آب دوخته شده‌اند و در نتیجه آب را عبور نخواهند داد.

کاپشن چرم:

کاپشن چرم به عنوان یک کاپشن زنانه شیک و محبوب و پرطرفدار در میان خانم‌ها شناخته می‌شود. کاپشن‌های چرم در سبک‌های مختلف و با قدهای متفاوت طراحی و تولید می‌شوند.

اگر یک استایل زمستانی و شیک را می‌خواهید،  کاپشن‌های بلند چرم با یقه‌های خز انتخاب مناسبی به عنوان یک کاپشن شیک، مجلسی و رسمی است. اما کاپشن‌های چرم کوتاه با  چرم ساده می‌توانند در استایل‌های اسپرت و کژوال استفاده شوند. کاپشن‌های کوتاه چرم مدل موتور سواری نیز یک انتخاب مناسب برای خانم‌های جوان و نوجوان و البته خوش سلیقه هستند.

این مدل کاپشن‌های چرم بلند در قسمت جلو به صورت دوبل طراحی شده و به کمک زیپ یا دکمه خواهند شد.

کاپشن جین:

از دیگر کاپشن‌های محبوب و پرطرفدار خانم‌ها می‌توان به کاپشن‌های جین اشاره کرد. این کاپشن‌ها با ضخامت‌های مختلف و طرح‌های گوناگون طراحی تولید می‌شوند. با توجه به میزان ضخامت می‌توان از آن‌ها در استایل‌های پاییزی، بهاره و زمستانه استفاده کرد.

کاپشن بدون آستین:

پافر‌ها یا همان کاپشن‌های بدون آستین یک کاپشن زنانه شیک و پرطرفدار هستند. این کاپشن‌ها بسیار راحت هستند و معمولاً به همراه بلوزهای دورس بافت و زمستانی استفاده می‌شوند. بسیاری از بانوان به جای مانتو ترجیح می‌دهند تا یک پافر را برای استایل‌های پاییزی و زمستانی استفاده کنند.

پافرها در رنگ‌ها و قدهای متفاوتی طراحی و دوخته می‌شوند و پافرهای کوتاه به عنوان جلیقه‌های زمستانی و پافر‌های بلند به عنوان کاپشن‌های بدون آستین زمستانی مورد استفاده خانم‌های شیک‌پوش قرار می‌گیرند.

 

معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش

چگونه کاپشن را نگهداری کنیم که عمر بیشتری داشته باشند؟

  • بهتر است در صورت خیس شدن آن را در محلی مناسب  قرار دهید  و آن را در مواجه با هوای آزاد قرار دهید تا سریع‌تر خشک شود.
  • به هیچ عنوان از سفید‌ کننده‌های سفید کننده های شیمیایی استفاده نکنید. این مواد گزینه‌ای مناسب برای شستشوی کاپشن نیستند و باعث کوتاهی عمر لباس خواهند شد.
  • بهتر است انواع کاپشن را بدون کمک ماشین لباسشویی بشویید و در صورت امکان آن را به خشکشویی بسپارید که طبق اصول آن را بشویند.
  • بهتر است کاپشن زنانه را با آب سرد بشویید و نه آب داغ که باعث متلاشی شدن الیاف لباس و بافت‌ها می‌شود.
  • بافت پلاستیکی رویه‌های کاپشن‌های زمستانی در برابر گرما مقاومت ندارد و سریعا از بین خواهند رفت؛ از قرار دادن  کاپشن‌ها در نزدیکی بخاری و شوفاژ برای سریع‌تر خشک شدن خودداری نمایید.

سخن پایانی:

همان طور که در مقاله بالا معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش، تنوع در سبک طراحی و مدل کاپشن زنانه بسیار زیاد است. طراحان لباس برای هر نوع سلیقه‌ای یک سبک کاپشن را طراحی کرده‌اند. این کاپشن‌ها در قدها و ضخامت‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند.

البته در اکثر مدل‌ها امکان جدا کردن کلاه از قسمت یقه وجود دارد. اما مهم‌ترین قسمت در خرید کاپشن‌های زنانه، توجه به کارایی لباس و نیاز شما است که از خود بپرسید که به دنبال یک کاپشن برای روزهای سرد سال هستید و یا به دنبال یک کاپشن برای پیاده‌روی در روزهای بارانی یه یک کاپشن ضد آب را می‌پسندید؟ بنابراین هدفتان را از خرید کاپشن زنانه مشخص کنید و امیدواریم از مطالب بالا استفاده کنید. در در این مقاله به بررسی معرفی بهترین مدل‌های کاپشن برای زنان شیک‌پوش پرداخته شد. امیدواریم از این مطالب استفاده کنید. باتشکر از توجه شما عزیزان.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه