راز موفقیت آیسان اسلامی در اینستاگرام چیست؟

راز موفقیت آیسان اسلامی در اینستاگرام چیست؟
   

این روزها وقتی وارد اینستاگرام می‌شوید، افراد زیادی را می‌بینید که با تهیه ویدئو از خود و انتشار آن، توجه بیش‌تر کاربران را به خود جلب می‌کنند. این افراد رفته رفته شناخته می‌شوند و طی چند سال به فالوورهای میلیونی می‌رسند. ولی اینفلوئنسرهایی مانند آیسان اسلامی این مسیر را در مدت کوتاهی طی می‌کنند و خیلی زود مورد توجه کاربران اینستاگرامی قرار می‌گیرند. این شاخ مجازی و کودتاگر اینستاگرامی اکنون با بیش از 7 میلیون فالوور در حال فعالیت است و هر روز استوری‌ها و پست‌های متعددی را منتشر می‌کند. در این مطلب همراه ما باشید تا بررسی کنیم راز موفقیت آیسان اسلامی در اینستاگرام چیست.

حضور آیسان اسلامی در اینستاگرام

 

بعد از ورود آیسان اسلامی در اسفند ماه 1401 به اینستاگرام، خیلی طول نکشید که دنبال‌کنندگان میلیونی به دست آورد. به‌گونه‌ای که تا ماه بهمن در سال 1402 حدود 2/7 میلیون فالوور دارد. در پیج اینستاگرام این چهره معروف بیش از 400 پست منتشر شده که بیش‌تر پست‌ها و استوری‌های او، فعالیت‌های روزمره او را در زندگی نشان می‌دهند.

آیسان اسلامی ابتدا یک کاربر عادی اینستاگرامی بود. ولی با راه‌اندازی پیج خود با آیدی aisan_eslami و انتشار ویدئوهای متعدد به شهرت خوبی رسید. او در این باره می‌گوید من از بچگی علاقه زیادی به معروف شدن داشتم. ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم از راه اینستاگرام به این محبوبیت دست پیدا کنم. او ابتدا عکس‌هایی را در صفحه خود منتشر می‌کرد. ولی با پیدا کردن راه جذب فالوور، توانست ویدئوهایی را منتشر کند که خیلی زود وایرال شدند. اکنون تمام ویدئوهای پیج آیسان اسلامی بازدید میلیونی دارند.

محتوای پیج آیسان اسلامی در اینستاگرام چیست؟

یکی از رازهای موفقیت آیسان اسلامی در اینستاگرام، انتشار استوری‌های لحظه‌ای از فعالیت‌های روزانه خود است. در خیلی از این استوری‌ها ورزش کردن آیسان را می‌بینید و در برخی از آن‌ها درباره داشتن زندگی بهتر صحبت می‌کند. او علاقه زیادی به ماشین‌های لوکس دارد و صاحب چندین ماشین لوکس و گران است. به همین دلیل بیش‌تر استوری‌های او را داخل ماشین می‌بینید. گاهی صحبت‌های انگیزشی می‌کند، گاهی توصیه‌های مثبتی برای جوانان دارد، گاهی ویدئوهایی حاوی الفاظ رکیک را منتشر می‌کند و گاهی ویدئوهای طنز از خود می‌گذارد. البته روند انتشار پست‌ها کمی با استوری‌ها فرق دارند. به این صورت که بیش‌تر پست‌ها عکس هستند و شما می‌توانید دوستان و افراد نزدیک آیسان را در هر پست ببینید. برخی از پست‌های او شامل ویدئوهایی با الفاظ رکیک هستند. ولی او بیش‌تر عکس‌هایی از خود را به عنوان پست منتشر می‌کند.

لایوهای جنجالی آیسان در اینستاگرام

یکی از اصلی‌ترین محتویات پیج آیسان اسلامی، لایوهای او است. آیسان لایوهای اینستاگرامی جنجالی متعددی را برگزار می‌کند که به‌صورت زنده و بدون هیچ‌گونه فیلتر، جدیدترین خبرها، اتفاقات و تجربیات شخصی زندگی و نظر خود را درباره موضوعات مختلف می‌گوید.

برخی از لایوهای او با موضوع خواننده‌های معروف است. به این صورت که آن‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دهد یا نظرات جنجالی خود را درباره آن‌ها بیان می‌کند. بسیاری از کاربران به دلیل همین بخش از لایوها جذب پیج او شدند و هنوز هم مخاطب او هستند. در کنار همه این موضوعات، لایوهایی در خیابان‌های آمریکا برگزار می‌کند و بخش‌هایی از ورزش خود را نشان می‌دهد. در هر صورت این لایوها یکی از مهیج‌ترین بخش‌های پیج اینستاگرام آیسان برای کاربران هستند.

راز موفقیت آیسان اسلامی در اینستاگرام چیست؟

آیسان اسلامی چگونه در اینستاگرام به شهرت رسید؟

آیسان اسلامی، پسر جوانی که همیشه جلوی دوربین می‌نشیند و با گفتن الفاظ زشت و فوش دادن، مردم را سرگرم می‌کند. کسب یک میلیون فالوور در عرض 6 ماه خیلی کار راحتی نیست! ولی آیسان این کار را انجام داد. در ادامه توضیح می‌دهیم که آیسان اسلامی چگونه در اینستاگرام به شهرت رسید.

صداقت

آیسان اسلامی همیشه صادقانه و صریح با طرفداران خود صحبت می‌کند. او با تلفیقی از صداقت و طنز خوب توانسته اعتماد مردم را به دست آورد.

نمایش زندگی لاکچری

این روزها زندگی در خارج از کشور به یک آرزو برای ایرانیان تبدیل شده است. به همین دلیل بلاگرهایی مانند آیسان با نشان دادن محیط لوکس از خانه و زندگی خود به خصوص در کشورهای خارجی، توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند.

انتقال انرژی مثبت

احتمالا شما هم پست‌های اینستاگرامی زیادی از آیسان را در پیج‌های مختلف اینستاگرامی دیده‌اید که آیسان صحبت‌های انگیزشی می‌کند. این روزها مردم ایران بیش‌تر از هر چیزی به حال خوب نیاز دارند. آیسان با دانستن این موضوع سعی می‌کند با گفتن درباره تجربیات موفقیت‌آمیز خود در زندگی، پیام‌های الهام‌بخش و بیان جمله‌های انگیزشی به دنبال‌کنندگان انرژی مثبت بدهد.

تولید محتوا به‌صورت دائمی

آیسان دائما محتواهای جذاب و متنوعی را در قالب پست و استوری به‌صورت عکس، ویدئو، متن و… منتشر می‌کند. همین تداوم در انتشار محتوا باعث شده کاربران زیادی فالوور این چهره معروف اینستاگرامی باشند.

لهجه شیرین مازندرانی

این روزها گویش محلی بعضی بلاگرها تاثیر زیادی روی جذب مخاطب دارد. آیسان اسلامی هم در ویدئوهای خود از اصطلاحات مازندرانی استفاده می‌کند و همچنان لهجه مازندرانی شیرین خود را از دست نداده است.

نشان دادن فعالیت‌های روزمره

آیسان علاوه بر زندگی لاکچری و لوکس، هر روز ویدئوهای زیادی را از فعالیت‌های روزانه خود منتشر می‌کند. همین باعث شده کاربران زیادی با او احساس صمیمیت داشته باشند و همیشه به عنوان مخاطب پیج، ویدئوهای او را ببینند.

انتشار ویدئوهای طنز و مسائل روز جامعه

آیسان اسلامی در ویدئوهای خود الفاظ رکیکی را به زبان می‌آورد. ولی تمام موضوعات ویدئوهای او چاشنی طنز دارند. همچنین در خیلی از کلیپ‌های خود با مردم خیلی صادقانه و با صراحت درباره مسائل روز زندگی صحبت می‌کند. همین گفتگوهای آیسان اسلامی درباره موضوعات متنوع و جالب باعث شده مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد.

استفاده از تیکه کلام‌ها

آیسان در میان الفاظ رکیک و شوخی‌های خود، تیکه کلام‌های زیادی هم دارد و آن‌ها را در ویدئوها بیان می‌کند. تیکه کلام‌هایی مانند “جاااان ناله کن”، “پسر شاه باشه؟؟” و… توانسته مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد.

ماجرای بسته شدن اینستاگرام آیسان اسلامی

با رشد طوفانی پیج آیسان اسلامی در اینستاگرام، بسته شدن پیج یک خبر شوکه‌کننده برای طرفداران او بود. در ششمین یا هفتمین روز از آذر ماه بود که وقتی کاربران وارد صفحه آیسان شدند، دیدند که پیج از دسترس خارج شده است. خیلی از کاربران تصور کردند که الفاظ رکیک آیسان در ویدئوها باعث شده پیج او حذف یا اصطلاحا از دسترس خارج شود. ولی او با انتشار ویدئویی از طریق تلفن همراه یکی از دوستان خود اعلام کرد که یکی از قوانین اینستاگرام را ناخواسته نقض کرده بود و خیلی طول نکشید که پیج او مجدد برگشت.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه