بهترین کافه‌های بندرعباس کدامند؟

2 هفته پیش
بهترین کافه‌های بندرعباس کدامند؟
   

شهرهای جنوب ایران همیشه پر از شگفتی‌هایی هستند که باید به جستجوی آن‌ها بروید. مثلا ممکن است در پس‌کوچه‌های اطراف ساحل، یک خانه قدیمی جذاب نظرتان را به خود جلب کند یا گوشه‌ای دنج از دریا را برای خلوت‌کردن و تماشای غروب، پیدا کنید. بندرعباس یکی از شهرهای جنوبی است که تا دل‌تان بخواهد، چنین مکان‌های خاص و دنجی دارد. اگر با بلیط قطار قم بندرعباس به این شهر سفر کردید، باید حتما از کافه‌های بندر دیدن کنید. این کافه‌ها دنیای متفاوتی را برای شما به‌تصویر می‌کشند.

معرفی محبوب‌ترین کافه‌های بندر

قطعا بخش مهمی از هر سفر، چشیدن طعم غذاها و خوراکی‌های محلی آن خطه است. خصوصا اگر به جنوب سفر می‌کنید، دنیایی از عطرها و طعم‌ها به انتظار شما نشسته‌اند. غذاهای جنوبی پر از ادویه‌های گوناگون هستند و مثل یک بوم نقاشی پر از رنگ‌های مختلف پیش روی‌‌تان قرار می‌گیرند از‌سوی‌دیگر، معماری و تزیینات داخلی بندر جلوه ویژه‌ای دارند. حس‌و‌حال قدم‌زدن در سواحل خلیج همیشه فارس، حتی در چهاردیواری کافه‌ها هم به وجودتان القا می‌شود؛ به‌همین‌خاطر، خوب است بخشی از سفرتان را به استراحت در کافه‌ها و امتحان‌کردن طعم‌های جدید اختصاص دهید. در ادامه، به معرفی چند مورد از بهترین کافی‌شاپ‌های این شهر دیدنی می‌پردازیم.

کافه ری

یکی از بهترین کافه‌های شهر بندرعباس، کافه ری است که در گلشهر جنوبی واقع شده است. این کافه منوی کاملی از غذا و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. البته برای چشیدن طعم غذاهای محلی، رفتن به این کافه انتخاب مناسبی نیست؛ چون بیشتر بر غذاهای بین‌المللی و بعضا ایرانی تمرکز دارد. اگر هوس یک قهوه داغ جنوبی را کرده‌اید یا قرار است خودتان را به یک صبحانه بی‌نظیر مهمان کنید، کافه ری یک انتخاب ایده‌آل است. در ارتباط با فضای داخلی کافه نیز باید بگوییم که استفاده از رنگ‌های مختلف سبب ایجاد محیطی گرم و دل‌نشین در کافه شده است؛ به‌طوری‌که، هرگز از وقت‌گذرانی در کافه ری خسته نخواهید شد. ترکیبی از رنگ‌های گرمی مثل سرخابی، نارنجی و قرمز در کنار سفید، سبز و قهوه‌ای میز و صندلی‌های چوبی، فضای دلچسبی را ایجاد کرده‌اند. از ساعت 30: 8 صبح تا 45: 11 دقیقه شب می‌توانید از این کافه استفاده کنید.

کافه دل

محله‌ای به نام ۱۳هکتاری در بندرعباس وجود دارد که محل اجتماع بهترین کافه‌های این شهر است. کافیست پس از تهیه بلیط قطار قم بندرعباس و رسیدن به این شهر، راهی منطقه ۱۳هکتاری شوید تا چند مورد از بهترین کافه‌ها را در آن ببینید. کافه دل یکی از زیباترین کافه‌های این منطقه است که آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید آفتاب درخشان بندر مهمان لحظات‌تان باشد و درعین‌حال خنکی مطلوبی روح‌تان را نوازش کند، کافه دل انتخاب مناسبی است. انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، کیک و غذاهای متداول را می‌توانید در کافه دل سفارش دهید. از ۸ صبح تا ۱۲ شب کافه دل پذیرای میهمانان است. البته لازم به ذکر است که در مقایسه با سایر کافه‌های بندرعباس، کافه دل کمی گران‌قیمت‌تر است. این موضوع به‌دلیل سطح بالای ارائه خدمات و کیفیت بی‌نظیر منو است.

بهترین کافه‌های بندرعباس کدامند؟

کافه کاژه

یکی دیگر از کافه‌های محله ۱۳هکتاری کافه کاژه است که بی‌شباهت به یک خانه درختی نیست. این کافه حس‌و‌حال کلبه‌های چوبی را القا می‌کند و برای علاقه‌مندان به محیط‌های این‌چنینی فوق‌العاده است. از میز و صندلی گرفته تا دیوارها و کف‌پوش، همگی نمایی از چوب دارند و انرژی ناب طبیعت را در وجودتان جاری می‌کنند. منوی کافه شامل انواع نوشیدنی‌ها، قهوه، چند مدل غذا و قلیان است. اگر دود سیگار و قلیان برای‌تان آزاردهنده است، احتمالا فضای این کافه نیز برای‌تان خوشایند نباشد. پیش از بازدید از کاژه باید این نکته را مدنظر داشته باشید. کافه کاژه از ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و از ۵ عصر تا ۱۲ شب خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کند.

کافه سرزمین یخی

در هوای گرم بندرعباس، هیچ‌چیز به‌اندازه یک نوشیدنی خنک یا یک بستنی خوشمزه لبخند روی لب‌تان نمی‌نشاند. کافه سرزمین یخی یک کافی‌شاپ در بندرعباس است که انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و بستنی‌های متنوع را سرو می‌کند. در هر فصل از سال که به بندرعباس سفر کنید این کافه یکی از بهترین مقصدها برای گذراندن وقت و لذت‌بردن از زیبایی‌های جنوب است. شیرینی بستنی‌ها و نوشیدنی‌ها کام‌تان را شیرین می‌کند و از سفر لذت بیشتری می‌برید. این کافی‌شاپ در گلشهر شمالی واقع شده است.

کال کافه

کال کافه را می‌توان مدرن‌ترین و متفاوت‌ترین کافه بندرعباس دانست. این کافه در محله گلشهر شمالی واقع شده و فضای بزرگی دارد. سقف کافه بلند است و یک طبقه در قسمت بالایی کافه به‌چشم می‌خورد که به محیط کار اختصاص داده شده است. همچنین یکی از دیوارهای کافه را به شکل کتابخانه درآورده‌اند و کتاب‌های متعددی در آن قرار داده شده است. حتی در بخشی از کافه یک فروشگاه قهوه قرار دارد که علاقه‌مندان می‌توانند دانه‌های قهوه باکیفیت را به‌صورت آماده و آسیاب‌شده خریداری کنند. از‌نظر قیمت هم این کافه را می‌توان در دسته کافه‌های متوسط و معمولی دانست؛ بااین‌حال، باید بدانید که صدای موسیقی در این کافه نسبتا بلند است. خبر خوش این‌که گاهی‌ اوقات در کال کافه موسیقی زنده برگزار می‌شود که می‌توانید از آن لذت ببرید.

بهترین کافه‌های بندرعباس کدامند؟

پیش فروش بلیط قطار قم بندرعباس در فلای تودی آغاز شد

پلتفرم فلای تودی سال‌ها در حوزه فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل فعالیت داشت. چندی پیش این مجموعه به‌سبب درخواست مشتریان، فروش آنلاین بلیط قطار را نیز به خدمات خود اضافه کرد. در‌حال‌حاضر، این مجموعه تمام خطوط ریلی را پوشش می‌دهد و می‌توانید تنها با چند کلیک خریدتان را نهایی کنید. فلای تودی مدتی هست که پیش فروش قطار را آغاز کرده و مسافران می‌توانند برای سفرهای آتی، بلیط قطار موردنظر خود را رزرو کنند؛ بنابراین، اگر عازم سفر هستید، فرصت پیش فروش بلیط قطار فلای تودی را از دست ندهید. این مجموعه بالاترین سطح خدمات را با کمترین هزینه ارائه کرده و سفری دلچسب را به شما هدیه می‌کند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه