هیتر هویه گرداک 952 GORDAK

8 ماه پیش
   
هیتر هویه (دستگاه لحیم کاری)

دستگاه لحیم کاری یک تجهیزات الکترونیکی است که برای انجام عملیات لحیم کاری به قطعات الکترونیکی یا اجزای مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها برای اتصال قطعات الکترونیکی به یکدیگر یا به انجام تعمیرات و تغییرات روی مدارهای الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی‌های دستگاه لحیم کاری شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. دستگاه گرمایشی: این دستگاه‌ها باید بتوانند ناخن‌های لحیم را به دماهای مشخصی گرم کنند تا لحیم بگیرد و اتصال‌های الکترونیکی صورت گیرد.
  2. کنترل دما: دستگاه لحیم کاری باید قابلیت کنترل دما را داشته باشد تا کاربر بتواند دمای مناسبی را برای لحیم کاری قطعات تنظیم کند. این دما معمولاً در محدوده دمای لحیم مورد استفاده (معمولاً بین 200 تا 400 درجه سانتی‌گراد) قرار دارد.
  3. انواع ناخن‌ها: دستگاه‌های لحیم کاری معمولاً با انواع مختلفی از ناخن‌ها و نوک‌ها برای انجام عملیات لحیم کاری روی قطعات الکترونیکی و سطوح مختلف ارائه می‌شوند.
  4. امکانات ایمنی: دستگاه‌های لحیم کاری مدرن معمولاً دارای امکانات ایمنی مانند خاموشی خودکار بعد از مدت زمان مشخصی از عدم استفاده یا قفل کودکانه برای جلوگیری از دسترسی کودکان به دستگاه هستند.

در کل، دستگاه لحیم کاری یک ابزار ضروری در تولید الکترونیک، تعمیرات الکترونیکی و پروژه‌های الکترونیکی خانگی است.

پیشنهاد من به شما دستگاه هیتر هویه گرداک 952 است که آن را میتوانید از فروشگاه ها بصورت حضوری خریداری کنید یا بصورت اینترنتی آن را از سایت های ایننترنتیسراسر کشور سفارش داده و آن را درب منزل دریافت کنید.

شما میتوانید این دستگاه را از سایت سفیر صنعت سفارش دهید و آن را با گارانتی ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به دو صورت نقد و اقساط دریافت کنید.

آدرس دفتر فروش : تهران ، میدان انقلاب ، خیابان کارگر شمالی ، پلاک 1547، طبقه 3

شماره تماس 1 : 88986922 _ 021                       شماره تماس 2 : 09010238682

هیتر هویه گرداک 952 GORDAK

یک ابزار مهم در عالم تعمیرات الکترونیکی و لحیم‌کاری است. این دستگاه به منظور داغ کردن و ذوب کردن لحیم و اتصال و برداشتن قطعات الکترونیکی به کار می‌رود.

ویژگی‌های برجسته:

  1. دقت در کنترل دما: یکی از ویژگی‌های مهم Gordak 952، قابلیت کنترل دمای دقیق آن است. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که دما را بر اساس نیاز و نوع قطعه الکترونیکی تنظیم کند.
  2. سرعت گرم شدن: دستگاه هیتر هویه گرداک 952 GORDAK به سرعت گرم می‌شود، بنابراین کاربران به سرعت می‌توانند به لحیم‌کاری و تعمیر مدارهای الکترونیکی بپردازند.
  3. قابلیت تنظیم جریان هوا: هیتر هویه گرداک 952 GORDAK دارای کنترل جریان هوا است که به کاربر امکان تنظیم میزان هوا بر روی منطقه لحیم‌کاری را می‌دهد. این ویژگی بسیار مهم برای جلوگیری از دماهای اضافی و نیز انجام لحیم‌کاری دقیق تر است.
  4. صفحه نمایش دیجیتال: دستگاه دارای صفحه نمایش دیجیتال است که دما را به دقت نشان می‌دهد. این امکان به کاربر این اطمینان را می‌دهد که دما در محدوده مطلوب قرار دارد.
  5.  هیتر گرداک 952 : میتواند از 150 درجه سانتی گراد الی 500 درجه سانتی گراد گرمای خروجی داشته باشد، همچنین دستگاه هیتر هویه گرداک 952 میتواند از 1 درجه الی 8 درجه شدت باد خروجی داشته باشد.
  6. هویه گرداک 952 : میتواند از 150 درجه سانتی گراد الی 500 درجه سانتی گراد گرمای خروجی داشته باشد،
  7. .هیتر هویه گرداک 952 Gordak : با توجه به دوام بالا در حوزه تعمیرات بوردهای الکترونیکی تا به حال از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است.

شما میتوانید این دستگاه را از سایت سفیر صنعت با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا و با خیال راحت خریداری کنید فقط کافیت عبارت سفیر صنعت را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد سایت فروشگاهی ما به آدرس safirsanat.shop شوید.

کاربرد های هیتر هویه گرداک 952 GORDAK

این محصول در عالم الکترونیک و تعمیرات الکترونیکی بسیار مفید است. برخی از کاربردهای اصلی آن عبارتند از:

  1. لحیم‌کاری قطعات الکترونیکی: این دستگاه برای لحیم‌کاری قطعات الکترونیکی به برد مدار چاپی یا یکدیگر استفاده می‌شود.
  2. تعمیرات تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند: در تعمیر و تعویض قطعات در تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و دستگاه‌های هوشمند از این دستگاه استفاده می‌شود.
  3. تعمیرات تجهیزات الکترونیکی صنعتی: در صنایع مختلف برای تعمیر و نگهداری تجهیزات الکترونیکی بزرگتر نیز از این دستگاه استفاده می‌شود. به طور کلی،این محصول یک ابزار حیاتی برای تعمیرات الکترونیکی و لحیم‌کاری دقیق در صنعت الکترونیک و تعمیرات مدارهای الکترونیکی می‌باشد.
  4. آموزش و آزمایشات الکترونیکی: این دستگاه می‌تواند در آموزش و آزمایشات آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. اساتید و دانشجویان در آموزش و تجربیات الکترونیکی می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.
  5. تعمیرات خانگی: برای تعمیرات ساده در خانه، مثلاً تعمیر سیم‌کشی‌ها، پشتیبانی از دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و اصلاح دستگاه‌های کوچک این دستگاه بسیار مناسب است.

 

آدرس دفتر فروش : تهران ، میدان انقلاب ، خیابان کارگر شمالی ، پلاک 1547، طبقه 3

شماره تماس 1 : 88986922 _ 021                       شماره تماس 2 : 09010238682

مزایای خرید گرداک 952 GORDAK

  • انعطاف‌پذیری: این محصول به کاربر انعطاف‌پذیری بالایی در کنترل دما و سرعت هوا را می‌دهد.
  • دقت: دقت در کنترل دما و جریان هوا از مزیت‌های این دستگاه است که به کاربر امکان انجام لحیم‌کاری دقیق را می‌دهد.
  • کارایی بالا: دستگاه Gordak 952 به دلیل توانایی گرم کردن سریع و تنظیمات دقیق، کارایی بالایی دارد.
  • کیفیت ساخت: این دستگاه با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده و دارای عمر طولانی است.

نکات مهم:

  • در هنگام استفاده از دستگاه هیتر هویه گرداک 952، باید از ایمنی شخصی مراقبت کرده و از وسایل محافظ مانند عینک‌های محافظ و دستکش استفاده کرد.
  • دستگاه باید در محیط‌های خشک و بدون خطر انفجار استفاده شود.
  • همیشه دستورات و راهنمای تولید کننده را مرور کرده و به تمامی مقررات ایمنی پایبندی کنید.

در کل، دستگاه هیتر هویه گرداک 952 یک ابزار حیاتی برای انجام تعمیرات الکترونیکی دقیق و لحیم‌ کاری است که با ویژگی‌های برجسته، دقت و کارایی بالا، در صنعت الکترونیک و تعمیرات مدارهای الکترونیکی جایگاه خود را دارد.

برای استفاده از تمیز کننده نوک هویه حتما اسنفج تیمز کننده را با آب خیس کنید و بعد کامل آب اضافیش را بگیرد. بعد انجام این کار اسفنج باد میکند و آماده استفاده میباشد.

شما همچنین میتوانید ابزار های دیگرکه جهت تعمیرات موبایل استفاده میشوند مانند مولتی متر, سپراتور و … را از سایت سفیر صنعت با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا سفارش دهید.

پیشنهاد ما به شما مولتی متر ویکتور vc97 است که را هم میتوانید از سایت ما خریداری کنید.

معرفی مولتی متر ویکتور vc97

این ابزار یک مولتی متر دیجیتال پایدار و با کارایی بالا است که تامین نیروی آن باتری است. با استفاده از ال سی دی با ارتفاع 42 میلی متر، خواندن صفحه نمایش واضح است. و عملکرد نور پس زمینه و حفاظت از اضافه بار باعث می شود عملیات راحت باشد.

این ابزار دارای عملکرد اندازه گیری DCV، ACV، DCA، ACA، مقاومت و خازن، فرکانس، دما، ترانزیستور، دیود و تست تداوم است. این ابزار مبدل A/D دو انتگرال را به عنوان نقطه کلیدی می گیرد، یک ابزار عالی است. این یک ابزار ایده آل برای آزمایشگاه و کارخانه است.

 نکات ایمنی:

1. هنگام اندازه گیری ولتاژ، ولتاژ محدود 1000 ولت DC یا 750 ولت AC RMS را وارد نکنید.

2. ولتاژ کمتر از 36 ولت ولتاژ ایمنی است. هنگام اندازه گیری ولتاژ بالاتر از(AC) 36 ولت ، (DC) 25 ولت ، اتصال، عایق بندی سرنخ های آزمایش را بررسی کنید تا از شوک الکتریکی جلوگیری کنید.

3. هنگام تغییر عملکرد و محدوده، سرنخ های تست باید از نقطه آزمایش حذف شوند.

4. عملکرد و محدوده صحیح را انتخاب کنید.

5. هنگام اندازه گیری جریان، جریان بیش از 20A را وارد نکنید.

برا خرید این دو دستگاه و مشاهده و خرید سایر دستگاه ها در زمینه تعمیرات موبایل به سایت فروشگاهی سفیر صنعت مراجعه کنید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه