مزایای استفاده از گاتر پیش ساخته با امکانات برتر

10 ماه پیش
مزایای استفاده از گاتر پیش ساخته با امکانات برتر
   

افزایش کارایی خروج آب

گاتر پیش ساخته، با طراحی مستطیلی خود که دارای دریچه خروج آب است، تضمین می‌کند که جریان آب به حداکثر خود برسد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل مایعات را از سطح حذف کنید و عملکرد بهینه‌تری داشته باشید.

طراحی مدرن و کاربردی

گاتر  با طراحی نوین و زیبا، به عنوان یک راهکار صنعتی و سازمانی برجسته به شما ارائه می‌شود. این نسخه از کفشور و گاتر، تنها یک تزئین نیست، بلکه پیشرفتی در عرصه‌ی زهکشی می‌باشد.

ایجاد سطح صاف و ایمن

گاتر پیش ساخته با ایجاد یک سطح صاف و محیطی کاملاً ایمن، خطرات مرتبط با زمین‌خوردن را به حداقل می‌رساند. بر خلاف سیستم‌های زهکشی سنتی که نیاز به شیب در چهار طرف دارند، این گاتر تنها به یک شیب نیاز دارد، که باعث کاهش ناهمواری کف می‌شود و ایمنی را افزایش می‌دهد.

 

 

حفظ نظافت محیط

یکی از مزایای بزرگ گاتر ، حفظ نظافت محیط است. با ساختار توری و مشبک گاتر، جلوگیری از ورود زباله‌ها به فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی لوله‌ها در زیر سطح را ممکن می‌کند. علاوه بر این، این ویژگی باعث می‌شود که تمیز کردن زباله‌ها آسان‌تر و موثرتر باشد.

کاربرد گسترده در فضاهای مختلف

گاتر پیش ساخته به شما امکان می‌دهد برای جمع‌آوری آب‌های سطحی بدون محدودیت اندازه. این مدل در فضاهای کوچک نیز عملکرد عالی دارد و به عنوان یک راهکار کم‌هزینه در مکان‌هایی مانند ورودی پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاترها به طور کامل آب‌های سطحی را به کانال‌های گاتر هدایت می‌کنند و بخش‌های دیگر فضا خشک و تمیز می‌مانند.

استفاده از کاشی‌های بزرگ

گاتر پیش ساخته به شما این امکان را می‌دهد که از کاشی‌های بزرگ در کف زمین استفاده کنید و نیازی به کاشی‌های کوچکتر نداشته باشید.

در خلاصه، اگر در نظر دارید که کف حمام، معابر، استخر یا پارکینگ خود را با یک راهکار مدرن و آسان در نگهداری تجدید نمایید و به دنبال یک گزینه تمیز کننده و کاربردی برای افراد با نیازهای مختلف هستید، گاتر پیش ساخته بهترین گزینه برای شماست.

تعیین قیمت گاتر پیش ساخته

قیمت گاتر پیش ساخته به نوع و کاربرد آن بستگی دارد. با توجه به وجود سه نوع گاتر (استخر، پارکینگ و PVC) و تفاوت‌های مواد و ویژگی‌های هر یک، قیمت‌ها متفاوت خواهند بود.

گاترهای پارکینگ

گاترهای استفاده شده در پارکینگ‌ها، دارای مقاومت وزنی بالایی هستند. قیمت آنها بستگی به مکان نصب دارد. به عنوان مثال، گاترهای نصب شده در رمپ یا مناطق پرتردد، قیمت‌های متفاوتی دارند. در نصب در مکان‌هایی که شیب دارند و در معرض سرعت قرار دارند، احتمال آسیب به گریتینگ نیز وجود دارد. بنابراین، اگر گاتر مورد نظر مقاومت کافی را نداشته باشد، به سرعت آسیب می‌بیند.

قیمت گاترهای استخر

قیمت گاترهای استخر نیز به مواد ساخت، ابعاد، زمان اجرا و قیمت گریل بستگی دارد. جنس بدنه گاتر استخر و گریل نیز برای تعیین قیمت نهایی مدنظر است. با توجه به عملکرد اقتصادی و مقاومت بالای گاترهای استخر در مقایسه با روش‌های سنتی، آنها اغلب انتخاب اقتصادی‌تری محسوب می‌شوند.

گاتر PVC

نوع دیگری از گاتر پیش ساخته، گاتر PVC است که جایگزینی مناسب برای گاترهای فلزی سنتی می‌باشد. این گاتر در لبه‌های سقف‌های شیروانی استفاده می‌شود. با توجه به این که در روش‌های قدیمی از ورق گالوانیزه برای بدنه استفاده می‌شد که عمر مفید آن محدود بود و در مقابل آفتاب و باران ضعیف عمل می‌کرد، گاتر PVC به عنوان یک گزینه اقتصادی، زیبا و مقاوم از جنس PVC ارائه می‌شود. اجرای گاترهای ناودانی سنتی نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد که با گاترهای PVC پیش ساخته کاملاً اقتصادی مقایسه می‌شود. این گاترها با داشتن مقاومت وزنی بالا می‌توانند بدون آسیب و سروصدا تا ۵۰ سال دوام بیاورند.

بنابراین، قیمت گاتر پیش ساخته بستگی به نوع آن، مواد ساخت، ابعاد و مکان نصب دارد. انتخاب گاتر با کیفیت و مقاوم به طور کلی به مفهوم اقتصادی تر برای شما خواهد بود و تضمین دوام و کارایی بالاتری را به شما ارائه خواهد داد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه