فروشگاه معتبر برای خرید نایلون حبابدار کجاست؟

2 ماه پیش
   

171507611592 فروشگاه معتبر برای خرید نایلون حبابدار کجاست؟

نایلون حبابدار، که به آن پلاستیک حبابدار ضربه گیر نیز گفته می‌شود، یک نوع کاور ارزان قیمت با قابلیت ضربه گیری بالا برای بسته‌بندی محصولات است. این نوع پلاستیک از یک لایه نایلون با حباب‌های پر شده از هوا تشکیل شده است که توانایی جذب ضربه و حفاظت از محصول را دارد. در ادامه مقاله، انواع نایلون حبابدار و تاریخچه آن به همراه راهنمای سفارش پلاستیک حبابدار، توضیحات کاملی برای شما فراهم شده است.

تاریخچه تولید نایلون حبابدار

تاریخچه نایلون حبابدار، که به طور تصادفی در ارتباط با بسته بندی حبابدار پیدا شد، به دو مخترع، آلفرد فیلدینگ و مارک چانونز در هاوتورن، نیوجرسی، برمی‌گردد. آنها در سال 1357 با یک آزمایش ناموفق شروع کردند، اما به طور اتفاقی محصولی را اختراع کردند که انقلابی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرد. در واقع، پلاستیک حبابدار در ابتدا به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی ابداع شده بود.

تاریخچه نایلون حبابدار

 

نایلون حبابدار بیش از 50 سال است که در بازار وجود دارد. در سال 1957، مهندسان آمریکایی آلفرد فیلدینگ و مارک شاوانس تصمیم گرفتند کاغذ دیواری با ساختار سه بعدی ایجاد کنند. آنها دو پرده از کاغذ دیواری را با حباب‌های هوا مهر و موم کردند، اما متوجه شدند که دیوار پوشش سه بعدی آنها همانند آنچه انتظار داشتند مورد استقبال قرار نگرفت. در نهایت، آنها تاکتیک خود را تغییر دادند و آن را به عنوان عایق گلخانه به بازار عرضه کردند، اما این همچنان مورد توجه قرار نگرفت.

 

تقریباً 3 سال طول کشید تا یک بازاریاب به بهره‌برداری بهتر از این محصول پی برد. این ماده به طور عمده برای حفاظت از رایانه‌های IBM که به تازگی طراحی شده بودند در حین حمل و نقل بسیار مفید بود. پس از نشان دادن ویژگی‌های محافظتی خود، IBM از Bubble Wrap برای حفاظت از محموله‌های گرانبها استفاده کرد.

 

اکنون، بسته‌بندی حبابدار اشکال مختلفی دارد و تقریباً در هر جایی که لوازم اداری و بسته‌بندی به فروش می‌رسد، آن را می‌توان یافت. برخی از شکل‌های محبوب آن شامل پاکت حبابدار و رول بسته‌بندی حبابدار می‌باشند.

 

از ابتدای تاریخچه‌ی خود، نایلون حبابدار در اصل برای پوشاندن ساده دیوارها به عنوان کاغذ دیواری استفاده می‌شد، اما اکنون به یک وسیله اصلی در حملو نقل، جابجایی، و محافظت از کالا تبدیل شده است. همچنین، این محصول به دلیل استفاده از مواد بازیافتی قبل از مصرف و کاهش استفاده از مواد پلاستیکی، به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود.

 

بعد از گذشت 50 سال از تولید اولین نوع پلاستیک حبابدار، نایلون حبابدار حدود 10٪ از درآمد سالانه شرکت Sealed Air را تشکیل می‌دهد (با بیش از 400 میلیون دلار فروش سالانه). اگر مقدار بسته‌بندی حبابدار تولیدی را در یک سال در نظر بگیریم، آن را می‌توان از زمین تا ماه به طول تقریباً 384,400 کیلومتر کشید.

انواع نایلون حبابدار موجود در بازار

انواع پلاستیک حبابدار می‌توانند به صورت رول‌های نایلون ضربه‌گیر دو لایه، سه لایه و پنج لایه، نایلون حبابدار کشدوزی، کاور نایلون حبابدار و نایلون حبابدار پاکتی تولید شوند. حجم حباب‌های استفاده شده در پلاستیک حبابدار متفاوت است. سایز حباب‌های استفاده شده در این نوع نایلون می‌تواند بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر متغیر باشد و بر اساس نوع کالا، وزن و حجم آن، سایز حباب‌ها انتخاب می‌شود. حباب‌های کوچک برای بسته‌بندی محصولات کوچک و حساس مانند گوشی‌های تلفن همراه و قطعات الکتریکی استفاده می‌شوند، در حالی که نایلون با حباب‌های بزرگ‌تر برای بسته‌بندی محصولات بزرگتر مانند یخچال و اجاق‌گاز به کار می‌رانواع پلاستیک حبابدار شامل دو لایه، سه لایه و پنج لایه به شکل رول نایلون ضربه گیر، نایلون حبابدار کشدوزی، کاور نایلون حبابدار و نایلون حبابدار پاکتی می‌باشد. سایز حباب‌های استفاده شده در نایلون حبابدار ضربه گیر متنوع است و بسته به نوع کالا و وزن و حجم آن، انتخاب می‌شود. حباب‌های کوچک برای بسته بندی محصولاتی مانند گوشی‌های تلفن همراه و قطعات الکتریکی استفاده می‌شوند، در حالی که نایلون با حباب‌های بزرگتر برای محصولاتی همچون یخچال و اجاق گاز استفاده می‌شود. همچنین، تمامی انواع پلاستیک حبابدار امکان تولید به شکل رنگی، چاپ دار و لمینت شده با کاغذ، متالایز و اسپان باند را دارند.

کاربرد نایلون و کیسه حبابدار

171507614499 فروشگاه معتبر برای خرید نایلون حبابدار کجاست؟

نایلون  و کیسه حبابدار به منظور استفاده در جابجایی لوازم خانگی و تولید صنایع خانگی، بسته بندی محصولات حساس، شکننده و آسیب پذیر، صنعت الکتریک، اتوبارها و شرکت‌های باربری، صنعت تولید شیشه و جابجایی شیشه، و قطعات حساس کامپیوتر به کار می‌رود. استفاده از نایلون حبابدار به منظور جلوگیری از خراش و آسیب دیدن فیزیکی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این نوع نایلون به عنوان عایقی نیز استفاده می‌شود که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند، به ویژه در گلخانه‌ها و محیط‌های دیگر.

سوالات متداول

 

نایلون حبابدار خریداری شده بهتره حباب های بزرگ داشته باشه یا حباب های کوچک؟

یکی از نکات مهم در خرید نایلون حبابدار، اندازه حباب‌های نایلون است. برای خرید نایلون حبابدار مناسب، باید به ابعاد کالا یا وسیله‌ای که قصد بسته‌بندی آن را دارید، توجه کنید. اگر کالای مورد نظر شما ابعاد بزرگی دارد، باید نایلونی با حباب‌های بزرگتر را انتخاب کنید تا بتواند فشار و وزن را به خوبی تحمل کند.

فرق بین نایلون حبابدار دولایه و سه لایه در چیست؟

درباره تفاوت بین نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه، باید گفت که ظاهری آنها تفاوتی ندارد، اما نایلون حبابدار سه لایه به دلیل استفاده از سه لایه در ساخت، مقاومت و کیفیت بالاتری دارد. اگر قصد بسته‌بندی اجسام سنگین را دارید، توصیه می‌شود نایلون حبابدار سه لایه را استفاده کنید که دارای مقاومت بیشتری است.

فروشگاه معتبر برای خرید نایلون حبابدار کجاست؟

برای خرید پلاستیک حبابدار، می‌توانید به فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم پلاستیکی، لوازم ساختمانی و ابزارآلات مراجعه کنید. اگر می‌خواهید نایلون حبابدار با کیفیت بالا و قیمت مناسبتری تهیه کنید، می‌توانید با مجموعه تکوپلاست تماس بگیرید یا به نشانی سایت  https://www.technoplast.ir/ مراجعه فرمایید

رول های نایلون های ضربه گیر چند متری است؟

رول‌های نایلون حبابدار با متراژ ۱۰ متر تا ۱۰۰ متر و با عرض‌های مختلف قابل تولید هستند. همچنین، در صورت درخواست مشتری، امکان تغییر ابعاد نیز وجود دارد.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه