تجهیزات مهم پیلاتس کدام اند؟

10 ماه پیش
تجهیزات مهم پیلاتس کدام اند؟
   

پیلاتس نوعی ورزش کششی است که برای افزایش قدرت بدنی و انعطاف‌پذیری بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و ذهن و جسم آدمی را به چالش می‌کشد. برای داشتن تمرینات پویا و متحرک در خانه یا باشگاه، به تجهیزات مناسبی نیاز دارید. تجهیزات پیلاتس فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به راحتی قابل حمل هستند.

فروشگاه اینترنتی انرژی اسپرت یکی از معتبرترین تولیدکننده تجهیزات پیلاتس در ایران است و برای شما فرصتی مطمئن و امن برای سفارش محصولات پیلاتس را فراهم می‌کند. می‌توانید از طریق وبسایت انرژی اسپرت قیمت و جزئیات محصولات پیلاتس را مشاهده کرده و خرید خود را با دقت انجام دهید.

 

تجهیزات پیلاتس

لیست تجهیزات موردنیاز پیلاتس برای شروع تمرینات در باشگاه یا منزل، به شرح زیر است:

1) تشک: تشک پیلاتس باید بادوام و راحت باشد تا در طول تمرینات شما را به خوبی حمایت کند.

2) کش پیلاتس: کش پیلاتس به شما امکان تقویت عضلات و افزایش تنش را فراهم می کند.

3) وزنه مچ دست و پا: وزنه‌های مچ دست و پا برای تقویت عضلات و افزایش استقامت بسیار مفیدند.

4) جوراب و دستکش پیلاتس: جوراب و دستکش پیلاتس برای جلوگیری از لیز خوردن هنگام انجام حرکات، لازم هستند.

5)توپ پیلاتس: توپ پیلاتس برای ایجاد تنش و همچنین تعادل بدن بسیار مفید است.

6) فوم رولر: فوم رولر برای کاهش درد عضلات پس از تمرینات و افزایش انعطاف‌پذیری بدن مناسب است.

تجهیزات پیلاتس می‌توانند به شما در تقویت عضلات، افزایش انعطاف‌پذیری، تنظیم لگن، و بهبود تعادل کمک کنند. از این وسایل می‌توانید به عنوان ابزارهای مکمل برای تمرینات پیلاتس در خانه یا باشگاه استفاده کنید.

هنگام خرید لوازم پیلاتس، به موارد زیر توجه کنید:

شما باید هنگام خرید تجهیزات باشگاه، به دنبال اقلام باکیفیت باشید چرا که قرار است در طول سالیان متمادی از آنها استفاده کنید. در ادامه به فاکتورهایی که به هنگام خرید لوازم پیلاتس باید آن‌ها را در نظر بگیرید، اشاره کرده‌ایم:

1) کیفیت: شما باید به هنگام خرید لوازم پیلاتس باشگاه خود، کیفیت را اولویت اصلی‌تان قرار دهید. به این فکر کنید که قرار است بیشتر از چه نوع تجهیزات باشگاهی استفاده کنید. برای این اقلام، بالاترین کیفیتی که می توانید بخرید را انتخاب نمایید.

2) در نظر گرفتن فضا قبل از خرید تجهیزات پیلاتس: مدتی را صرف بررسی پلن باشگاه خود نمایید. به نحوه چیدمان وسایل در فضا فکر کنید و تصمیم بگیرید که باشگاه چگونه چیده شود. میزان فضایی که برای هر چیزی که نیاز دارید را در نظر بگیرید. هدف این است که چیدمان کارآمدی داشته باشید و افراد بتوانند به راحتی در فضا رفت‌وآمد داشته باشند.

3) قیمت تجهیزات پیلاتس
قیمت وسایل پیلاتس فاکتور مهمی است که می‌تواند بر روی تصمیم‌گیری شما تأثیرگذار باشد. قبل از هر چیزی در مورد تجهیزاتی که برای شما ضروری‌تر و مهم‌تر هستند، تصمیم بگیرید. تجهیزاتی که می‌دانید هر روز قرار است از آن‌ها استفاده کنید، هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهند کرد زیرا باید بهترین کیفیت را برای آن‌ها در نظر بگیرید.

4) انتخاب برند معتبر
انتخاب برند معتبر تجهیزات باشگاه می‌تواند تضمینی بر کیفیت بالای محصولات باشد. انرژی اسپرت تولیدکننده انواع مختلف تجهیزات باشگاه با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. انرژی اسپرت به عنوان بهترین مرکز تولید تجهیزات باشگاهی در تهران فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع تجهیزات تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینند و به راحتی آن را سفارش دهند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه