آشنایی با عطر ارزان و خوش فروش این روزها کلاب دنویت اینتنس!

9 ماه پیش
آشنایی با عطر ارزان و خوش فروش این روزها کلاب دنویت اینتنس!
   

در بازار جذاب عطر و ادکلن‌ها، یافتن یک عطر ارزان و در عین حال خوش فروش امری چالش‌برانگیز است. اگر به دنبال خرید عطر مردانه اورجینال با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، به هیچ وجه مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم شما را با عطر ارزان و خوش فروش این روزها یعنی کلاب دنویت اینتنس مردانه آشنا کنیم و مزایا، معایب، قیمت و موارد مرتبطی که لازم است بدانید را با شما در میان بگذاریم.

چرا باید عطر بزنیم؟

عطر زدن یک تجربه حسی خاص و لذت‌بخش است که بر روی زندگی روزمره ما تاثیر به سزایی دارد. این عمل به دلیل چندین دلیل مهم و گیرایی جذاب است:

  • افزایش جذابیت شخصی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد خاطرات خوب
  • ایجاد جو مطلوب
  • تاثیر در روحیه افراد
  • و …

عطر اصل یا تقلبی؟!

به دلیل افزایش قیمت عطرها که دلیل آن را می‌توانید در مقاله «چرا قیمت عطر و ادکلن اینقدر بالا رفته است؟» به طور کامل مشاهده کنید، بسیاری از افراد دیگر توان خرید عطرهای چند میلیون تومانی از برندهای مشهور را ندارند. از طرفی کیفیت عطرهای تقلبی که با نام‌های دیگری همچون تستر، طرح اصلی (High Copy)، شرکتی و … در بازار به فروش می‌رسند، چندان تعریفی ندارند و حتی ممکن است منجر به بروز مشکلات پوستی و تنفسی نیز بشوند.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی نروید و حتما از عطرهای اورجینال استفاده نمایید. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید عطرهای اورجینال از برندهای مشهور کنید، پیشنهاد ما به شما، خرید عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده و یا عطرهای سمپل و دستریز است.

برندهایی همچون آرماف، از جمله برندهایی هستند که در مقایسه با برندهای مشهور قیمت مناسب‌تری دارند و علاوه بر آن از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

معرفی عطر ارزان و خوش فروش این روزها کلاب د نویت اینتنس!

 

آشنایی با عطر ارزان و خوش فروش این روزها کلاب دنویت اینتنس!

ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه در سال 2015 توسط کمپانی آرماف طراحی و به بازار عرضه شد. آرماف یک برند نسبتا نوظهور فرانسوی-اماراتی در زمینه ساخت عطر و ادکلن است که این روزها بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. جالب است بدانید که عطر کلاب د نایت اینتنس مردانه، رایحه مشابه با عطر کرید اونتوس که جز گران‌ترین و لوکس‌ترین عطرهای جهان است، دارد.

عطر کلاب د نایت از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و جذاب است. بطری عطر کلاب د نایت اینتنس به رنگ مشکی است، که به دلیل این رنگ، به عنوان آرماف مشکی نیز شناخته می‌شود. این بطری زیبا دارای یک آویز زنجیری نیز است که به رنگ مشکی برآمده و بر روی آن نام برند ARMAF با دقت حک شده است. همچنین، درب این بطری زیبا با نگین‌هایی تزئین شده است که به زیبایی و شکوه این ادکلن مردانه افزوده‌اند. عبارت «club de nuit intense man»، نام کامل این عطر، با رنگ سفید در قسمت پایینی بدنه عطر به چشم می‌خورد.

همانطور که اشاره شد، رایحه عطر کلاب د نویت اینتنس، شباهت زیادی به کرید اونتوس دارد که در زیر نت‌های بویایی این عطر آورده شده اند.

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش زرد – انگور فرنگی سیاه – آناناس – سیب
  • نت‌های میانی: درخت توس – گل یاسمن سفید – گل رز
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر – نعنا هندی – ترنج – وانیل

رایحه تلخ و طبع خنک و معتدل این عطر، مناسب استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان و همچنین روزهای معتدل پاییزی است.

چرا عطر کلاب د نایت اینتنس از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟

همانطور که گفته شد، عطر کلاب د نایت اینتنس مردانه با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، در حال حاضر جز پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران به شمار می‌رود. قیمت این عطر حدود 25 دلار است و به دلیل پخش بوی بالا و ماندگاری نسبتا خوبی که دارد، آن را می‌توان جز عطرهایی قراد داد که از ارزش خرید نسبتا بالایی برخوردار هستند.

خرید عطر کلاب د نایت با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر!

 

آشنایی با عطر ارزان و خوش فروش این روزها کلاب دنویت اینتنس!

متاسفانه با افزایش قیمت عطرها، بارها شاهد این موضوع بوده ایم که برخی از فروشگاه‌ها، عطرهای تقلبی و فیک را که ظاهر مشابه عطر اصلی دارند، به عنوان عطر اورجینال به فروش می‌رسانند تا سود بیشتری به جیب بزنند. بهترین راهکار برای در امان ماندن از دام این افراد کلاهبردار و سودجو، خرید از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن است.

فروشگاه درین عطر به عنوان مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی در ایران، برای اولین بار در سطح کشور تمامی محصولات خود از جمله عطر کلاب د نایت را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند. این گارانتی به منظور اطمینان خاطر مشتریان ارائه می‌شود و هر زمانی که شما به اصالت عطر خود شک کردید، می‌توانید این موضوع را پیگیری کرده و در صورت اثبات عدم اصالت عطر شما، تمامی وجه پرداختی به طور کامل و در نهایت احترام به شما عودت داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر با گارانتی مادام العمر اصالت می‌توانید به وب سایت فروشگاه درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. در این مقاله به بررسی عطر ارزان و خوش فروش این روزها یعنی کلاب د نویت اینتنس پرداختیم. لطفا شما هم اگر عطر با کیفیت و خوش قیمتی می‌شناسید، در بخش دیدگاه شما با ما به اشتراک بگذارید تا در مقالات بعدی در رابطه با آن صحبت کنیم.

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه