چرا ناپختگی و کم تجربی سبب خیانت مردان می شود؟

خیانت مردان
   

مردان به دلیل ناسازگاری‌های جنسی خود, زنان غریبه را مورد ستایش قرار می دهند. کم تجربگی باعث می شود که به دلایل ناخواسته خیانت مردان به همسرشان آغاز گردد. از یک شیطنت و سرگرم بودن با اطرافیان و همکارانشان این موضوع می تواند شکل بگیرد.

هنگامی که مردان در اثر کم تجربه‌گیشان خیانت می کنند , همسران آنها هیچ وقت نمی توانند آن را به طور کامل فراموش کنند یا آنها را ببخشند و این موجب می شود که اعتماد بین دو نفر از بین برود.

|کم تجربگی در خیانت|خیانت مردان|خیانت زنان| اثرات خیانت بر زندگی|

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

راه های شناسایی خیانت مردان

مردها نمیدانند که همسرانشان می توانند از این طریق به خیانت آنها پی ببرند و این کم تجربگی مردان در این زمینه باعث می شود که راحت تر بتوانند به همسرشان خیانت کنند و فکر می کنند که آنها هرگز همچین چیزی را متوجه نمی شوند. اما در واقع زنان از طریق راه های زیر به خیانت همسرانشان پی می برند. این کارها عبارتند از:

علاوه بر متوجه شدن ناز طریق لمس عاطفی, نوسانات شدید خلقی می تواند گویای خیانت مردان باشد.

زنان در این امر به یک کاراگاه تبدیل می شوند تا  از طریق کامیوتر, تلفن, کیف پول, ایمیل و غیره به بررسی مدارکی دال بر خیانت همسرشان بپردازند.

زنان در این مورد بر موضوع خیانت وسوسه می شوند به حدی که فعالیت های روزانه آنها را مختل می کند.

احساس افسردگی و اضطراب می کنند.

اثرات خیانت مردان بر اثر کم تجربگیشان بر روی همسرانشان

خیانت یکی از وقایع ویرانگر در زندگی ما بزرگسالان است. اکثر افراد پس از خیانت به شدت تحت تاثیر قرار می گیرند و بعضی ها هم به طور کامل بهبود نمی یابند.

مردان بر اثر کم تجربه گیشان وارد ارتباطاتی می شوند که آن ها را به راه های باریک می کشاند و موجب خیانت به همسرانشان را فراهم می کند . وقتی مردها خیانت می کنند, اعتماد به آنها از دست می رود. این خیانت به علت رفتارهای عمدا یا بر اثر بی دقتی یا ضعف آنها انجام می شود.

سایت زندگی ما می تواند در این خصوص به مردان مشاوره می دهند که چگونه نیازهای خود را با همسرانشان در ارتباط بگدارند و برای رفع نیازهای خود به بیرون جذب نشوند.

خیانت مردان

دلایل خیانت مردان بر اثر کم تجربگی

۱-اولین مورد در خیانت مردان حس انتقام جویی است. آنها وقتی به رابطه زن خود با فرد دیگری شک می کنند بدون آنکه از وی سوالی بپرسند در صدد انتقام و تلافی کردن برمی آیند.

۲-نبود حس عاطفی بین دو طرف

دو زوج بعضی مواقع احساس می کنند که از نظر عاطفی با هم ارضا نمی شوند و در این خصوص مردان سعی می کنند این عشق را در بیرون از خانه پیدا کنند به جای اینکه به صحبت با زنشان بپردازند و مشکل را حل کنند سریع به بیرون از خانه پناه می برند.

سپری کردن اوقاتی بیشتر در کنار هم مهمترین عامل باز دارنده از خیانت است

۳-وقت نگذراندن با همدیگر موجب می شود که مردان با فرد دیگری وقت بگذرانند . زیرا این تنهایی مردان را آزار می دهد اما علت مناسبی نیست زیرا همه این ها با حرف زدن برطرف می شود . مردان از تنهایی برای پیدا کردن یک هم زبان در بیرون از خانه به دنبال زن دیگری می گردند و موجبات خیانت فراهم می شود.

۴-رابطه اشتباه با یک همکلاسی, دوست یا همکار سبب شکل گرفتن یک خیانت ناخواسته می شود. بسیاری از مردان فکر می کنند که این فقط یک رابطه کاری و دوستانه معمولی است اما با گذشت زمان این رابطه ها به هم نزدیک تر می شوند و موجب ایجاد احساس در دو طرف می شوند و به همین دلیل موجبات خیانت فراهم می شود.

۵-خیلی از مردان برای پیدا کردن اعتماد به نفس به دنبال زن دیگری می کردند تا به همسرانشان ثابت کنند که هنوز هم خیلی از افراد خواهان آنها هستند و از این طریق اعتماد به نفسشان را بالا می برند ولی در صورتی که دارند ناخواسته با یه غرور نابه جا زندگیشان را خراب می کنند و به همسرشان از این طریق خیانت می کنند.

مراقب روابط خود باشید

مشکل بسیاری از مردان این است که فکر می کنند اگر رابطه ای با یه زن دیگر دارند را در حد کنترل شده نگه می دارند اما دو جنس زن و مرد انرژیشان قویتر از آن است که بتوانند جلوی خیانت را در آن گرفت. به همین دلیل خیلی از مردان بر اثر غرور و کم تجربه گی خود دست به ارتباطاتی می زنند که باعث می شود در نهایت به زن خود خیانت کنند و آن وقت که میفهمند د یگر در این رابطه گیر افتاده اند بیرون آمدن از آن برایشان سخت می شود.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب

از نظر مردان خیانت فقط داشتن رابطه جنسی با فرد می باشد اما بهتر است مردان بدانند که هر نوع رابطه ای که از نظر زنانشان غیر قابل قبول باشد یک نوع خیانت حساب می شود. پس بهتر است مردان در رابطه هایشان بیشتر ملاحظات را رعایت کنند زیرا هم زنان در این موارد خیلی باهوش هستند و کوچکترین نغییر رفتار همسر را متوجه می شوند, هم اینکه زنانی که با مردان ارتباط میگیرند در صورتی که می دانند آنها خانواده و زن و فرزند دارند فقط برای برهم زدن زندگی آنهاست. مردان در این مواقع باید محتاط تر عمل کنند تا بایک رابطه ساده به اشتباه درگیر یک رابطه خیانت بار نشوند.

اگر مردان کم تجربه در این رابطه ها گیر کرده اند و نمی دانند که به چه صورت از آنها خلاص شوند مراکز مشاوره می توانند در این خصوص آنها را راهنمایی کنند. سایت زندگی ما یکی از مراکز مشاوره ای است که می تواند در این خصوص به یاری مردها بیاید و آنها را از منجلابی که دارند نجات دهد.

ارتباط با ما

مرکز روانشناسی مجیب همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در خدمت شما مردمان عزیز می باشد. فقط کافیست با گرفتن شماره zendeghima.ir با این مرکز تماس بگیرید و مشکلات خود را با مشاوران متخصص آن در میان بگذارید.

مزایای این سایت زندگی ما آن است که از طریق تلفن و بدون حضور شما به شما مشاوره می دهد تا افرادی که وقت کافی برا ی رفتن به مراکز را ندارند از طریق تلفن هم بتوانند مشاوره بگیرند و مشکلاتشان را رفع کنند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه