عکس العمل در برابر خیانت مردان باید به چه صورت باشد؟

عکس العمل در برابر خیانت مردان
   

قبل از اینکه بخواهیم در مورد عکس العمل در برابر خیانت مردان صحبت کنیم خوب است بدانیم یکی از ویژگی ‌های مهم در زندگی مشترک تعهد و پایبندی هریک از زوجین به یکدیگر است؛ به طوری که این تعهد و پایبندی ریشه و بنیان زندگی مشترک ‌باشد، در غیر این صورت اطمینان و اعتماد طرفین به همدیگر هر روز کمتر می شود.

خیانت زوجین به همدیگر و به خصوص خیانت مردان به همسرشان یکی از شایع ترین  مسائلی هست که در زندگی مشترک دیده می شود. خیانت ممکن است در ابتدا به صورت یک مشکل ساده به نظر برسد ولی بعد از گذشت زمان به یک مشکل جدی و سخت تبدیل می شود، حتی ممکن است زندگی مشترک را تهدید کند و منجر به جدایی زوجین شود. بی تعهدی و بی وفایی در زندگی مشترک به معنای این است که این رابطه مدت ها است که از هم گسیخته و دچار تزلزل شده است.

|عکس العمل در برابر خیانت مردان|بهترین عکس العمل در برابر خیانت مردان|چگونگی عکس العمل در برابر خیانت مردان|

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بهترین عکس العمل در برابر خیانت مردان

شخصی که مورد خیانت همسرش قرار گرفته احساس عصبانیت، خشم، ناراحتی، آشفتگی، افسردگی، پریشانی و حقارت می کند و ممکن است در برابر این خیانت سکوت کند و خشم و عصبانیت خود را بروز ندهد،

_ سکوت در زمینه خیانت زناشویی اشتباه بزرگی است، البته منظور این نیست که داد و بیداد کنید و دیگران را از خیانت همسرتان مطلع کنید و خانه خود را ترک کنید تا میدان را برای نفر سوم  خالی کنید،

_ باید یک عکس العمل درست و منطقی نشان دهید و با وجود شکست عاطفی که خورده اید در خانه خود بمانید و مشکلات پیش آمده را حل کنید و نفر سوم را از زندگی خود بیرون کنید.

_ درست است که احساس خشم و عصبانیت می کنید ولی نباید وظایف خود را فراموش کنید.

بی وفایی و خیانت از سمت شوهر دردی بسیار سخت برای یک زن است که ممکن است وقتی که با آن روبرو می شود، رفتارها و کارهای اشتباه انجام دهد که تهدیدی جدی برای زندگی مشترک است.

نحوه عکس العمل در برابر خیانت مردان

نحوه عکس العمل در برابر خیانت مردان در افراد مختلف متفاوت است و هرکس خشم خود را به گونه ای بروز می دهد.

_ بعد از اینکه از خیانت همسرتان مطمئن شدید و خشم شما فروکش کرد بهتر است در یک فضای آرام با همسرتان گفتگو کنید و دلیل و انگیزه او را راجع به خیانتی که به شما کرده است بپرسید.

مثلا نفر سوم چه قابلیتی نسبت به شما داشته است، از او بپرسید چه کمبودی در زندگی مشترک داشته اید و یا کدام انگیزه باعث خیانت همسرتان به شما شده است.

_ شما باید خلاء های عاطفی که نفر سوم برای همسر شما پر کرده است، به نحو بهتری برطرف کنید،

_ خاطرات روزهای آشنایی و ازدواج را به همسرتان یاد آوری کنید، خواسته ها و نیازهای همسرتان را برطرف کنید و عشق را وارد زندگی خود کنید.

_ برای بازگشت به زندگی عادی باید تلاش کنید و امید خود را از دست ندهید، با امید به ساختن یک زندگی بهتر و استوارتر ناملایمات زندگی را پشت سر گذاشته و به عشق و زندگیتان قدرت بیشتری دهید

این درد بسیار سخت و سنگین است اما ماندن و حل کردن مساله همیشه راه بهتری است

_ به همسرتان نشان دهید که در شرایط سخت باید همراه همدیگر باشید و بیشتر از قبل همدیگر را دوست داشته باشید.

_ بیشتر از گذشته با همسرتان وقت بگذرانید و صحبت کنید، با صحبت کردن شما می توانید مهمترین گام برای اصلاح رابطه مشترک و  زناشویی خود را بردارید.

ویژگی انسان ها توانایی ارتباط با یکدیگر است، با صحبت کردن می توانید دید و نگرش خود را در درباره مسائل مشترک زندگی به همدیگر انتقال دهید.

عکس العمل شما در برابر خیانت همسرتان بسیار مهم و سرنوشت ساز است و تاثیر مهمی در ادامه روابط شما با همسرتان دارد.

_ شما نباید احساسی و با هیجان رفتار کنید، طبق آمار به دست آمده بیشتر روابطی که در آن ها خیانتی صورت گرفته است قابل برگشت و حل شدنی هستند.

حتی جالب این است که بعد از اینکه مشکل خیانت حل شد و از این برهه سخت گذشتند روابط احساسی و عاطفی طرفین بسیار قوی تر و زیباتر می شود.

عکس العمل در برابر خیانت مردان

 

 

راه حل مشکل خیانت

اگر احساس می کنید همسر شما خیانت کرده است قبل از آن که قضاوت کنید و واکنش نامعقول و اشتباه از خود نشان دهید با یک متخصص در این حیطه،  مشاوره کنید و مشکل و احساس خودتان را در مورد موضوع خیانت مطرح کنید، تا بهترین راه برای عکس العمل در برابر خیانت مردان و حل آن به شما ارائه شود.

در غیر این صورت ممکن است شما در حین خشم و عصبانیت این مشکل را به یک مشکل بزرگتر تبدیل کنید و با یک واکنش اشتباه و راهکار غلط منجر به جدایی و از هم پاشیده شدن بنیان خانه و خانواده خود شوید‌.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب در راستای بهبود روابط زوجین و به دنبال آن، بهبود روابط اجتماعی و ساخت جامعه ای سالم و دور از مشکلات روحی و روانی خدمات خود را به صورت سریع و آنلاین به همه افراد در سراسر ایران ارائه می دهد.

برای ارتباط با این مرکز و بهره مندی از امکانات آن با شماره zendeghima.ir همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب تماس بگیرید‌.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب با ارائه جدیدترین خدمات مثلا انتخاب مشاور خانم یا آقا توسط شما، همه افراد جامعه و به خصوص افرادی که مورد خیانت همسر خود قرار گرفته اند را با مشاوره و راهنمایی خواستن از کارشناسان و روانشناسان این حیطه یاری می کند.

برای ارتباط با مرکز مشاوره تلفنی با شماره zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل، تماس بگیرید.

ارتباط با ما

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی با بهره مندی از برترین و با تجربه ترین روانشناسان و کارشناسان کشور آماده ارائه خدمات خود به صورت رایگان به همه افراد می باشد.

فقط کافیست با شماره zendeghima.ir تماس بگیرید و از تجربه های مشاوران این مرکز بهره ببرید.

کارشناسان ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب منتظر شما همراهان گرامی هستند.

مشکلات امروزی جامعه ، مراجعه افراد به مراکز مشاوره را دشوار کرده  و معمولا افراد از مراجعه حضوری امتناع می کنند.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب این مشکل افراد را حل کرده و به صورت تلفنی و سریع و آنلاین در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی همه روزه حتی ایام تعطیل با شماره zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب تماس بگیرید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه