تلاش برای کشف خیانت مردان چه تاثیراتی در زندگی مشترک دارد؟

کشف خیانت مردان
   

امروزه در زندگی زناشویی خیانت همسران به یکدیگر و متعهد نبودن به همدیگر، بسیار رواج پیدا کرده است، با وجود اینترنت و فضای مجازی افراد برای خیانت به یکدیگر سوق پیدا می کنند. اغلب زوج ها بعد از چند سال زندگی با یکدیگر به تفاوت های اخلاق و رفتار همسر خود پی می برند و به خیانت همسرشان شک می کنند و برای کشف خیانت مردان تلاش می کنند.

|کشف خیانت مردان|راه‌های کشف خیانت مردان| فواید و مضرات کشف خیانت مردان|

مدت زمان مطالعه: ۷ دقیقه

نشانه‌هایی برای کشف خیانت مردان

گاهی نشانه های خیانت به وضوح دیده می شوند، مثل بوی عطر، پنهان کاری، جلسه های کاری در روزهای تعطیل، رسیدن به وضع ظاهر بیش از قبل و … البته ممکن است نشانه های دیگری هم باشد که چندان واضح و آشکار نیست.

اگر همسرتان یکی، دو نشانه را داشت لزوما خائن نیست.

مردان معمولا بیشتر از زنان به سمت خیانت و آسیب به زندگی مشترک خود، سوق پیدا می کنند.

مهمترین دلیل برای کشف خیانت مردان، دروغ است، توجه کنید که اگر همسرتان مدام به شما راجع به هر مسئله ای مثل پاسخ تلفن را ندادن و دیر آمدن به منزل دروغ می گوید احتمالا همسر شما به دنبال به دست آوردن یک لذت جدیدی در رابطه عشقی و احساسی خود می‌باشد.

راه های کشف خیانت مردان

_ در مرحله اول همسرتان را آزاد بگذارید ، اگر در زندگی مشترک خود دچار شک و تردید شده اید و فکر اینکه همسرتان به شما خیانت می کند، آزارتان می دهد بهتر است که با شوهرتان راجع به نگرانی های خود صحبت کنید، گاهی این شک و تردید ها سوء تفاهمی بیش نیست.

ولی اگر بعد از صحبت با شوهر خود قانع نشدید باید به دنبال دلایل و کشف خیانت مردان بگردید، گاهی گفتگو درباره خیانت با مردی که خیانت به همسر و زندگیش برایش عادی شده هیچ فایده ای ندارد.

بهتر است وانمود کنید همه چیز عادی است و رفتارهای شوهرتان را چند هفته تحت نظر داشته باشید تا سندی برای اثبات خیانت او پیدا کنید.

تحت نظر گرفتن یکی از راه‌های کشف خیانت مردان

_ ارتباط و مکالمات او را تحت نظر بگیرید، برای کشف خیانت مردان باید به شکلی که همه چیز عادی است شوهرتان را تحت نظر بگیرید.

شک نکنید که مرد خیانت کار برای ارتباط با معشوقه اش به دنبال راهی است، مکالمات پنهانی و مرموز، شماره های ناشناس، پیامک های مشکوک، قرار دادن رمز برای گوشی، جدا نکردن تلفن همراه از خود و… نشان می دهد که احتمالا شما با یک مرد خیانت کار زندگی می کنید.

_ یک راه برای کشف خیانت مردان این است که همسرتان را غافلگیر کنید، مثلا سرزده به محل کارش بروید، یا زودتر از همیشه از محل کارتان به خانه برگردید، اگر مدت طولانی در اتاق است ناگهان به اتاق بروید،

عکس العمل مردان خیانت کار در این مواقع این است که  از جا می پرند و معمولا دستپاچه می شوند ، حتی ممکن است عصبانی هم شوند.

_ مردان خیانت کار در رفتار و وضع ظاهرشان تغییرات جدید می دهند، برای بیرون رفتن شیک ترین لباس هایش را می پوشد، عطر های جدید و گرانقیمت می زند، شروع به باشگاه رفتن می کند، تمایل به تنها بودن دارد و مانند گذشته شما را همراهی نمی کند.

کشف خیانت مردان

تست کردن و چک کردن همسر

_ برای روابط زناشویی پیش قدم شوید، وقتی همسرتان دیر وقت به خانه بر می گردد برای برقراری رابطه جنسی پیش قدم شوید، اگر شما را از خود راند  و از رابطه امتناع کرد و عصبانی شد احتمالا به دلیل خیانت مرد می باشد.

_کمد وسایل و لباس ها، کیف، گوشی، لپ تاب شوهرتان را چک کنید. مرد خیانت کار احتمالا نشانه ای از معشوقه اش در وسایل شخصی خود دارد.

_ اگر همسرتان مدام به بهانه ای از منزل بیرون‌ می رود،

مثلا برای خرید، دیدن دوستانش، جلسات کاری و یا دورهمی و مهمانی دوستان بدون این که از شما هم بخواهد که او را همراهی کنید احتمال دارد در حال خیانت به شما باشد.

اثبات خیانت

_خیانت همسرتان را اثبات کنید، اگر تمام مراحل بالا برای کشف خیانت مردان را انجام دادید و از خیانت شوهرتان مطمئن شده اید ، باید خیانت همسرتان را اثبات کنید.

یکی از روزهایی که به بهانه ی غیر معمول یا به صورت مشکوکی از خانه خارج می شود او را تعقیب کنید . تا مچ شوهرتان را وقت ملاقات با معشوق جدیدش بگیرید.

مردان خیانت کار معمولا به دنبال بهانه ای برای ترک از خانه می گردند تا با معشوقشان دیدار کنند.

اگر فقط نسبت به شوهرتان دچار شک و تردید شده اید و هنوز دلایل محکم و واضح برای اثبات خیانت همسر خود ندارید با یک روانشناس و متخصص در این زمینه مشورت کنید و از او راهنمایی بخواهید ، چون ممکن است با یک رفتار اشتباه موجب آزرده خاطر شدن همسرتان شوید و اعتماد او را زیر سوال ببرید. همچنین سایر مقالات همسرداری را مطالعه نمایید.

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب با بهره مندی از برترین و مجرب ترین روانشناسان کشور آماده ارائه خدمات جدید خود به همه افراد در هر نقطه از ایران که هستند، می باشد.

برای ارتباط با مشاوران این مرکز با شماره zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و در همه ایام هفته، حتی روزهای تعطیل تماس بگیرید.

برای کشف خیانت مردان و چگونگی روبرو شدن با این مشکل و معظل اجتماعی بهتر است که روی رفتار و عکس العمل های خود کنترل داشته باشید، برای این کار می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب تماس بگیرید و از خدمات رایگان این مرکز بهره ببرید.

کارشناسان این مرکز همه روزه حتی روزهای تعطیل  از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره zendeghima.ir آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

ارتباط با ما

یکی از خدمات جالب مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب این است که شما می توانید مشاور خانم یا آقا را برای مشاوره انتخاب کنید.

فقط کافیست با شماره zendeghima.ir همه روزه حتی تعطیلات تماس بگیرید و به صورت تلفنی، سریع و آنلاین با این مرکز در ارتباط باشید.

شما برای استفاده از امکانات مرکز مشاوره نیاز به مراجعه حضوری و گرفتن وقت قبلی ندارید.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی با شماره zendeghima.ir از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در ارتباط باشید.

امیدواریم با حمایت و همراهی شما و تلاش و کوشش کادر روانشناسی این مرکز به زودی به بزرگترین مرکز مشاوره تلفنی ایران تبدیل شویم.

برای رسیدن به این هدف ما را حمایت کنید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه