دلایل ازدواج نکردن برخی دختران چیست؟

دلایل ازدواج نکردن برخی دختران
   

دلایل ازدواج نکردن برخی دختران چیست؟ چرا بعضی دختر ها اصلا دوست ندارند ازدواج کنند؟! اگر شما تا به حال از موقعیت های خواستگارانی که به سوی شما آمده اند گله کرده اید، دوبار نگاه کنید به این دلیل که چرا شما را تنها نگه داشته است. محمود هندی پور یک مشاور و روانشناس است که به شما می گوید چرا چنین مشکلاتی برای شما پیش آمده است. یک بررسی از این داستان را یک بار ببینید و ببنید در کدام گروه جای دارید.

کلمات کلیدی:(دلایل ازدواج نکردن| ازدواج نکردن برخی دختران )

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

دلایل ازدواج نکردن برخی دختران

دلایل ازدواج نکردن برخی دختران

دخترانی که نمی خواهند ازدواج کنند، اغلب استانداردهای تقریبا غیر قابل تحمل را به عنوان معیار انتخاب همسر تعیین می کنند، معیارهای سختگیرانه آنها برای همسر آینده می تواند دلیل این تنهایی باشد، اما باید برخی از منطق را به این معیارها اضافه کند.

مشکل این روزها در جوامع بسیار قابل ملاحظه است این است که دختران جوان به روابط تجاری وابسته هستند، زیرا آنها نمیتوانند ایده خوبی از زندگی عاطفی و آینده مشترک خود با یک فرد داشته باشند. شما ممکن است فکر کنید که هیچ چیز در جهان شما را به اندازه پیشرفت ارضا نخواهد کرد، و شما ممکن است در این تفکر غوطه ور باشید که حتی ایده تغییر در سر شما نیست، اما در اطراف شما نزدیک تر است افرادی که دوست دارند البته ازدواج نکرده اند.

ازدواج در نظر دختران، که، به عبارتی ، حتی برای یک لحظه بدون دوستان خود زندگی نمی کنند، یعنی محدودیت. آنها گروه های مختلفی از دوستان را در کنار خود دارند و تنهایی برای آنها معنی ندارد.

علاقه زیاد به پیشرفت، ذهن و ذکر کمال گرایان که همیشه می خواهند اولین و بهترین باشند، اما از سوی دیگر، امروزه این میل در دخترانی که از نظر احساسی شکست خورده اند دیده نمی شود. این چیزی است که در اصطلاح "ازدواج با کار" شناخته شده است

آیا شما از زمین خوردن می ترسید؟

همه زنان در یک فرم به شکست های عاطفی پاسخ ندادند. بعضی معتقدند که زخم یک رابطه را باید با شیرینی رابطه دیگر مرهم بود تا بتواند رابطه دیگری برقرار کند، و بعضی افراد برچسب نامطلوب را بر نام عشق قرار می دهند و تصمیم می گیرند دیگر به سراغ آن نروند. آیا شما هم از این دسته هستید؟

اگر این مشکل شماست …

آخرین شکستی که شما تجربه کردی چقدر گذشته است؟ اگر بیش از شش ماه گذشته است و هیجان های منفی کاهش یافته است، می توانید با حمایت و روانکاوی ارتباط برقرار کنید و نقش آن را در بحران هایی که گذشت، پیدا کنید. شاید شما یک انتخاب بد انجام دادید، و ممکن است در زمان نا مناسب و در یک موقعیت نامناسب رابطه ای داشته اید. از قانون همه یا هیچ استفاده نکنید و نباید تجربه خود را با موقعیت های دیگر مقایسه کنید، از عشق خودتان لذت ببرید و با کسی که می تواند آرامش شما را حفظ کند، زندگی کنید.

آیا نمی خواهید ترمز بگیرید؟

علاقه زیاد به پیشرفت، ذهن و ذکر کمال گرایان که همیشه می خواهند اولین و بهترین باشند، اما از سوی دیگر، امروزه این میل در دخترانی که از نظر احساسی شکست خورده اند دیده نمی شود. این چیزی است که در اصطلاح “ازدواج با کار” شناخته شده است و دختران سعی می کنند ذهن خود را با نیازهای عاطفی جدا کند.

مقالات پیشنهادی مجیب

اگر این مشکل شماست …

یکی از چیزهایی که ما در زندگی نیاز داریم ارزیابی احتمالات و برنامه ریزی برای زندگی و آینده است. پیشرفت کار و شغلی لذت خاص خودش را دارد. ایا شما آیا هنوز هم از دوران کودکی به بازنشستگی فکر می کنید؟ در حال حاضر، به این تصویر فکر کنید: عبور از پیچ و خم که شما برای خودتان تصور می کنید، آسان نیست که همراه با یک همدم که گاهی در هنگام سختی و فشار با یک لبخند شما را به جلو هل داده و راحتی برایتان به ارمغان می آورد بهتر است.

به دنبال بهترین گزینه ها هستید؟

اگر شما با افرادی که فکر می کردید توانایی شاد کردن شما را دارند، روبرو می شدید، و برای دریافت بهترین گزینه ها که ممکن است در آینده بوجود اید آنها را رد می کردید، توصیه می کنیم با یک روانشناس مشورت کنید. از آنجا که این تفکر و مدل فکری می تواند زمینه وسواس شما را فراهم کند. فراموش نکنید که در هر زمینه ممکن است بهتر انتخاب شود. شما ممکن است فرصتی برای پیدا کردن گردنبند طلایی را از دست داده باشید ، اما تصور کنید که ایا همیشه می توانید در ایستگاه خود ایستاده و از خیابان عبور نکنید؟

اگر این مشکل شماست..

به جای این که فکر کنید، بهتر است بدانید که نیازهای شما خوب است و اطلاعات مفیدی در مورد سلامت جنسی و روانی جنس مخالف دریافت خواهید کرد. هنگامی که گزینه ی مناسب را پس از گزینش گزینه ی مناسب انتخاب کرده و گزینه ی مناسب برای شما انتخاب شد، به فکر دیگری نباشید. مهمتر از همه این است که شما مسئولیت این تصمیم را گرفته و با یک بام و دو هوا در شک و تردید نباشید.

مشاوره مجیب برای دلایل ازدواج نکردن برخی دختران

دلایل ازدواج نکردن برخی دختران

دلایل ازدواج نکردن برخی دختران و موانع اصلی بسیاری از ازدواج جوانان این است که آموزش خود را در سطح عالی ادامه دهند. این مسئله اساسا می تواند یک مانع برای دانشجویان باشد و تکنولوژی مورد توجه قرار گیرد، اما به نظر می رسد ممکن است با نوعی تاکتیک و روش تفکر مقابله شود.

ازدواج از لحاظ روحی و جسمانی از نیاز جدی انسان متفاوت است از لحاظ اخلاقی، روحی و جسمی، و استعدادهای ذهنی و احساسی مختلف او در سایه ازدواج شکوفا می شود و موقعیت و شخصیت فرد کاملا از طریق ازدواج تشکیل می شود، حس مسئولیت و تعهد اجتماعی با توجه به تشکیل خانواده، بیدار می شود و در وجود انسان رشد می کند. به اندازه کافی عاقلانه نیست که انسان را از همه این نعمت ها و منافع محروم کند و آن را در علل مختلف رد کند.

البته اگر کسی بتواند از تحریک جنسی هرچه زودتر مراقبت کند و همه توجه او بر آموزش دانش تمرکز کند، پس رها شدن ازدواج نمیتواند یک مشکل جدی به او بدهد، اما فردی که چنین سلطه ای ندارد افکار و احساسات اش، عواقب اجتناب ناپذیر و گاهی اوقات شکننده و غیر قابل برگشت به او خواهد بود.

برای تماس با کارشناسان متخصص سایت زندگی ما برای دلایل ازدواج نکردن برخی دختران از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره  zendeghima.irاز سراسر ایران تماس بگیرید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه