با پرخاشگری پسر نوجوان خود چگونه برخورد کنیم؟

پرخاشگری پسر نوجوان
   

پرخاشگری پسر نوجوان امروزه یکی از دغدغه های اصلی خانوداه می باشد که چگونه باید با این رفتارها برخورد نمایند. اگر خود ما به سال های نوجوانی خودمان فکر کنیم، بسیاری از ما به یاد خواهیم داشت که با والدین خود عصبانی می شدیم و یا حتی با آن ها گهگاهی با صدای بلند حرف میزدیم.

یکی از اصلی ترین دلایل پرخاشگری پسر نوجوان افزایش ترشح هورمون تستوسترون در دوران بلوغ آن ها است. در واقع با افزایش ترشح هورمون تستوسترون، نوجوان دچار برانگیختگی جنسی خواهند شد،که می‌تواند سبب پرخاشگری بشود. جالب است بدانید پایین بودن قند خون یکی از عوامل خصومت و تمایلات پرخاشگرانه باشد.

همچنین یکی دیگر از عوامل بروز رفتار پرخاشگرانه در پسران نوجوان، ممکن است اعمال روش های تربیتی پرخاشگرانه در خانواده باشد. هنگامی که نوجوانی شروع به پرخاشگری می‌ کند، مشاوران شروع به بررسی روش های تربیتی پدر و مادر نمی کند تا ببیند کجای تربیت آن ها مشکل داشته است.

پرخاشگری پسر نوجوان گاهی اوقات از دوستان آن ها نشات می گیرد. در واقع یکی از دلایل اصلی پرخاشگری پسر نوجوان می تواند دوستان ناباب او باشد. پس آگاه باشید که پسر شما با چه افرادی دوست است و رفت و آمد می کند.

اگر نوجوان شما به طور مرتب تهاجمی و حتی به طور فیزیکی برخورد می کند لازم و ضروری است که با مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس بگیرید و از مشاوران با تجربه سایت زندگی ما که در این زمینه تجربه بسیار زیادی دارند، کمک بگیرید. مرکز مشاوره تلفنی مجیب با تکنیک ها و روش هایی نوین  و جدید می توانند شما را کمک نمایند که چگونه با پرخاشگری پسر نوجوان خود برخورد نمایید و او را به آرامش دعوت کنید و همچنین از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.

برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی مجیب کافیست شماره zendeghima.ir  شماره گیری نمایید. این مرکز مشاوره همه روز ه از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است.

 

چرا پسران پرخاشگری می کنند؟

دلایل بسیار مختلفی وجود دارد که چرا پسران نوجوان پرخاشگری می کنند. بعضی از نوجوانان به دلیل اینکه در مورد چیزی که در خانه یا مدرسه اتفاق می افتد ناراحت هستند. آیا شما و شریک زندگی خود را به تازگی تقسیم کرده اید؟ آیا مرگ در خانواده وجود دارد؟ آیا آنها به علت امتحانات یا کارهای آموزشی تحت فشار زیادی قرار گرفته اند؟

علت پرخاشگری پسر نوجوان

گاهی رفتار نوجوانان تحت تأثیر دوستان خود یا فشارهای گروهی قرار می گیرد. آیا فکر می کنید که آنها ممکن است مشکلات را با یک رابطه یا قلدری داشته باشند؟
نوجوانان نیز اغلب خشونت آمیز می شوند، زیرا آنها به نوبه خود به شدت مورد خشونت قرار گرفته اند. اگر شما یا شریک زندگی خود برخورد فیزیکی با فرزند خود داشته باشید او از شما یاد می گیرد خشونت واکنش به اختلاف نظر ها است. بنابراین یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با پرخاشگری پسران نحوه تربیت آن ها است.

بنابراین با انتخاب یک مرکز مشاوره تلفنی خوب می توانید به راحتی از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید. مشاوران با تجربه و متخصص به شما عزیزان در این حوزه کمک بسیار شایانی می نمایند. مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان است که می توانید برای برقراری تماس با این مرکز مشاوره شماره zendeghima.ir  شماره گیری نمایید.

نحوه برخورد با پرخاشگری پسر نوجوان

بهتر است در هنگام عصبانیت با پسر نوجوان خود گفتگو نکنید، زیرا صحبت کردن در این زمان بی فایده است. اگر به او اجازه دهید کمی آرام شود راحت تر می توانید اشتباهش را برای او توضیح دهید. بنابراین مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تلفنی مجیب به شما عزیزانی که دارای پسر نوجوانی هستید که پرخاشگری می کند توصیه می کند به مدت ۵ دقیقه محل را ترک کنید بگذارید هر دو طرف کمی آرام شوید و بعد صحبت کنید.

پرخاشگری پسران

با مشاوره گرفتن از مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تلفنی مجیب می توانید در مورد اینکه چگونه بعد از آزام شدن اوضاع با پسر نوجوان خود صحبت کنید نیز راهنمایی های لازم را دریافت کنید. پسران در سنین نوجوانی بسیار حساس می باشند و نسبت به هر حرفی واکنشی تندی از خود نشان می دهند. بنابراین لازم است که در مورد نحوه برخود با پرخاشگری پسر نوجوان راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

مقالات پیشنهادی مجیب

 

مرکز مشاوره تلفنی مجیب در تمامی روز های هفته از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده کمک به شما والدین عزیز در مورد پرخاشگری پسر نوجوان شما می باشند. بنابراین دیگر نگران این نباشید که این موقع از شبانه روز به مرکز مشاوره دسترسی ندارید تنها کافیست گوشی تلفن خود را بردارید و شماره zendeghima.ir  شماره گیری نمایید.

نتیجه گیری

گاهی اوقات پس از صحبت کردن با مشاوره، ممکن است مشاور از شما والدین عزیز بخواهد پسر نوجوان خود را نیز برای مشاوره آماده نمایید تا با او هم صحبت شود و علت اصلی پرخاشگری پسر نوجوان شما نیز مشخص شود. مشاوران با تکنیک ها و روش های نوین اطلاعات لازم در خصوص پرخاشگری پسر نوجوان شما را از نحوه صحبت کردن و صحبت های او متوجه می شوند و شما را راهنمایی می کنند که چگونه این پرخاشگری پسر نوجوان خود را کنترل نمایید و با آن چگونه برخورد کنید تا بتوایند اوضاع را کنترل نمایید و او را به آرامش دعوت نمایید.

البته از آن جایی که تا اسم مشاوره می آید پسر نوجوان شما ممکن است خشمگین شود و به او بربخورد و اوضاع را بدتر نماید که مشاوارن با تجربه ما به شما توضیح می دهند که چگونه او را برای انجام مشاوره متقاعد نمایید و او پرخاشگری نکند.

پرخاشگری پسر نوجوان گاهی اوقات از دوستان آن ها نشات می گیرد. در واقع یکی از دلایل اصلی پرخاشگری پسر نوجوان می تواند دوستان ناباب او باشد. پس آگاه باشید که پسر شما با چه افرادی دوست است و رفت و آمد می کند.

اما جایی برای نگرانی نیست، زیرا مرکز مشاوره تلفنی مجیب یکی از بهترین مرکز مشاوره تلفنی های ایران به شمار می آید که در زمینه مقابله با پرخاشگری پسران نوجوان موفقیت های بسیار زیادی را بدست آورده است. جالب است بدانید که مرکز مشاوره تلفنی مجیب همه روزه از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشد. تا با خیالی آسوده هر موقع از شبانه روز که به کمک مشاور نیاز داشته اید با شماره  zendeghima.ir  تماس حاصل فرمایید.

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه