لذت غواصی در آب های نیلگون جزیره کیش

8 ماه پیش
لذت غواصی در آب های نیلگون جزیره کیش
   

غواصی در کیش

کیش یکی از جزایر تفریحی ایران است که توسط آب های آبی خلیج فارس احاطه شده است. آب های زلال و پر از مرجان این جزیره، موجودات دریایی کوچک و بزرگ و آب و هوای منحصر به فرد آن هر گردشگری را وادار می کند تا در سفر به کیش حداقل یک بار غواصی را تجربه کند. غواصی در کیش یکی از متنوع ترین تفریحات کیش است. هر ساله بسیاری از گردشگران کیش را فقط برای شنا و غواصی کیش انتخاب می کنند. غواصی در کیش یکی از زیباترین خاطراتی است که گردشگرانی که به کیش سفر می کنند برای همیشه در خاطر خواهند داشت. غواصی در کیش یکی از محبوب ترین تفریحات کیش است. در گذشته این سرگرمی یکی از سرگرمی های لوکس بود، اما در حال حاضر حتی کودکان نیز دوست دارند با غواصی و شنا، اوقات شاد و سرگرم کننده ای ایجاد کنند. در این مقاله از سایت مسترکیش قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد غواصی در کیش  را بدانید، با شما در میان بگذاریم.

غواصی درآب های پر از شگفتی

جزیره کیش به دلیل آب های بسیار شفاف خلیج فارس دارای فعالیت های آبی و غیر آبی متنوعی است. یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت های این جزیره غواصی غواصی در کیش  است. غواصی VIP خانوادگی در کیش و غواصی حرفه ایی  زیر مجموعه ای از ورزش های آبی است و به چند ورزش مختلف تقسیم می شود. این فعالیت در کیش به قدری جذاب است که حتی کسانی که شنا بلد نیستند می توانند با مک مربیان حرفه ای ،آن را تجربه کنند. برای غواصی در کیش به تجهیزات و امکانات خاصی نیاز دارید. به عنوان مثال، ماسک تنفسی یکی از مهمترین ابزار غواصی است. اگر تمایل به غواصی دارید، رزرو آنلاین بلیط غواصی در کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت مسترکیش قیمت بلیط غواصی در کیش را با تخفیف ارائه می دهد. با خرید بلیط غواصی کیش وسایل لازم برای غواصی در اختیار شما قرار داده می شود. برای شنا و تفریح ​​به محل غواصی بروید. بعد از غواصی، خوردن غذا یا نوشیدنی های خوشمزه قطعا حال شما را بهتر می کند. خبر خوب این است که رستوران ها و کافه های مجللی در نزدیکی کلوب های تفریحی و سواحل خلیج فارس وجود دارد که می توانید به آنها بروید. علاوه بر این، در صورت رزرو هتل در نزدیکی سواحل کیش، به لطف دسترسی آسان به کلوپ های غواصی، می توانید به طور مستمر از این تفریح ​​مفرح در طول سفر خود لذت ببرید. برای برنامه ریزی در مورد هزینه های سفر و رزرو به سایت خرید بلیط غواصی در کیش به نام سایت مسترکیش مراجعه کنید.

 

لذت غواصی با خانواده

علاوه بر باشگاه، مجموعه ها و مجموعه های مختلفی برای غواصی VIP خانوادگی در کیش ساخته شد است. این مجموعه ها غواصی را برای خانم ها و آقایان آسان می کنند. مجموعه های غواصی VIP خانوادگی در کیش با در نظر گرفتن بهترین امکانات و تجهیزات این تفریح ​​را برای خانواده ها  کودکان ممکن می سازد. غواصی VIP خانوادگی در کیش یکی از سرگرمی های همیشگی کیش است و می توانید هر روز از سال خرید بلیط غواصی VIP خانوادگی کیش را در سایت مسترکیش انجام بدهید و از این تفریح لذت ببرید. تجهیزات لازم برای غواصی VIP خانوادگی در کیش برای همه اعضای خانواده درسترس می باشد.

 

لذت غواصی در آب های نیلگون جزیره کیش

برای ایمن ماندن در حین تفریح ​​حتما وسایل لازم برای غواصی را به شکل صحیح استفاده کنید. این وسایل شامل :

  • ماسک غواصی
  • باله های غواصی
  • لباس وت و لباس خشک
  • تانک هوا
  • رگولاتور اسکوبا
  • جلیقه کنترل شناوری
  • قطب نما غواصی
  • راهنمای شناور علامت دار
  • نور غواصی

 

شرایط غواصی در کیش

برای رزرو اینترنتی بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش، جنسیت فرقی نمی کند، سایت های خاصی هم برای خانم ها و هم برای آقایان وجود دارد که می توانند ساعت ها در آن تفریح ​​کنند. قبل از اینکه بخواهید برای غواصی وارد آب های دریا شوید، مربیان آموزش های لازم را به مدت ده دقیقه به شما خواهند داد. خانم ها یک مربی حرفه ای خانم و آقایان یک مربی مرد مجرب در کنار خود دارند تا ایمنی آنها در هنگام تفریح و غواصی در خلیج فارس ​​تضمین شود. مربیان مسیر خاصی را برای غواصی در نظر می گیرند که باید در این محدوده شیرجه بزنید تا خطری شما را تهدید نکند.

همچنین حق آسیب رساندن به اکوسیستم مکان های غواصی و سواحل دریای کیش در حین غواصی را ندارید. این بدان معنی است که شما مجاز به لمس مرجان ها یا موجودات دریایی نیستید. ماهی ها و موجودات دریایی هرچند آرام هستند و خطری برای گردشگران ندارند، اما در نهایت جزئی از حیاط وحش هستند و برای ایمنی بیشتر از دست زدن به انها اجتناب کنید.

 

خطرات غواصی در کیش

اگر از وسایل و تجهیزات لازم برای غواصی استفاده نکنید و بدون هیچ دانش و آگاهی به داخل دریا شیرجه بزنید، قطعا با خطرات زیادی مواجه خواهید شد. اگر یک غواص تازه کار هستید، در آب های عمیق شنا نکنید. همچنین قبل از ورود به مکان های غواصی با عمق نسبتا بالا، حتما آموزش های لازم را در دوره های مربوطه انجام دهید تا در صورت بروز خطر اقدامات لازم را انجام دهید. در مکان های غواصی و سواحل کیش گونه های مختلف آبزی وجود دارد که برای انسان خطرناک است. از جمله این آبزیان می توان به عروس های دریایی اشاره کرد. عروس دریایی ها باله های خطرناکی نیز دارند که در صورت تماس بدن شما با آنها دچار مشکلات جسمی و پوستی زیادی خواهید شد و گزش این ابزیان بسیار دردناک است.

 

لذت غواصی در آب های نیلگون جزیره کیش

برای جلوگیری از خطرات غواصی در کیش موارد زیر را انجام دهید:

  • اگر این اولین تجربه شماست، هرگز به تنهایی غواصی نکنید.
  • فقط به باشگاه هایی بروید که آموزش غواصی ارائه می دهند.
  • اگر بدن شما در وضعیت نامساعدی قرار دارد و احساس درد و خستگی می کنید، غواصی را به زمان دیگری موکول کنید.
  • در تمام طول دوره غواصی با یک مربی یا افراد آموزش دیده باشید.
  • حتما ماسک غواصی را انتخاب کنید که با اندازه صورت شما همخوانی داشته باشد.
  • هنگامی که استرس دارید، آرامش خود را حفظ کنید. بدن شما در این شرایط به اکسیژن بیشتری نیاز دارد و ممکن است هنگام غواصی دچار تنگی نفس شوید. از حرکات اضفه دست و پا ها ستفاده نکنید، حرکت باعث تخلیه سریع سیلندر و در نهایت کاهش اکسیژن می شود.
  • هنگام غواصی نفس خود را حبس نکنید، این کار باعث می شود که دی اکسید کربن بیش از حد در خون شما باقی بماند.

 

قیمت غواصی در کیش

قیمت غواصی کیش 1402 بر اساس امکانات و تجهیزات به دست آمده در باشگاه های تفریحی تعیین می شود. شما می توانید در مکان ها و سواحل معمول جزیره کیش غواصی کنید و همچنین می توانید از خدمات مراکز VIP برای تفریح ​​بیشتر بهره مند شوید. بلیط غواصی در کیش مراکز معمولی را می توانید در سایت مسترکیش تهیه کنید، برای رزرو بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش هم مانند غواصی معمولی در سایت مسترکیش اقدام کنید.

قیمت بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش تقریباً در همه جا یکسان است. البته برخی از مکان های غواصی از جذابیت بیشتر و کیفیت بهتری نسبت به سایرین برخوردار هستند و شما باید با توجه به توضیحاتی که در این مقاله برای شما آورده ایم یکی از آنها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. قیمت غواصی در کیش 1402 برای هر نفر 460000 تومان به مدت 20 دقیقه محاسبه شده است. البته برخی از مراکز تفریحی شرایطی را برای شنا و غواصی با دلفین ها فراهم می کنند که قیمت خدمات آنها در سال 1402 1390000  تومان است. در سایت مسترکیش با توجه به بودجه شما بهترین ها را در اختیارتان می گذارند.

 

هزینه آموزش غواصی در کیش

قیمت آموزش غواصی در کیش بر اساس دوره غواصی تعیین می شود. برای تبدیل شدن به یک غواص متخصص و حرفه ای باید در دوره های آموزشی مختلف شرکت کنید. این دوره ها از آموزش یک ساعته ای که مربی قبل از ورود به آب های دریا به غواص مبتدی می دهد شروع شده و با دوره های آموزشی ادامه می یابد. برای شرکت در هر یک از این دوره ها باید هزینه متفاوتی پرداخت شود. قیمت آموزش غواصی در کیش از 2 میلیون تومان شروع و تا 18 میلیون تومان می رسد. جزئیات دوره های غواصی در کیش را می توانید. در تماس با پشتیبانی سایت مسترکیش جویا شوید.

 

 

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه