فواید استفاده از ماساژور برقی – بیورر ایران آرمین درمان

8 ماه پیش
فواید استفاده از ماساژور برقی - بیورر ایران آرمین درمان
   

ماساژ بدن یک چیز رایج برای رفع خستگی عضلات و تسکین درد است. یکی از بهترین گزینه ها برای بازدید از سالن ماساژ، خرید ماساژور برقی است. به این ترتیب همه اعضای خانواده می توانند آرام شوند و مشکلات و دردهای مفصلی را تسکین دهند. در این مطلب آموزشی به نقل از آرمین درمان با ما همراه باشید.

ماساژور چیست؟

ماساژور برقی وسیله ای الکترونیکی برای انجام ماساژ است. ماساژورهای برقی بدن در طرح ها و اشکال مختلفی تولید می شوند که معمولا دارای نوک ها و صفحات لمسی متفاوتی هستند. از این دستگاه برای ماساژ قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.

ماساژورهای برقی به دلیل سهولت استفاده مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرند. افراد به راحتی می توانند با استفاده از برق مستقیم یا باتری های قابل شارژ از ماساژورها استفاده کنند. با فشار دادن دکمه استارت، این دستگاه شروع به انجام انواع حرکات بالا و پایین، ضربه، لرزش و اصطکاک می کند. اکثر ماساژورها سبک و قابل حمل هستند، بنابراین می توانید به راحتی از آنها در خانه، محل کار یا حتی در ماشین خود استفاده کنید. ماساژورهای خانگی از محبوب ترین ها هستند.

مزایای استفاده از ماساژور برقی

زمانی که بدن شما خسته، استرس است یا عضلات و بافت های شما منقبض و ناراحت هستند، بهترین گزینه برای شما ماساژور برقی است. ماساژ می تواند بافت های نرم بدن را تسکین دهد. ماساژور به شما احساس آرامش می دهد، درد را تسکین می دهد، استرس را کاهش می دهد و شما را سالم نگه می دارد. ماساژ علاوه بر اینکه راهی مفید برای رفع خستگی و بازگرداندن آرامش به بدن است، فواید زیادی برای درمان بیماری های مفاصل و عضلانی دارد.

بهبود کیفیت خواب

یکی از فواید استفاده از ماساژور برقی که برای افرادی که مشکل خواب دارند، ماساژور دستی برقی بهترین گزینه است. شما می توانید با استفاده از ماساژورهای برقی روزانه، به خصوص قبل از رفتن به رختخواب، به خوبی استراحت کنید. ماساژور برقی با آزاد کردن انرژی های مسدود شده در چاکراها، اثرات شگفت انگیزی مانند کاهش استرس، تعادل و هماهنگی در تمام سیستم های بدن از جمله: چشم، گوش و سینوس ها، بهبود کیفیت خواب و کنترل فشار ایجاد می کند.

مطالعات مختلف نشان داده‌اند که استفاده از ماساژور برقی قبل از خواب می‌تواند خواب را بهبود بخشد و رویکردهای آرام‌بخشی برای خواب بهتر ارائه دهد. به طور کلی استفاده از ماساژور برقی به بهبود خواب، تسکین درد و تسکین وضعیت روحی و روانی افراد کمک می کند.

 

فواید استفاده از ماساژور برقی - بیورر ایران آرمین درمان

بیشتر بخوانید:
بهترین ماساژور برقی و دستی را به شما معرفی می کنیم

تسکین گرفتگی عضلات

ماساژورها انواع مختلفی دارند. یکی از فواید استفاده از ماساژور برقی برای کمک به رفع خستگی و گرفتگی عضلات شما طراحی شده اند. به خاطر داشته باشید که پس از یک روز سخت در محل کار و رانندگی طولانی در ترافیک، خسته به خانه می آیید و به دنبال راهی برای رفع خستگی بدن خود هستید، یک ماساژور عالی قطعا دردهای عضلانی زیادی را تسکین می دهد.

ماساژور برقی بدن، ماساژور گردن و شانه، ماساژور سر، ماساژور برقی صورت، ماساژور برقی پا و غیره. این ماساژورها باید به طور منظم برای تسکین درد استفاده شوند. از طرفی وقتی عضلات کشیده و منقبض می شوند و به عروق عصبی فشار وارد می کنند، فشار و اسپاسم ایجاد شده در عضلات، اعصاب و عروق عصبی نیز با انجام ماساژ آزاد می‌شود. برای مشاهده محصولات بیورر کافیه سایت بیورر ایران آرمین درمان رو جستجو کنید.

کمک به بهبود گردش خون

بهبود گردش خون یکی از مزایای استفاده از ماساژور برقی است. به عنوان مثال، ماساژور برقی پا با بهبود گردش خون، درد زیادی را تسکین می دهد. از مزایای ماساژور برقی پا می توان به موارد زیر اشاره کرد: بهبود گردش خون برای کاهش التهاب و تورم، افزایش تحرک و انعطاف پذیری پا.

ماساژور پا با بهبود خون رسانی به عضلات، اسپاسم و گرفتگی این ناحیه را برطرف می کند. همچنین به عضلات پا اجازه می دهد تا خون جمع آوری شده را به قلب بازگردانند. با افزایش سطح سروتونین، سردرد و میگرن را نیز تسکین می دهد.

 

فواید استفاده از ماساژور برقی - بیورر ایران آرمین درمان

یک دستگاه ماساژ برای کاهش استرس و اضطراب

از فواید استفاده از ماساژور برقی میتوان به کنترل استرس و اضطراب اشاره کرد، ماساژور برقی یک دستگاه ماساژ است که با برق کار می کند و برای ماساژ سر و صورت استفاده می شود. این دستگاه با لرزش و استفاده از فناوری ماساژ به رفع سر درد و خستگی کمک می کند. همچنین برای رفع استرس و اضطراب مفید است. ماساژور سر برقی دارای ویژگی های تنظیمی از جمله سرعت و حالت ماساژ است که به کاربر این امکان را می دهد تا تنظیمات را بر اساس نیاز خود تغییر دهد. برای خرید میتونین وارد سایت بیورر ایران آرمین درمان بشوید.

کاهش سلولیت و تولید کلاژن طبیعی برای بدن

مزایای استفاده از ماساژور برقی با استفاده از تکنولوژی مکانیکی موجود در دستگاه باعث تحریک بافت های خاص پوست می شود، این عمل باعث افزایش جریان خون همراه با اکسیژن و مواد مغذی می شود که نتیجه خوبی در کاهش سلولیت و تولید کلاژن طبیعی دارد.

علاوه بر این، برخی از ماساژورهای برقی با فناوری نور کار می کنند.

ماساژ بدن معمولاً کاری برای رفع خستگی عضلات و تسکین درد است. یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به سالن ماساژ و خرید ماساژور برقی است. به این ترتیب همه اعضای خانواده می توانند آرامش داشته باشند و مشکلات و دردهای خود را تسکین دهند.

ماساژور برقی چیست؟

ماساژور برقی وسیله ای الکترونیکی برای انجام ماساژ است. ماساژورهای برقی بدن در طرح ها و اشکال مختلفی تولید می شوند که معمولا نوک و پد لمسی متفاوتی دارند. از این دستگاه برای ماساژ قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.

ماساژورهای برقی به دلیل استفاده از آنها مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. افراد به راحتی می توانند از ماساژورهایی استفاده کنند که از برق مستقیم یا باتری های قابل شارژ استفاده می کنند. با فشردن دکمه استارت، این دستگاه شروع به انجام حرکات مختلف بالا و پایین، ضربه، لرزش و اصطکاک می کند. اکثر ماساژورها سبک و قابل حمل هستند، بنابراین می توانید به راحتی از آنها در خانه، محل کار یا حتی در ماشین خود استفاده کنید. ماساژورهای خانگی از محبوب ترین ها هستند.

فواید استفاده از ماساژور برقی

زمانی که بدن شما خسته، استرس است یا عضلات و بافت های شما منقبض و ناراحت هستند، بهترین گزینه برای شما ماساژور برقی است. ماساژ می تواند بافت های نرم بدن را تسکین دهد. ماساژ باعث آرامش، تسکین درد، کاهش استرس و حفظ سلامتی شما می شود. ماساژ علاوه بر اینکه راهی مفید برای رفع خستگی و بازگرداندن آرامش به بدن است، فواید زیادی برای درمان بیماری های مفاصل و عضلانی دارد.

بهبود کیفیت خواب

ماساژورهای برقی بهترین گزینه برای افرادی است که مشکل خواب دارند. می توانید با استفاده از ماساژورهای برقی روزانه به خوبی استراحت کنید، به خصوص قبل از لگد زدن. ماساژور الکتریکی با آزاد کردن انرژی مسدود شده در چاکراها، اثرات شگفت انگیزی مانند کاهش استرس، تعادل و هماهنگی در تمام سیستم های بدن از جمله: چشم، گوش و سینوس ها ایجاد می کند، کیفیت خواب و کنترل فشار را بهبود می بخشد.

مطالعات مختلف نشان داده اند که استفاده از ماساژور برقی قبل از خواب می تواند خواب را بهبود بخشد و یک رویکرد آرامش بخش برای خواب بهتر ارائه دهد. به طور کلی استفاده از ماساژور برقی به بهبود خواب، تسکین درد و آرامش روحی و روانی افراد کمک می کند.

معرفی بهترین ماساژور برقی و دستی

تسکین گرفتگی عضلات

یکی از فواید استفاده از ماساژور برقی که انواع مختلفی دارند. ماساژورهای دستی و الکتریکی برای کمک به رفع خستگی و گرفتگی عضلات طراحی شده اند. به یاد داشته باشید که بعد از یک روز کاری سخت و رانندگی طولانی در ترافیک، خسته به خانه می آیید و به دنبال راهی برای رفع خستگی بدن خود هستید، یک ماساژور عالی قطعا دردهای عضلانی زیادی را تسکین می دهد.

ماساژور برقی بدن، گردن و شانه، ماساژور سر، ماساژور برقی صورت، ماساژور برقی پا و غیره. این ماساژورها باید به طور منظم برای تسکین درد استفاده شوند. از طرفی وقتی عضلات کشیده و منقبض می شوند و به عروق عصبی فشار وارد می کنند، فشار و اسپاسم ایجاد شده در عضلات، اعصاب و عروق عصبی نیز با انجام ماساژ آزاد می شود.

کمک به بهبود گردش خون

بهبود گردش خون یکی از مزایای استفاده از ماساژورهای برقی است. به عنوان مثال، ماساژور برقی پا با بهبود گردش خون، درد زیادی را تسکین می دهد. از مزایای ماساژور برقی پا می توان به بهبود گردش خون، کاهش التهاب و تورم، افزایش تحرک و انعطاف پذیری پا اشاره کرد.

ماساژور سینه با بهبود ماهیچه ها، اسپاسم و گرفتگی این ناحیه را برطرف می کند. همچنین به عضلات پا اجازه می دهد تا خون جمع آوری شده را به قلب بازگردانند. با افزایش ناموفق سروتونین، میگرن و میگرن را درمان می کند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه