سیگار هیتس (HEETS) چیست؟ انواع فیلتر هیتس

6 ماه پیش
سیگار هیتس (HEETS) چیست؟ انواع فیلتر هیتس
   

فیلترهیتس دارای ظاهری کاملا متفاوت با سیگار های معمولی است.
این فیلتر ها را شرکت فیلیپ موریس روانه بازار میکند که در حال حاضر مرغوب ترین و کم ضرر ترین سیگار در جهان محسوب میشود.این فیلتر ها انحصاراََ برای دستگاه ایکوس تولید شده اند.این سیگارت ها از 3 فیلتر تسویه کننده مجزا تشکیل شده است که با وجود اینکه این سیگار به روش گرمایشی استفاده میشود و هیچ آسیب مخربی ندارد،باز هم دود آن تسویه بشود.هر پاکت هیتس دارای 20 فیلتر سیگارت با بهترین کیفیت تنباکو است و هر باکس شامل 10پاکت هیتس میباشد که مجموعا 200 فیلتر سیگارت در یک باکس هیتس موجود میباشد.

شرکت فیلیپ موریس یکی از مطرح ترین شرکت های دخانی در جهان است این شرکت با ترکیب علم و فناوری روز اقدام به تولید دستگاهی به نام ایکوس نمود که به لطف تکنولوژی این دستگاه دیگر خبری از سوختن گوگرد کاغذ و قطران نیست چون در این دستگاه سیگار های مخصوص (هیتس) به روش گرمایشی و با دمای کمتراز۳۵۰ درجه سیلسیوس مورد استفاده قرار میگیرند. فیلتر های دستگاه ایکوس فیلتر هایی به نام هیتس هستند که از تنباکوی مرغوب و سفارشی تولید شده اند .دستگاه ایکوس ۹۵ درصد از مضرات سیگار را به واسطه گرم کردن تنباکو به جای سوزاندن آن کاهش میدهد در این دستگاه چسب کاغذ قطران و گوگرد نمیسوزد این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا میباشد و بهترین جایگزین برای سیگار های کلاسیک است ایکوس همان حس و لذت سیگار طبیعی را به شما میدهد با این تفاوت که قطران و هزاران مواد سمی دیگر تولید نمیشود.

 فیلتر های دستگاه ایکوس فیلتر هایی به نام هیتس هستند که از تنباکوی مرغوب و سفارشی تولید شده اند.دستگاه ایکاس 95 درضد ازمضرات سیگار را به واسطه گرم کردن تنباکو به جای سوزاندن آن کاهش میدهد در این دستگاه چسب ، کاغذ ، قطران و گوگرد نمیسوزد. این دستگاه دارای تائیدیه اف دی ای آمریکا می باشد و بهترین جایگزین برای سیگار های کلاسیک است ایکوس همان حس و لذت سیگار طبیعی را به شما میدهد با این تفاوت که قطران و هزاران مواد سمی دیگر تولید نمیشود.

 

سیگار هیتس (HEETS) چیست؟ انواع فیلتر هیتس

سیگار هیتس ارمنی :

سیگار هیتس ارمنی داری 7 مدل مختلف است که به سفارش کشور ارمنستان برای نمایندگی این کشور تولید و توزیع میگردد.

هیتس ارمنی سیلور

هیتس ارمنی آمبر

هیتس ارمنی یلو (زرد)

هیتس ارمنی تورکویز (آبی)

هیتس ارمنی برنز

هیتس ارمنی مشکی یوگن

هیتس ارمنی مشکی نور

 

سیگار هیتس اروپایی :

سیگارهیتس فری شاپی (اروپایی) ساخت نوشاتل سوئیس است که در اکثر فری شاپ ها قابل دسترس می باشد به همین دلیل از آن هیتس فری شاپی نیز یاد میشود

هیتس فری شاپی سیلور

هیتس فری شاپی امبر

هیتس فری شاپی یلو (زرد)

هیتس فری شاپی برنز

هیتس فری شاپی تورکویز (آبی)

هیتس فری شاپی سیئنا

هیتس فری شاپی سان پیرل

هیتس فری شاپی تیک

 

سیگارهیتس عرب :

سیگار هیتس عرب نیز به سفارش کشور لبنان توسط کشور رومانی تولید و به این کشور عرضه می گردد.

 

سیگارهیتس پارلمنت روسی :

سیگار هیتس پارلمنت به سفارش کشور روسیه تولید میشود و دارای طیف طعم های میوه ای وسیعی هست.

 

سیگار هیتس (HEETS) چیست؟ انواع فیلتر هیتس

جمع بندی :یکی از فاکتور های مهم زندگی سالم ، سلامتی است.مجموعه کارن ایکوس تا بازگشت کامل شما به سلامتی در کنارتان هست.برای اطلاعات بیشتر وبسایت مجموعه کارن ایکوس را دنبال کنید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه