بهترین شامپو ضد شوره ایرانی

8 ماه پیش
بهترین شامپو ضد شوره ایرانی
   

چکیده : معرفی بهترین برند های شامپو ضد شوره ایرانی

 

شوره سر

شوره سر به دلایل زیادی  از جمله حساسیت به محصولات آرایشی و بهداشتی، سوء تغذیه، پوست بسیار چرب، عدم تعادل هورمون های بدن، رعایت نکردن بهداشت موها، آب و هوا و … به وجود می آید. این اتفاق به دلیل رشد قارچ و جدا شدن سلول های لایه سطحی پوست سر بروز می نماید و سبب به وجود آمدن ظاهری نازیبا  بر روی موها و لباس ها و در برخی موارد سبب سوزش و خارش و التهاب پوست سر می شود.

درمان شوره سر

شوره سر انواع مختلفی دارد در برخی مواقع شدید و در برخی مواقع خفیف می باشد. درمان شوره سر خفیف در برخی مواقع با خرید شامپو های ملایم روزانه قابل درمان است. اما در مواقعی که شوره سر شدید تر است استفاده از شامپوهای ضد شوره توصیه میگردد. این شامپوها توان مقابله با هر نوع شوره ای از جمله شوره چرب و خشک را دارد. در برخی موارد بسیار حاد نیز شوره سر حتی با شامپوهای ضد شوره نیز قابل درمان نیست که در این موارد مراجعه به پزشک متخصص توصیه می گردد. پزشک پس از انجام معاینه علت را تشخیص داده و راه های درمانی ارائه می دهد.

شامپو ضد شوره چگونه عمل می کند؟

شامپوهای ضد شوره دارای موادی مانند کتوکونازول، سولفید سلنیوم، پیریتیون روی می باشند که همگی ضد قارج هستند و با از بین بردن قارچ عامل ایجاد کننده شوره سر به از بین رفتن آنها کمک می کند. در برخی افراد بعد از 1 الی دو بار استفاده شاهد اثر بخشی و روند بهبود خود هستند اما درمان شوره سر در برخی افراد دیگر بعد از یک الی دو هفته بروز می نماید.

بهترین شامپو ضد شوره

  • شامپوی روی پیریتیون
  • شامپو کول تار
  • شامپو سالیسیک اسید
  • شامپو سولفید سلنیوم
  • شامپو کتوکونازول

بهترین برند های شامپو ضد شوره ایرانی

 

بهترین شامپو ضد شوره ایرانی

کیفیت، ترکیبات و میزان اثربخشی شامپوهای ایرانی کاملا مورد تایید می باشد. استفاده از این شامپوها دارای مزایای بسیاری می باشد. یکی از این مزایا داشتن قیمت مناسب و ارزان آنها نسبت به برند های خارجی می باشد. بنابراین اگر میخواهید با بهترین برند شامپو ضد شوره ایرانی آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شامپو ضد شوره استم سل مناسب برای موهای خشک و چرب

این شامپو رطوبت پوست سر و موی سر شما را حفظ می کند و سبب کاهش یافتن میزان خارش و التهابات پوست سر می شود. این محصول همچنین موها را درخشان و یکنواخت می کند. این شامپو برای موهای خشک به رنگ آبی و برای موهای چرب به رنگ فیروزه ای است.

شامپو ضد شوره مو نئودرم مدل Nutrisol

این شامپو برای برطرف کردن شوره سر و پوسته سر بسیار مناسب و موثر می باشد و همچنین این محصول در رفع خارش و التهاب پوست سر نیز بسیار تاثیر گزار است. شامپو ضد شوره نئودرم ضدالکتریسیته بوده و دارای ترکیبات ضد قارچ کلیمبازول به همراه ایکتیول می باشد.

شامپو ضد شوره بدون سولفات بیتروی برای موهای خشک

این شامپو یک محصول منحصر به فرد می باشد که سبب درمان شوره های شدید سر می شود که دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری است. استفاده از این شامپو سبب رفع شوره های شدید سر می شود و التهاب و خارش کف سر را نیز به مقدار زیادی کاهش می دهد. این محصول سبب رطوبت رسانی به موها و پوست سر شده و سبب درخشندگی و نرمی موها نیز می گردد.

شامپو ضد شوره و بدون سولفات درمالیفت

این محصول سبب کنترل چربی کف سر و بین موها می شود. شامپو درمالیفت دارای ترکیبات گیاهی می باشد که کمک بسیاری به رفع شوره سر میکند و سبب برطرف شدن التهاب و قرمزی پوست سر می شود. در این شامپو از عصاره رزماری، عصاره چای سبز و عصاره آررنیکا استفاده شده است و همچنین برای درمان ریزش مو نیز میتوان تا حدودی از این محصول کمک گرفت.

شوره سر یک مشکل ناخوشایند برای افراد می باشد که علاوه بر به وجود آوردن ظاهری ناخوشایند سبب به وجود آمدن التهاب در کف سر افراد می شود. راه حل های زیادی برای درمان شوره سر وجود دارد یکی از این راه ها استفاده از شامپوهای ضد شوره مخصوصا برندهای ایرانی به دلیل در دسترس بودن و قیمت ارزان آن می باشد. امروزه برندهای تولید کننده شامپو ایرانی با استفاده از بهترین مواد اولیه و ترکیبات بهترین و موثرترین شامپوها را برای درمان این مشکل تولید و به بازار عرضه کرده اند و شما با مراجعه به داروخانه های آنلاین میتوانید با توجه به نیاز خود بهترین برند مناسب خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید. ما به شما سایت داروخانه آنلاین داروما را پیشنهاد می دهیم که ارسال رایگان دارند.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه