چرا توجه مرد بر روی دوستان دلیل خیانت در زنان می شود؟

دلیل خیانت در زنان
   

دلیل خیانت در زنان

خیانت، مضرترین اتفاق در یک رابطه است که نه تنها منجر به ضربه های شدید به زوجین می‌شود، بلکه اعتماد مردی که مورد خیانت قرار گرفته شده را نیز نسبت به افراد دیگر از بین می برد.دلیل خیانت در زنان عوامل زیادی دارد یکی از دلیل خیانت زنان ، رفیق بازی زنان است.

 

کلمات کلیدی(خیانت زنان|دلایل خیانت زنان |رابطه جنسی و تأثیر آن در خیانت زنان | بهترین مرکز مشاوره زناشویی )
زمان مطالعه تخمینی : ۶دقیقه

معمولا نارضایتی از مسائل مختلف در زندگی مشترک دلیل خیانت در زنان می‌شود، اما درهرصورت هیچ بهانه ای برای این اتفاق نامتعارف پذیرفته نیست. چند مورد از دلایل خیانت زنان را بر می شمریم:

حس حسادت

یکی از انگیزه های خیانت زنان، برانگیخته کردن احساس‌ها بر اثر حسادت نسبت به شوهران زنان دیگر است. این نوع رفتارها به طور معمول در زنانی که دارای مشکل‌های روانی در زندگی می‌باشند، دیده می شود.

ارضاء نشدن از نظر جنسی

مسأله برطرف نشدن نیاز جنسی از جمله مواردی است که بعضی اوقات روی آوردن به اتفاق زشت خیانت را در زنان منجر می‌شود. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی، بسیاری از مشکل‌ها و اختلالات جنسی چه در مردان و چه در زنان به‌راحتی و سهولت قابل درمان می‌باشد.

پول و وضعیت اقتصادی

متاسفانه، بعضی از زنان به‌دلیل این که شوهرشان وضعیت مالی خوبی ندارد، فقط به‌خاطر پول، به سمت دیگری (خیانت) کشیده می‌شوند که این کار جلوه‌ی زشت و ناپسندی دارد. زیرا با همدلی و عشق و محبت در زندگی می توان به مادیات در زندگی رسید.

غفلت و بی توجهی مرد

زن خانه با خود فکر می کند کسی که دوست داشت تمام وقت خو را با او بگذراند، حالا تمام وقتش را در محل کار و با همکاران خود صرف می‌کند. زن حس می کند به‌خاطر کارهایی که می کند، مورد تحسین قرار نمی‌گیرد و از او قدردانی نمی شود. این رفتارهای مرد باعث می شود همسرش احساس تنهایی و کمبود کند. پیش زمینه برخی خیانت ها همین حس بی توجهی است.

عدم توجه و بی‌اهمیتی توسط شوهر

مسأله ای که می‌توان با اطمینان کامل درمورد زنان بیان‌ کرد، این است که، آن ها تشنه و عاشق تعریف و تمجید توسط شوهرشان هستند، مخصوصا زمانی که تغییری در آنها به‌وجود می آید. اگر زن توسط شوهرش مورد تعریف قرار نگرفت، دور از ذهن نیست که شخص دیگری این کار را بکند.

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در مورد دلیل خیانت در زنان بیان کرد این است که او معمولا تلاش می کند رفتار خود را منطقی نشان دهد. یکی از شیوه‌ های انجام این کار، مورد نقد قرار دادن ازدواج و رابطه‌تان است.

ابراز علاقه‌ و محبت توسط شخصی دیگر

زنان به‌طور معمول وقتی مورد وسوسه شخص دیگری قرار می‌گیرند، احتمال دارد که دچار انحراف شوند. چراکه انسان جایزالخطاست و هیچکس از گناه مبرا نیست. پس مردان همانطور که به خود حق وسوسه شدن را می دهند، باید درمورد زنان نیز این احتمال را بدهند که وسوسه شده و خطا کند. اما به چه قیمتی؟

خیانت شوهر به همسرش

اینگونه نیست که همه‌ی زنان برای انتقام‌ از شوهرانشان به آنها خیانت کنند، اما احساس می‌کنند حال که مورد خیانت قرار گرفته‌اند، آن ها نیز مجاز به تلافی هستند. برخی زنان معتقدند که مردشان باید طعم تلخ اتفاقی که برای همسرشان افتاده را بچشند تا درس عبرتی برایشان بشود. پس سراغ خیانت می روند تا عقده های درونی شان را خالی کنند و دلشان از بند انتقام رهایی یابد.

فساد اخلاقی زنان

فساد اخلاقی و عدم پاکدامنی برخی از زنان باعث می‌شود که عمل خیانت توسط آن ها انجام گیرد. بعضی زنان در ذاتشان خیانت و بی عفتی نهفته است. کافیست آب ببینند تا ماهیگیری خود را به رخ همگان بکشند. اینگونه زنان نمی توانند سالم زندگی کنند. جایی از زندگی شان باید صرف مسائل غلط و اشتباه شود. دراصل فساد در جانشان رخنه کرده و هیچکس نمی تواند کاری برایشان انجام دهد.

 

دلیل خیانت در زنان

 

نشانه های خیانت زنان و رفیق بازی مردان

برخی نشانه های خیانت زنان و رفیق بازی مردان را برمی شمریم:

همسرتان دائما شما را به خیانت متهم می‌کند

یکی از دلیل خیانت در زنان این است که آن‌ها مدام شوهرشان را به رفتارهایی که خودشان انجام می دهند متهم می‌کنند. زنان این کار را می‌کنند تا اوضاع را تحت کنترل خودشان کنند. این شیوه، چراغ گاز نام دارد و فرد از آن برای دور کردن تمرکز از روی خودش و متمرکز شدن روی همسرش استفاده می‌کند. کسی که از پدیده‌ی چراغ گاز استفاده می‌کند، خائن است او مدام برای ملاقات با فرد مورد علاقه‌اش برنامه می‌ریزد. او مدام تلاش می‌کند که واقعیت را طور دیگری نشان بدهد. و برای این‌که حواس شما را از خودش دور کند،‌ تهمت زدن به شما را شروع می‌کند. هدف او این است که شما به حدی مشغول دفاع از خودتان شوید که زمان کافی برای توجه به رفتارهای خیانت کارانه او نداشته باشید.

در مورد زندگی مشترکتان ایرادگیر شده‌است

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در مورد دلیل خیانت در زنان بیان کرد این است که او معمولا تلاش می کند رفتار خود را منطقی نشان دهد. یکی از شیوه‌ های انجام این کار، مورد نقد قرار دادن ازدواج و رابطه‌تان است.

 خیلی با شما ارتباط ندارد و حرف نمی‌زند

طبیعی است که بعد از گذشتن چند سال از ازدواج، زن و شوهرها مثل قبل با هم صحبت نمی‌کنند، اما سکوت نباید بیش از حد باشد زیرا این روند برای زندگی زناشویی‌ بسیار خطرناک است.

اصرار دارد که به تنهایی به سفر بروید

سفر شما برای دیدار با خانواده باشد یا گذراندن تعطیلات با دوستان‌، اهمیتی ندارد. همسرتان به این دلیل اصرار دارد که شما به تنهایی به سفر برید، تا بتواند زمان بیش‌تری را برای سپری کردن با شخص سوم داشته باشد.


درمورد عکس العمل در برابر خیانت زنان و نحوه برخورد با آن، بیشتر بخوانید.

رابطه خیانت زنان و بی توجهی مرد به روابط زناشویی را کشف کنید.

شاید مطالعه ریشه های خیانت زنان و بررسی علل آن برای شما جذاب باشد.


خیانت زنان و رفیق بازی مردان چه ارتباطی با هم دارند؟

مردان همیشه بعد از شروع زندگی مشترک، در یک سرگردانی بین دوستان و همسر خود به سر می برند. دوستانی که اگر ارتباطش را با آن ها محدود کند زن ذلیل خطاب می شود و همسری که به علت رفیق بازی او را متعهد به خانواده نمی داند.

از علل مشاجرات و بحث های معمول میان زوجین، همین شکایت از صرف وقت با دوستان و به اصطلاح رفیق‌باز بودن مردها است. بسیاری از زنان از همسر خود انتظار دارند تمام وقت آزاد خود را با خانواده گذرانده و از جمع‌های دوستانه دوران مجردی فاصله بگیرد.
این اختلافات که به دلیل معاشرت مرد با دوستانش شکل می گیرد، می تواند زمینه ساز مشکلات فراوانی در زندگی مشترک شود. زنانی که به رفیق بازی مردان معترض هستند، با بروز این مسأله در زندگی خودشان، ممکن است دچار مشکلات روحی فراوان شوند و تلاش کنند این مشکل را حل کنند. اما طبیعتا تمام این تلاش ها به ثمر نمی شیند و با این شکست، زن در اوج مشکلات روحی روانی ممکن است دست به خیانت بزند.

 

دلیل خیانت در زنان

 

راه های درمان خیانت زنان و رفیق بازی مردان از طریق ارتباط با سایت زندگی ما

بهترین راه درمان خیانت زنان و رفیق بازی مردان در زندگی زناشویی، ارتباط گرفتن با اشخاص باتجربه و خبره برای مشاوره، در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب است. مشکوک شدن به خیانت و حل مشکل رفیق بازی مردان، مشکلی است که تنها از راه صحبت و مشاوره حل می شود. و اگر این امر توسط شخص متخصص انجام نشود، ممکن است شخص بیمار را دچار مشکلات بیشتری کرده و نتواند او را درمان کند. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب، با بهره گیری از بهترین روانشناسان کشور، در تمامی طول روز و ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، پاسخگوی تماس های شما عزیزان محترم است. متخصصان سایت زندگی ما، با استفاده از جدیدترین متد های علم روانشناسی، به بررسی و صحبت با بیماران می پردازند و در نهایت پس از تشخیص درست مشکل، مراحل درمان را آغاز می کنند. مشاورین سایت زندگی ما، مانند دوستی دلسوز، برای مراجعین خود وقت گذاشته و با حوصله فراوان پای صحبت های شما مراجعین محترم می نشینند. آن ها بدون هیچ محدودیت زمانی پاسخگوی شما هستند و مشکلاتتان را حل می کنند. یکی از مزیت های مرکز مشاوره تلفنی مجیب این است که شما عزیزان، بدون هیچ اتلاف وقتی، بدون اینکه زمان خود را صرف ماندن در ترافیک های سنگین شهری کنید، در منزل خود تلفن را برداشته و با شماره های مرکز مشاوره تلفنی مجیب تماس می گیرید. همچنین می توانید مشاور یا روانشناس موردنظرتان را باتوجه به مشکل خود انتخاب کرده و با مشاورین آقا یا خانم صحبت کنید. هزینه مشاوره در سایت زندگی ما، برای رعایت حال شما مراجعین محترم طبق تعرفه سال گذشته نظام روانشناسی و مشاوره کشور می باشد. شعار ما : آرامش سهم همه مردم ایران زمین است. با ما تماس بگیرید.

برای صحبت با روانشناسان و مشاوران ما از ساعت ۰۸ صبح الی ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی مجیب به شماره zendeghima.ir تماس حاصل فرمایید.

برای مطالب جذاب دنیای روانشناسی همیشه مارا دنبال کنید

0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه